Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Пунто 2 1.9D

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с Пунто 2 1.9D

    Здравейте!От доста години карам Пунто 2 1.9 чист дизел и до момента нямах абсолютно никакъв проблем.До тази зима....или по точно при пад на температурата. Поведението на колата е следното- сутрин когато е студена след подгрев пали, но започва да работи все едно на три цилиндъра с претрисане и светва лампата чек на двигателя (тази като карбураторче). Загасям колата, въртя на ново и пали вече нормално.Ходих на диагностика-P0254 Rotor position sensor-Flow at maximum.Човека така и не можа да ми даде някакъв смислен отговор.За момента съм спрял колата.

    #2
    Снимка йок
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      M5kov написа:
      Снимка йок
      Тъй, тъй....извинявам се но нещо не можах да кача снимка затова преписах грешката.. :D

      Коментар


        #4
        Високо показание от датчик А за гориво на помпата за впръскване(Палец/Ротор/Дюза)
        "Без сърца, сме просто машини"
        Toyota Prius 1.5 Hybrid
        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

        Коментар


          #5
          M5kov написа:
          Високо показание от датчик А за гориво на помпата за впръскване(Палец/Ротор/Дюза)
          Какво трябва да направя?

          Коментар


            #6
            Нямам представа Изчакай включване от някой по-компетентен колега.Докато чакаш, провери буксите по горивната помпа за проблеми.
            "Без сърца, сме просто машини"
            Toyota Prius 1.5 Hybrid
            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

            Коментар


              #7
              Дооообре!

              Коментар


                #8
                Няма ли кой да даде акъл?

                Коментар


                  #9
                  Тази грешка може да я пренебребрегнеш тотално. И на моя ТД100 я дава същата, но нямам никакви проблеми от това. Тези дни мисля да се поровя с диагностиката и да разбера защо я записва. Проблема ти по-скоро е в подгрева, или износен/замърсен разпръсквач на някоя дюза. Може и от калпава нафта да излезе. Пробвай първо с някоя добвка за почистване на горивната система и дюзите и пиши какъв е резултата.
                  Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                  Коментар


                    #10
                    Благодаря! Ще пробвам и ще споделя!

                    Коментар


                      #11
                      Това е една от болките на тази помпа.Тя е със изцяло електронно управление и този проблем е често срещан.Можеш да караш така безкрайно или до като не се задълбочи проблема да откаже нацяло да се форсира.Този проблем се появява най-често зимата,след нормален подгрев колата си пали ,но остава да работи на малко по-високи от норманото обороти и не се форсира при подаване на газ. Аз съветвам да я оставиш да поработи така поне една минута , и после да я запалиш без подгрев,всичко ще е нормално.Проблема се явява във това че компютъра на колата засича грешно положение на ротора на помпата и затова пали във авариен режим.Трябва да се направи калибрация на ротора на помпата,което става по два начина,като скъпия е със гаранция.Говоря за препрограмиране на датчика за положение на ротора.Ефтиния вариант не е със гаранция и е само загуба на време и средства за опити,въпреки че съм имал много успешни намеси и колите си вървят във момента без проблеми.Поздрави!

                      Коментар


                        #12
                        Благодаря за компетентния отговор! Карам докато се скапе!И после скъпия вариант....

                        Коментар


                          #13
                          Самото ЕКУ (Електронно компютърно управление) на помпата се прецаква (една черна кутия непосредствено зад помпата)... При мен проблема беше отстранен със смяна на ЕКУ-то и препрограмиране ... До тази зима пак... Този път без никакви симптоми ,директно умря.. Поздрави и весели празници !!!

                          Коментар


                            #14
                            Карам докато спре...пък после...системата платеще...

                            Коментар


                              #15
                              Така опиасно в първия пост, звучи все едно му е отишла една или повече подгревни. Не видях а е писано дали и кога са сменяни подгревните.

                              Коментар

                              Working...
                              X