pr_00f написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как карате дизелите си? Колко ви горят? част 2
Collapse
X
-
По принцип на извънградско съм все натоварен с много багаж и семейството и като тръгна да катеря по голям наклон и не ми харесва поведението на колата примерно при ~2000 оборота. ( 100 км/ч) За това я държа на 2500 като едва доксовам педала на газта. А при 2000 трябва да се натиска повече.Иначе ако колата се държи в най подходящите за конкретните условия обороти се постига оптимален разход, но според мен точно в този случай няма икономия или поне не голяма -като кара жената една идея по бавно и дава и по нисък разход по борд по същият маршрут. А и оптималният разход няма как да се припокрива с минималният.И да има някаква разлика не е голяма и при 2та варианта, но пък много повече ми харесва поведението на колата при голям наклон и по-високи обороти.Иначе си ми прави кеф да си карам спокойно и да се наслаждавам на пътя без да бързам ( което обяснява и разхода ми )Реално може да го сваля и още малко но ...от друга страна колата си се пържи всеки ден поне веднъж на цедка на 3та да се продуха изпускателният тракт и турбината. Ако пропсуна 2-3 дни като го направя това упражнение след мен става .... майка плаче. Като карам на извънградско в поне 90 % изпреварвам с пълна гтаз, освен ако нямам километър видимост а това си влияе също, въпреки че не изпреварвам чак толкова често
Коментар
-
аз съм чувал, че колите горят най малко когато работят в зоната на оборотите на максималния въртящ момент. Тва съм го установил без да искам и аз примерно карам в града на 4-та с 1600 оборота ми да ама усеща се , че педала е натиснат повече докато ако карам със същата предавка на 3-та педала е по малко натиснат. Оф не мога да го обясняFiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
chaveto написа:При автомат скоростите се превключват при макс. момент, това при съвсем спокойно каране.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Имам вкъщи втори японец с автоматична кутия. Имам и графиките на двигателите за мощност и въртящ момент. Имам и ръководство за употреба, където е написано при какви условия се превключват скоростите.Същите неща ги виждам и на служебните автоматици. Наблюденията са ми както върху дизелови, така и върху бензинови автоматици.Няма как да виждам нещо със собствените си очи, а да вярвам на написаното от теб тук.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
chaveto написа:Stefanaki написа:Няма как да виждам нещо със собствените си очи, а да вярвам на написаното от теб тук.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Stefanaki написа:Както виждаш е възможно превключване на предавките при различни скорости, респективно различни обороти на двигателя, респективно различни въртящи моменти.
Коментар
-
Като виждаш има разлика при превключване на скоростите при различно отворен дросел. Колко процента натиснат педал на газта за теб е "нормално каране"?Какви автомобили шофираш - марка, модел, двигател и година на производство? Може ли да снимаш клип докато шофираш, на който се виждат скоростомера и оборотомера?Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Stefanaki написа:chaveto написа:При автомат скоростите се превключват при макс. момент, това при съвсем спокойно каране.
Коментар
-
Airfan написа:Stefanaki написа:chaveto написа:При автомат скоростите се превключват при макс. момент, това при съвсем спокойно каране.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар