Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Изгасяне на двигателя със закъснение

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Добавки не съм наливал, а горивото винаги го филтрирам.
    Fiat Brava 1.9 JTD, 105hp

    Коментар


      #62
      Можеш ли да си на 100% сигурен, че тубоизточника ти е читав ?Не ми отговаряй, замисли се и сам си отговори
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #63
        ще кажа същото което казва BO

        Коментар


          #64
          emzo написа:
          Можеш ли да си на 100% сигурен, че тубоизточника ти е читав ?Не ми отговаряй, замисли се и сам си отговори
          Нищо не е 100% сигурно, но още 2 коли има, които са преди мен там и засега нямат проблем. Плюс това съдържанието е същото като от известна верига бензиностанции, но пак казвам не мога да съм 100%
          Fiat Brava 1.9 JTD, 105hp

          Коментар


            #65
            Одрежи цедката защото проблема ще се появи много скоро отново. Казвам ти го като препатил от множество закъсвания заради задръстена цедка.
            Bravo 1.9d 97г

            Коментар


              #66
              и това е 100пр вярно.

              Коментар


                #67
                Аз,както винаги си имам мнение и ще го споделя със риск да си навлеча неприятности.Аз лично бих се притеснил много ако намеря на цедката на регулатора стружки!!!Някой замислял ли се какво точно прави тази цедка и защо я има?Тя пази само регулатора!И като се задръсти не може да се разтоварва бързо налягането и за това влиза в авариен режим.Какво правим ,махаме цедката и всичко е наред-нали!!!!Я някой да ми каже какво правят стружките в помпата,от къде са дошли при положение че колата има горивен филтър(който за комънреал системите е в пъти по-фин и прецизен).Да не казвам че заради финансовата страна се слага възможно най-ефтиния който може да се монтира.Да не казвам че и в магазина гледат да не те изтърват като клиент и да ти вземат ума със нещо ефтино и качествено.Та от къде дойдоха буклуците вътре?Другия въпос е къде си мислите че отиват тези буклуци при положение че регулатора си е все още със цедката?Отиват към дюзите!Там знаете какво има разпръсквач и клапан.Да са им честити стружките!И зада не си помислите че се карам на някого,ще споделя че и аз съм правил тези неща.Това не пречи здравия разум да наделее и да се търси причината за това.Ако замърсяването на цедката на регулатора гледана със лупа или микроскоп прилича на малки влакна ,това е от некачествен фитър,ако пък се открият стружки те са от помпата и редно да се ревизира, в противен случай си заминават и дюзите и регулатора и става сложно и скъпо за възстановяване.Като за финал не си заслужава да се спести 10/15 лв от горивен филтър,ако ще и два пъти в годината да го сменяш.Тези които се занимават със ремонти със сигурност знаят за филтри които струват по 70-80 лв. за другите марки.Поздрави!

                Коментар


                  #68
                  Според мен стружките хванати от цедката на регулатора идват от резервоара,а не от помпата за високо налягане.Какво ме кара да мисля така-след смяна на горивния филтър нещата се оправят за определено време(независимо дали е 100км или 100000км).За да попаднат стружките в резервоара,преди това трябва да са в резервоара на бензиностанцията от която зареждаме.При мен проблема със стружките е от 2г -ако тези стружки бяха от помпата за високо налягане или помпата в резервоара досега да бяха дали фира.Не ангажирам никой с мойто мнение(не съм сменил бензиностанцията -защо? неми се обяснява).
                  Bravo 1.9d 97г

                  Коментар


                    #69
                    nsn написа:
                    Според мен стружките хванати от цедката на регулатора идват от резервоара,а не от помпата за високо налягане.Какво ме кара да мисля така-след смяна на горивния филтър нещата се оправят за определено време(независимо дали е 100км или 100000км).За да попаднат стружките в резервоара,преди това трябва да са в резервоара на бензиностанцията от която зареждаме.При мен проблема със стружките е от 2г -ако тези стружки бяха от помпата за високо налягане или помпата в резервоара досега да бяха дали фира.Не ангажирам никой с мойто мнение(не съм сменил бензиностанцията -защо? неми се обяснява).
                    Аз пък без да се заяждам :D ще ти кажа че филтъра ти трябва даже да отдели водата от нафтата.В товоя случай пропуска стружките от резервоара!Предлагам да го свалиш и повече него слагай той без това само се вози в колата. :D Явно и без него си може!

                    Коментар


                      #70
                      specialista написа:
                      nsn написа:
                      Според мен стружките хванати от цедката на регулатора идват от резервоара,а не от помпата за високо налягане.Какво ме кара да мисля така-след смяна на горивния филтър нещата се оправят за определено време(независимо дали е 100км или 100000км).За да попаднат стружките в резервоара,преди това трябва да са в резервоара на бензиностанцията от която зареждаме.При мен проблема със стружките е от 2г -ако тези стружки бяха от помпата за високо налягане или помпата в резервоара досега да бяха дали фира.Не ангажирам никой с мойто мнение(не съм сменил бензиностанцията -защо? неми се обяснява).
                      Аз пък без да се заяждам :D ще ти кажа че филтъра ти трябва даже да отдели водата от нафтата.В товоя случай пропуска стружките от резервоара!Предлагам да го свалиш и повече него слагай той без това само се вози в колата. :D Явно и без него си може!
                      Откакто имам проблем със стружките този е поне седми, а може и осми филтър(различни марки филтри и резултата е един и същ).
                      Bravo 1.9d 97г

                      Коментар


                        #71
                        Този отговор изобщо не ме успокоява.Стужките са проблем от където и да идват и накъдето и да отиват.

                        Коментар


                          #72
                          това ,което аз съм виждал по регулаторите са фини едвам забележими боклучета,а когато тези боклучета са стружки нещата наистина не са добре.

                          Коментар


                            #73
                            И в моя случай са едни финни и малко трудно забележими без лупа...
                            Fiat Brava 1.9 JTD, 105hp

                            Коментар


                              #74
                              �äðåæè öåäêàòà çàùîòî ïðîáëåìà ùå ñå ïîÿâè ìíîãî ñêîðî îòíîâî. �àçâàì òè ãî êàòî ïðåïàòèë îò ìíîæåñòâî çàêúñâàíèÿ çàðàäè çàäðúñòåíà öåäêà.
                              Bravo 1.9d 97г

                              Коментар

                              Working...
                              X