Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Изгасяне на двигателя със закъснение

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Изгасяне на двигателя със закъснение

    Проблемът е следния - от 3-4 дни ми се появи, та запалвам колата и в момента, в който спирам и я угасям, вадя ключа, а колата продължава да работи 2-3 секунди още и чак тогава спира. Това се появи заедно със светването на чек-а. Имаше 2-3 случая, в който, когато я паля чек-а изгася и когато изгасям колата всичко е нормално, но когато свети и чек-а се получава това закъснение.
    Fiat Brava 1.9 JTD, 105hp

    #2
    Загасиш ли, значи вече няма нафта.Да не би да влиза масло от турбото ?
    04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

    Коментар


      #3
      Не знам. Възможно ли е да е нещо с регулатора за високо налягане в рейла, че скоро го сменях ?
      Fiat Brava 1.9 JTD, 105hp

      Коментар


        #4
        Не не е възможно.Проблема може да се севжда до следното:Или остава да работи на масло или има реле което не изключва при отнемане на контакта.Аз лично съм за второто.Ако беше първото щеше отдавна да си хвърлил мотора.Все пак обърни внимание на всичко казанао.Успех!

        Коментар


          #5
          приятелю,скоро ще започнеш и да гаснеш в движение.причината е регулатора и високото ти налягане в рейла

          Коментар


            #6
            ivel написа:
            приятелю,скоро ще започнеш и да гаснеш в движение.причината е регулатора и високото ти налягане в рейла
            Напълно правилно,сваляш регулатора(ако е с цедка я чистиш)даваш на контакт докато е без регулатор,за да изхвърли нафтата от помпата и ЗАДЪЛЖИТЕЛНА смяна на горивния филтър.
            Bravo 1.9d 97г

            Коментар


              #7
              Колеги, регулатора го смених точно преди 6 дни и на 2-я ден след смяната се появи този проблем. П.С. Регулатора е чисто нов...
              Fiat Brava 1.9 JTD, 105hp

              Коментар


                #8
                madunko написа:
                Колеги, регулатора го смених точно преди 6 дни и на 2-я ден след смяната се появи този проблем. П.С. Регулатора е чисто нов...
                Предполагам регулатора не е Бош?
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  #9
                  Аз пък не мисля че проблема е от регулатора.Нито регулатора нито дюзите са във състояние да работят без електрически съгнал към тях ,па ако ще и 1000 бара налягане да има във системата.Все си мисля че нещо остава захранено със напрежение.Поздрави!

                  Коментар


                    #10
                    rpm сензор
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      Подкрепям казаното от колегата specialista Чека свети, защото при гасенето губи връзка с някои датчици и компа записва грешки. Ако се провери на диагностика с кои датчици губи връзка, ще се разбере кои модули се изключват и кои остават захранени след изключване от контакт. Така ще се локализира проблема. Предполагам и че колегата ще остане неприятно изненадан, ако не си припалва колата всеки ден, защото има вероятност да има модул който трябва да е изключен без контакт, а той най-вероятно остава захранен и консумира ток от акумулатора.
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар


                        #12
                        BO регулатора е на Бош. Иначе пак казвам проблема се появи след смяната му.
                        Fiat Brava 1.9 JTD, 105hp

                        Коментар


                          #13
                          madunko написа:
                          BO регулатора е на Бош. Иначе пак казвам проблема се появи след смяната му.
                          Върни стария за проба при гасенето(ако можеш да запалиш с него).Аз страдах от такива работи докато не му одрязах цедката,сега чакам дюзите да започнат да прават номера(защото боклуците се набиват в тях).
                          Bravo 1.9d 97г

                          Коментар


                            #14
                            madunko написа:
                            BO регулатора е на Бош. Иначе пак казвам проблема се появи след смяната му.
                            Ами явно си попаднал на някакво менте.Върни си стария регулатор и ще видиш, че ще започне да гасне веднага.Също така е важно новия регулатор да се монтира с една гарнитура, която гарнитура я няма на стария регулатор, а той има един О-пръстен.Как монтира новия регулатор - с какви уплътнители?Важно е гарнитурата между регулатора и тялото на помпата да е там. Защото новия модел регулатори без тази гарнитура при монтажа му може да сплеска повече опорните О-пръстени и се получава тази аномалия, за която говориш. Това всичко ако си сигурен, че регулатора не е някакъв ментелив.
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Коментар


                              #15
                              И аз съм за rpm
                              Powered by Emzo

                              Коментар

                              Working...
                              X