Добавки не съм наливал, а горивото винаги го филтрирам.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Изгасяне на двигателя със закъснение
Collapse
X
-
emzo написа:Можеш ли да си на 100% сигурен, че тубоизточника ти е читав ?Не ми отговаряй, замисли се и сам си отговориFiat Brava 1.9 JTD, 105hp
Коментар
-
Аз,както винаги си имам мнение и ще го споделя със риск да си навлеча неприятности.Аз лично бих се притеснил много ако намеря на цедката на регулатора стружки!!!Някой замислял ли се какво точно прави тази цедка и защо я има?Тя пази само регулатора!И като се задръсти не може да се разтоварва бързо налягането и за това влиза в авариен режим.Какво правим ,махаме цедката и всичко е наред-нали!!!!Я някой да ми каже какво правят стружките в помпата,от къде са дошли при положение че колата има горивен филтър(който за комънреал системите е в пъти по-фин и прецизен).Да не казвам че заради финансовата страна се слага възможно най-ефтиния който може да се монтира.Да не казвам че и в магазина гледат да не те изтърват като клиент и да ти вземат ума със нещо ефтино и качествено.Та от къде дойдоха буклуците вътре?Другия въпос е къде си мислите че отиват тези буклуци при положение че регулатора си е все още със цедката?Отиват към дюзите!Там знаете какво има разпръсквач и клапан.Да са им честити стружките!И зада не си помислите че се карам на някого,ще споделя че и аз съм правил тези неща.Това не пречи здравия разум да наделее и да се търси причината за това.Ако замърсяването на цедката на регулатора гледана със лупа или микроскоп прилича на малки влакна ,това е от некачествен фитър,ако пък се открият стружки те са от помпата и редно да се ревизира, в противен случай си заминават и дюзите и регулатора и става сложно и скъпо за възстановяване.Като за финал не си заслужава да се спести 10/15 лв от горивен филтър,ако ще и два пъти в годината да го сменяш.Тези които се занимават със ремонти със сигурност знаят за филтри които струват по 70-80 лв. за другите марки.Поздрави!
Коментар
-
Според мен стружките хванати от цедката на регулатора идват от резервоара,а не от помпата за високо налягане.Какво ме кара да мисля така-след смяна на горивния филтър нещата се оправят за определено време(независимо дали е 100км или 100000км).За да попаднат стружките в резервоара,преди това трябва да са в резервоара на бензиностанцията от която зареждаме.При мен проблема със стружките е от 2г -ако тези стружки бяха от помпата за високо налягане или помпата в резервоара досега да бяха дали фира.Не ангажирам никой с мойто мнение(не съм сменил бензиностанцията -защо? неми се обяснява).Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
nsn написа:Според мен стружките хванати от цедката на регулатора идват от резервоара,а не от помпата за високо налягане.Какво ме кара да мисля така-след смяна на горивния филтър нещата се оправят за определено време(независимо дали е 100км или 100000км).За да попаднат стружките в резервоара,преди това трябва да са в резервоара на бензиностанцията от която зареждаме.При мен проблема със стружките е от 2г -ако тези стружки бяха от помпата за високо налягане или помпата в резервоара досега да бяха дали фира.Не ангажирам никой с мойто мнение(не съм сменил бензиностанцията -защо? неми се обяснява).
Коментар
-
specialista написа:nsn написа:Според мен стружките хванати от цедката на регулатора идват от резервоара,а не от помпата за високо налягане.Какво ме кара да мисля така-след смяна на горивния филтър нещата се оправят за определено време(независимо дали е 100км или 100000км).За да попаднат стружките в резервоара,преди това трябва да са в резервоара на бензиностанцията от която зареждаме.При мен проблема със стружките е от 2г -ако тези стружки бяха от помпата за високо налягане или помпата в резервоара досега да бяха дали фира.Не ангажирам никой с мойто мнение(не съм сменил бензиностанцията -защо? неми се обяснява).Bravo 1.9d 97г
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар