Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Изгасяне на двигателя със закъснение

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    madunko написа:
    Колега nsn защо да свалям регулатора, след като е на няма и 2 седмици, реално проблема започна да го прави на 2-я ден след смяната му. Плюс това искам да добавя, че във форума имаше снимка на регулатор с цедка, но моя е без и се питам в такъв случай какво да почиствам ?
    Щом е без цедка го свали и дай на контакт за 2 секунди(да изхвърли нафтата от помпата) след това го сложи, смени горивния филтър и накрая запали колата и напиши резултата.
    Bravo 1.9d 97г

    Коментар


      #47
      madunko написа:
      Колега nsn защо да свалям регулатора, след като е на няма и 2 седмици, реално проблема започна да го прави на 2-я ден след смяната му. Плюс това искам да добавя, че във форума имаше снимка на регулатор с цедка, но моя е без и се питам в такъв случай какво да почиствам ?
      Ако наистина е без цедка, това доказва, че си попаднал на много Бош менте.
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Коментар


        #48
        според мен регулатора е с цедка,но автора на темата не знае ,че това отпред е наноцедката,затова и исках да покаже снимки,ако пък наистина е без цедка,то тогава BO е прав

        Коментар


          #49
          Ето го и регулатора колеги. Според мен е без цедка, тъй като гледах един във форума, на който му се виждаше ясно цедката. Може и да бъркам...
          Прикачени файлове
          Fiat Brava 1.9 JTD, 105hp

          Коментар


            #50
            тогава значи BO е прав,просто си попаднал на менте

            Коментар


              #51
              Забравих да спомена, че това е стария, но въпреки това новия е същия.
              Fiat Brava 1.9 JTD, 105hp

              Коментар


                #52
                На този липсва уплътнител.Как изглежда "новия"?

                Коментар


                  #53
                  Не съм го свалял, но в сервиза казаха, че е същия. Тези дни ще го сваля и ще го видя. А къде трябва да е уплътнителя, който липса ?
                  Fiat Brava 1.9 JTD, 105hp

                  Коментар


                    #54
                    в каналчето трябва да има о-пръстен

                    Коментар


                      #55
                      И в малкото каналче(тази част която стърчи) и в големия канал(точно до челото където лежи към помпата)трябва да има О-пръстени.
                      Bravo 1.9d 97г

                      Коментар


                        #56
                        Тук има един О-пръстен, другите ако може по-конкретно да ги обозначи някой ще съм благодарен.
                        Прикачени файлове
                        Fiat Brava 1.9 JTD, 105hp

                        Коментар


                          #57
                          Пред това което си посочил трябва да има гумен О-пръстен.Другия е в основата на цилиндричната час има си канал за него.Има и модели които са без този уплътнител а на негово място има гарнитура по лицето със двата отвора.

                          Коментар


                            #58
                            Моето Браво днес ми скъса нервите. На връщане от Банско почна да гасне в движение! Карам 2-3км загасне.. Банско- София целият път така! Голяма мъка беше прибирането.... Изключвам двигателя от ключа и още 10 секунди след това продължава да работи, ама това поне в движение не ми пречи... Утре сутрин влиза в бокса да видим дали е регулатора, който може би е заминал за няма и 1000 км...

                            Коментар


                              #59
                              Така, новия регулатор е бил с цедка и неска като го свалихме целия беше в стружки. От сервиза казаха, че е заминала помпата, та сега и помпа ще сменям... Иначе като гледаха живи данни се виждаше, че високото налягане мине ли 500-550 бара и колата изгася сама.
                              Fiat Brava 1.9 JTD, 105hp

                              Коментар


                                #60
                                Не бързай да сменяш помпата.Изчисти хубаво регулатора и подай на контакт да мине малко нафта през помпата, докато регулатора е свален, като преди всичко смениш и горивния филтър.За такова време да се повяват толкова стружки, то има нещо гнило - я филтър, я някакъв боклук си налял в горивото - стил газ за горене или подобни "добавки".
                                A20DTH ЖТД ама не баш
                                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                                Коментар

                                Working...
                                X