пичове ,не една такава кола съм направил и смея да твърдя,че нито е от датчик колянов вал ,нито е от фалшив регулатор,нито от нещо друго,а просто високо налягане в рейла.колегата nsn ти го е казал-нов филтър,почистване на цедката на регулатора и всичко е 6.също ти препоръчвам махане на цедката,макар,че си крие някои рискове
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Изгасяне на двигателя със закъснение
Collapse
X
-
nsn написа:madunko написа:BO регулатора е на Бош. Иначе пак казвам проблема се появи след смяната му.
Коментар
-
бате Жоро,това е тънкия момент в който налягането е по-високо от исканото,но компа не гаси мотора,точно тогава след изкл. на конт.ключ мотора не гасне няколко секунди.причината е именно задръстената цедка.оправията е лесна и евтина.ако продължи да се кара така ще започне да гасне в движение от високото нялягане,съответно чакаш на пътя 2-3 мин да се рзтовари рейла ,палиш и до следващото гаснене.поздрави на всички
Коментар
-
specialista написа:И как високото налягане предизвика впръскване?Не че нещо ама всяко явление си има обяснение!Първо нека се разбере защо мотора се върти още няколко секунди след отнемане на контакта.Ако е от впръскване на нафта,то причината може да само една и тя не е заради регулатор!Поздрави!A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Момчета нямам нищо против това че сте стигнали до някакво заключение.Дори ми е приятно да има с кой да си говоря на по-високо ниво.Искам да се намери някой който да обясни как след отнемане на контакт се осъществява впръскване.Това че регулатора може да е запушен и да подържа по-високо налягане е така,но впръскването е през дюзите(ако е нафта това което гори няколко секунди).И за да не съм голословен ще споделя следното.Познавам устройството на регулатора тъй като съм му правил десекция и даже има няколко които тръгнаха после.Има една Капа която се движи със такъв регулатор вече втора година.Това го казвам защото съм си правил безброй опити че даже и стенд за изпитанието му.Нормалния регулатор след като му отнемеш импулса той се саморазтоварва(освобождава налягането което е над 80-100бара).Има такива които са блокирали и не се разтоварват.Точно тези ми давате за пример в момента.Добре налягането е високо,но как дюзата впръсква гориво?Отнели сме контакта ,единствения начин да спрем този мотор е като спрем горивото.Ако сме в движение и върнем ключа ще огасне ли мотора или ще продължи да работи щото в този момент имало 1000 бара налягане в рейката.Това явление не бих го нарекъл частен случай и искам да се изясни до край.Дори и да сте прави трябва да има обяснение за впръскването,защо и как след като липсва сигнал.Че то утре ще му дойде на ум да даде гас до счупване на мотора както сме ги виждали да работят на масло от счупена турбина.Както се казва целия съм във слух и чакам логичното обяснение.Весели празници!
Коментар
-
Това е комън рейл. Впръскването се осъществява след електрически сигнал до дюзите. Без сигнал стоят затворени и ако ще 2000 бара подай няма да пуснат. Възможен проблем да е и в клемореда. Да прекъсва захранването но не до всички системи. Но не мога да приема че проблема ще дойде от дефектен fpr. Физически няма как след като прекъснеш сигнала до дюзите те да продължат да осъществяват впръскване. Другото обяснение е масло в интейка но това щеше вече да го разбереш отдавна.
Коментар
-
и на мен ми е приятно да обсъдим нещо ,което се случва,а нямаме логичен отговор.не съм мислил,много по въпроса,но според може би еку-то не сира веднага сигнала към дюзите,може да е смешно,но в момента това е най-логично и като добавим,че налягането в рейла е високо и ето ти и продължителната работа на мотора .просто факт е ,че първоначално проблема започва със неизгасване,после продължава с гаснене в движение независимо на топъл или студен мотор,като след като загасне след 2мин палиш и все едно нищо не е било и така до следващото.факт е също,че проблема се оправя или със смяна на филтъра и почистване на цедката на регулатора или просто с премахването на цедката и отново смяна на филтъра
Коментар
-
А някой изследвал ли е самият процес на гасене и последователноста на гасене на импулсите към регулатора и дюзите? specialista е прав,но само ако в един и същ момент,рязко стане прекъсването на управлпващите напрежения от компа. Опита на BO също може да бъде обоснован,ако гасенето следва алгоритъм,който не е известен на никой от пишещите в момента,защото не е изследван.Това че контактният ключ "гаси" колата,не значи че контролера трябва рязко да прекъсне захранването към всичките си периферии едновременно. Може да има заложена последователност за примерно по плавно гасене без вибрации или за разтоварване гор.система от налягането и ред други глупости които са невидими без изследване на процесите им. Логиката на някой колеги е абсолютно права,но при идеалният случай-гасим тока и край.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Това, че се гаси "тока" нищо не значи, защото съм на 100% сигурен, че ЕКУ не се захранва от едно място. Давам и жокер, когато има клапа за меко гасене... то тя продължава да работи и след като е загасен двигателя. Има автомобили които продължават по няколко секунди да бръмчат след като е загаснал двигателя.
Коментар
-
chaveto написа:Това, че се гаси "тока" нищо не значи, защото съм на 100% сигурен, че ЕКУ не се захранва от едно място. Давам и жокер, когато има клапа за меко гасене... то тя продължава да работи и след като е загасен двигателя. Има автомобили които продължават по няколко секунди да бръмчат след като е загаснал двигателя.
Коментар
-
specialista написа:chaveto написа:Това, че се гаси "тока" нищо не значи, защото съм на 100% сигурен, че ЕКУ не се захранва от едно място. Давам и жокер, когато има клапа за меко гасене... то тя продължава да работи и след като е загасен двигателя. Има автомобили които продължават по няколко секунди да бръмчат след като е загаснал двигателя.Bravo 1.9d 97г
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар