Здравейте!От доста години карам Пунто 2 1.9 чист дизел и до момента нямах абсолютно никакъв проблем.До тази зима....или по точно при пад на температурата. Поведението на колата е следното- сутрин когато е студена след подгрев пали, но започва да работи все едно на три цилиндъра с претрисане и светва лампата чек на двигателя (тази като карбураторче). Загасям колата, въртя на ново и пали вече нормално.Ходих на диагностика-P0254 Rotor position sensor-Flow at maximum.Човека така и не можа да ми даде някакъв смислен отговор.За момента съм спрял колата.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с Пунто 2 1.9D
Collapse
X
-
Нямам представа Изчакай включване от някой по-компетентен колега.Докато чакаш, провери буксите по горивната помпа за проблеми."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Тази грешка може да я пренебребрегнеш тотално. И на моя ТД100 я дава същата, но нямам никакви проблеми от това. Тези дни мисля да се поровя с диагностиката и да разбера защо я записва. Проблема ти по-скоро е в подгрева, или износен/замърсен разпръсквач на някоя дюза. Може и от калпава нафта да излезе. Пробвай първо с някоя добвка за почистване на горивната система и дюзите и пиши какъв е резултата.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Това е една от болките на тази помпа.Тя е със изцяло електронно управление и този проблем е често срещан.Можеш да караш така безкрайно или до като не се задълбочи проблема да откаже нацяло да се форсира.Този проблем се появява най-често зимата,след нормален подгрев колата си пали ,но остава да работи на малко по-високи от норманото обороти и не се форсира при подаване на газ. Аз съветвам да я оставиш да поработи така поне една минута , и после да я запалиш без подгрев,всичко ще е нормално.Проблема се явява във това че компютъра на колата засича грешно положение на ротора на помпата и затова пали във авариен режим.Трябва да се направи калибрация на ротора на помпата,което става по два начина,като скъпия е със гаранция.Говоря за препрограмиране на датчика за положение на ротора.Ефтиния вариант не е със гаранция и е само загуба на време и средства за опити,въпреки че съм имал много успешни намеси и колите си вървят във момента без проблеми.Поздрави!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар