Aко регулатора е с филтър- почистете го. Моята гаснеше във високите обороти от задръстен филтър на регулатора. Сега съм със същия регулатор, но почистен.
Може да ви прозвучи тъпо, но не мога да си обясня, защо когато не може да вдигне налягане, заради скапан регулатор или дюза докато върти на стартер, на бутане ще успее да вдигне достатъчно налягане ? Че и пали от раз !? Съвсем сериозно, не мога да си го обясня, а явно е факт !?
Отговора е в по-бързото развъртане на двигателя когато се пали на скорост.
Бая бързо бутане трябва да падне :D Като буташ колата, едва ли успяваш да го правиш с повече от 5 - 7 км/ч , а за да превърти вала трябва да си поне на 3 -та предавка. Какви обороти ще има ДВГ при тази скорост на тази предавка ? Едва ли ще са по- високи отколкото на стартер. Че и да пали от раз ... Но може и така да е.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
За мен при палене на бутане тъй като напрежението на акумулатора е по-високо според мен остава достатъчно за проблемният регулатор, допълнено и с евентуално по-високите обороти на помпата за високо налягане колите палят. Това го изпитах лично на Мерцедеса на комшията - 220CDI, на бутане и 5-та скорост палеше веднага, пробвах го по наклон, чакам да стигне 30км/ч и лекичко пускам съединителя само да превърти и вече двигателя е запалил. С новият регулатор вече пали на стартер идеално.
Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Колегата каза, че е акумулатора му е нов, а също така е сложил друг за проба. Моята кола палеше и с акумулатор, който му падаше доста напрежението по време на палене, преди да го сменя. Стартера върти с около 250 оборота в минута, нормално е ако бутнат колата на скорост да запали.... със сигурност, ще направи повече обороти и ще вдигне по - голямо налягане в рейла.Провери излишното гориво, дали няма изтървала дюза и от там да ти бяга налягането, също така гледайте налягането на диагностиката, как се променя и до какви стойности достига. Както спомена колегата "specialista" в една друга тема към 200 бара трябва да запали.За регулатора, някой знае ли дали може да се пробва на стенд?Поздрави
Лично аз съм си направил нещо със което изпитвам регулатора когато е свален от помпата.Мога да споделя и как точно работи регулатора или кое е нещото което се разваля,но по-нататък.
Аз съм с втора употреба вече 2 години, факта че на скорост пали от ряз, а на въртене не си мисля че се дължи по скоро на някакво механично износване на самия регулатор, че диагностиката не го лови и му трябва малко push че да захапе :D
Коментар