Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

тд 100 пак скъса ремък

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    тд 100 пак скъса ремък

    за 4ти път сменям пистовия ремък 2 пъти слагах такъв които си върти и климатика и 2 пъти такъв които не минава през климатика и се късат за нищожно време

    #2
    Нещо друго освен него сменял ли си? Ако обтегачът малко го води накриво, колкото да не го видиш с просто око, но достатъчно да го изтърка, се случва така. При смяната проверяваш ли всички ролки дали се въртят както трябва?

    Коментар


      #3
      Ролките оглеждал ли си ги?Демпферната на коляновия вал? До колкото съм чел, тя прави проблеми.
      "Без сърца, сме просто машини"
      Toyota Prius 1.5 Hybrid
      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

      Коментар


        #4
        Може да е бил пренатегнат

        Коментар


          #5
          Смени си комплект обтегач със ролка.На смешни цени са 60-70 лв.Направи сметка колко пари си дал за ремъци?Успех!

          Коментар


            #6
            Re: тд 100 пак скъса ремък

            kris_dif95 написа:
            за 4ти път сменям пистовия ремък 2 пъти слагах такъв които си върти и климатика и 2 пъти такъв които не минава през климатика и се късат за нищожно време
            Колега, Ако ти се занимава, като сложиш нов ремък огледай от коя ролка се опитва да излезе. Бас ловя, че изкача от ролката на алтернатора :D Смени комплект ремък, обтяжна и паразитна ролки. Демпферната шайба трака и кара обтяжния механизъм да подскача, но не къса ремъци. Ако след смяната на гореспоменатото, обтяжния механизъм играе - ролката подскача, тогава смени и демпферна шайба, защото иначе ще се прецака обтяжната ролка отново и много скоро.
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              #7
              сега го карам без климатикани при това положение се маха паразитната ролка иначе е нова както и обтяжната и няма никакви луфтове всичо се върти няма криви шаиби обаче преди да се скъса беше излязал от демферната шаиба на коляновия вал с един канал навън

              Коментар


                #8
                kris_dif95 написа:
                сега го карам без климатикани при това положение се маха паразитната ролка иначе е нова както и обтяжната и няма никакви луфтове всичо се върти няма криви шаиби обаче преди да се скъса беше излязал от демферната шаиба на коляновия вал с един канал навън
                Или демпферната шайба е "тотал щета", или паразитната има проблем, въпреки че е нова. По-верояттно е второто. С паразитната върви и една дебела шайба, да не би да си я поставил където не трябва ?
                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                Коментар


                  #9
                  сега е само с тази ролка която опъва ремъка защото карам без климатика ремъка е 6пк 1035 по каталог ми го дават и пссва супер а демферната шаиба не виждам проблем в нея

                  Коментар


                    #10
                    kris_dif95 написа:
                    сега е само с тази ролка която опъва ремъка защото карам без климатика ремъка е 6пк 1035 по каталог ми го дават и пссва супер а демферната шаиба не виждам проблем в нея
                    Там проблемите не се виждат, обикновено се чуват :D Вдигни предно дясно колело с крик, сложи си дългия ремък, да върти и компресора и да минава през паразитната ролка, включи на 5-та на неработещ двигател и върти на ръка предна дясна гума по часовниковата стрелка. Гледай в това време, коя ролка ще подведе ремъка на криво и ще видиш от къде ти идва проблема. трябва всички ролки да са в една равнина и ремъка да се движи без да се налага ограничителните ръбове на шайбите на компресора, алтернатора и демпферната да го прибират навътре - не трябва да търка в тях.
                    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                    Коментар


                      #11
                      купих два ремъка 6 пк 1035 и 1038и ще видя какъвбе проблема

                      Коментар


                        #12
                        ами проблема е в обтяжната ролка като сложа ремъка и я оставя да опъне ремъка и се криви леко на една страна

                        Коментар


                          #13
                          kris_dif95 написа:
                          ами проблема е в обтяжната ролка като сложа ремъка и я оставя да опъне ремъка и се криви леко на една страна
                          Сменяй я в комлект с обтяжния механизъм.
                          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                          Коментар


                            #14
                            Провери шайбата на генератора дали случайно не е блокирала и от там да идва бързото износване на самооптяжния механизъм,което води до късане на ремъка.
                            Bravo 1.9d 97г

                            Коментар


                              #15
                              ами алтернатора е супер като го завъртя даже се върти няколко секунди но немога да си обясна тази ми е втора обтяжна ролка

                              Коментар

                              Working...
                              X