С диагностика се установи
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с паленето - Брава 1,9 JTD
Collapse
X
-
nsn написа:Dido_Lyubenov написа:Може да ви прозвучи тъпо, но не мога да си обясня, защо когато не може да вдигне налягане, заради скапан регулатор или дюза докато върти на стартер, на бутане ще успее да вдигне достатъчно налягане ? Че и пали от раз !? Съвсем сериозно, не мога да си го обясня, а явно е факт !?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
За мен при палене на бутане тъй като напрежението на акумулатора е по-високо според мен остава достатъчно за проблемният регулатор, допълнено и с евентуално по-високите обороти на помпата за високо налягане колите палят. Това го изпитах лично на Мерцедеса на комшията - 220CDI, на бутане и 5-та скорост палеше веднага, пробвах го по наклон, чакам да стигне 30км/ч и лекичко пускам съединителя само да превърти и вече двигателя е запалил. С новият регулатор вече пали на стартер идеално.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Колегата каза, че е акумулатора му е нов, а също така е сложил друг за проба. Моята кола палеше и с акумулатор, който му падаше доста напрежението по време на палене, преди да го сменя. Стартера върти с около 250 оборота в минута, нормално е ако бутнат колата на скорост да запали.... със сигурност, ще направи повече обороти и ще вдигне по - голямо налягане в рейла.Провери излишното гориво, дали няма изтървала дюза и от там да ти бяга налягането, също така гледайте налягането на диагностиката, как се променя и до какви стойности достига. Както спомена колегата "specialista" в една друга тема към 200 бара трябва да запали.За регулатора, някой знае ли дали може да се пробва на стенд?Поздрави
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар