Здравейте!Когато минавах наскоро техническия преглед, ми казаха че всичко е наред с колата, но си пуши повечко..., това при форсиране, има черен дим със сажди, ако на место я изрежа, ще остави голямо петно сажди на пътя, това мисля че не е нормално, аз все пак знам че дизелите си пушат, ама чак път толкова?Казаха ми, че като заредя пълен резервоар, да добавя 100грама двутактово масло в резервоара за пречистване на двигателя?Моля за Вашето мнение.Благодаря!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Черен пушек от ауспуха фиат Брава
Collapse
X
-
Според мен е от дебитомера. Ако лъже компа, че възхуха е повече от реалния, тогава и нафтата е в повече. На моята ми направи впечатление веднъж също, че пуши много и оставя сажди. Това беше на студен мотор и форсиране до към 4000 оборота, след смяна на гарнитура на главата.Едит: Това е за JTD.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
Когато си купих колата (JTD) доста изпушваше , след като свалих катализаторите определено имаше голяма разлика.Пак си пушеше , ама не бяха такива големи,черни,плътни облаци.Може да си огледаш и маркучите , да не би да имаш спукан/сцепен/разхлабен маркуч.147/1.9 Жив Турбо Дявол (JTD) / 115+++
Коментар
-
mladencho написа:Когато си купих колата (JTD) доста изпушваше , след като свалих катализаторите определено имаше голяма разлика.Пак си пушеше , ама не бяха такива големи,черни,плътни облаци.Може да си огледаш и маркучите , да не би да имаш спукан/сцепен/разхлабен маркуч.
Коментар
-
Иди в свестен срвиз. Диагнозата е затапен ЕГР и скапан дебитомер. Ако ще и от 100 кладенеца вода да ти вадят, как тия работи не ти трябват на тоя ДВГ - зарежи. И при мен го имаше оя проблем първоначално. Може и ТПС -а да има прекъснат проводник, също много бърка горенето. Спасението е читав сервиз.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
karofatsa написа:Полезен елемент е ако не е запушен,а иначе колата върви ли?При мене положението беше трагично,колата не вървеше изобщо,все едно нямаше турбо и споменатите пушаци и сажди,така че първо опитай с махането на катализатор и след това хвърляй пари по сервизите.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар