Здравейте, колеги. Преди време бях пуснал една тема за "играещи" обороти (между 800-1000 об/м.). Тогава някой казаха, че било от някакъв клапан, не помня точно какъв. От скоро обаче забелязах, че колата започна да пали по-трудно, докато последните 3-4 дена ми се налага да я мъча по 3-4 пъти докато запали и това става с много много зор. Днес нямах този късмет и не запали и с 10 опита. Наложи се с бутане и запали за по-малко от 1 м. Та въпросът ми е възможно ли е да е от този клапан или къде да търся проблема. И да не забравя, при опит за палене стрелката на оборотомера започва плавно да се покачва от 500 до 600-700 оборота, но много бавно.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с паленето - Брава 1,9 JTD
Collapse
X
-
Провери до колко волта пада напрежението на акумулатора докато въртиш на стартер. Може да не остава достатъчно за компа и управлението на ел магнитните клапани. Пробвай с друг акумулатор. Щом пали толкова бързо на бутане, най вероятно докато върти стартера не остава достатъчно ток за електрониката.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
-
Пробвах го днес. Моя е 72 ампера (още е в гаранция) и го поизтощих. След това сложих друг пак над 70 ампера и пак не запали. Свещите съм ги сменил преди 3 месеца, дори проверих дали стига ток до 2 свещи, защото само тях успях проверя и стигаше. Да добавя, че след като загрее и я изгася, после паленето пак е доста трудно, но става от първия път.Fiat Brava 1.9 JTD, 105hp
Коментар
-
Защо го правите по трудния начин?Тук има сигурно поне 1000 теми за трудно палене и след като се изброят възможните причини,някой казва че трябва да се направи една диагностика,което е правилното решение особенно ако собственика не е в час с техниката.Ако пък е в час значи може сам да си направи диагностиката и само да поиска мнение кое точно да гледа,колко трябва да бъде и т.н. Без диагностиката трудно ще се стигне до истината.Ако ти трябва жокер това не палене обикновенно е от ниско налягане в рейката.Защо е такова има повече от една възможна причина.Като се почне от помпата в резервоара,горивен филтър, клапан подържащ ниското налягане,помпа високо налягане,регулатор високо налягане,дюза/и.Успех!
Коментар
-
Може да ви прозвучи тъпо, но не мога да си обясня, защо когато не може да вдигне налягане, заради скапан регулатор или дюза докато върти на стартер, на бутане ще успее да вдигне достатъчно налягане ? Че и пали от раз !? Съвсем сериозно, не мога да си го обясня, а явно е факт !?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Може да ви прозвучи тъпо, но не мога да си обясня, защо когато не може да вдигне налягане, заради скапан регулатор или дюза докато върти на стартер, на бутане ще успее да вдигне достатъчно налягане ? Че и пали от раз !? Съвсем сериозно, не мога да си го обясня, а явно е факт !?Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
Това беше второто нещо, което продадох, след предната броня Проблемни са, ама 400 лв. за нов... 1/3 от колата..."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар