средна скорост 21 кмч ,разхода е 7лт ,
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как карате дизелите си? Колко ви горят? част 2
Collapse
X
-
Ще си позволя да вметна и един разход на приятел с Опел Инсигния 2.0 CDTI - ръчка по маршрута Бургас - Боровец - Бургас. Направи си експеримент и на магистралата поддържа скорост ( с темпомат) от 110 км/ч. В края на пътуването колата закова на 4.3 л/100 км.За съжаление не видяхме средната скорост, но занулихме всичко преди отпътуването.ПС: Аз не съм пробвал с такава скорост, но скоро ще опитам и ще впиша моя разход. 110 км./ч. по магистралата е уютнаскорост. Въпрос на привикване е. Иначе със същата кола и поддържана скорост от 140 км./ч. под 6.3 литра не е падал.В крайна сметка разликата в скоростта от 30 км/ч. за 810 км. си бяха 28 лв. икономия. Или иначе казано на сегашна цена от 1.74 - това са си е 16 литра гориво...т.е "ресто" за още 400 км. преход...или 4 овчарски салати с бутилка ракия в местната механа.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
OpenGL написа:Да де, ама разликата във времето е повече от час и половина, а времето също е пари.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
След около 2000 километра разработка, дойде време за бойно кръщение. Драгоман-Будапеща-Виена-София, около 1700 км. на темпомат 130-140, градско около 100 км., извънградско около 300км., около 5-6 часа работа на място /фас-почивка, тоалетни и т.н. не е гасена/, 1100 км на клима и над 500км. при силен насрещен вятър. Това с 4 човека и багаж. По колонка е същото. С две думи, май няма разлика от 1,9 жтд с 5 скорости, като разход, шеста само компенсира по-високото тегло на купето.Либра 1,9 жтд 2000г. LX
Фиат Крома 1,9 2009г.
Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.
Коментар
-
София - Габрово - Етъра - Трявна - Етъра - Шипка - София (от Шипка до София по подбалканската с доста трафик) - 6.8л/100км. 4 човека и доста багаж. Доближа ли планински път, разхода започва да скача доста, заради постоянното включване и изключване на лок-ъпа на автомата и съответно големите загуби. При равен магистрален път разхода пада под 6 дори и натоварена . По колонка абсолютно същото излезе. Заредих до гърлото и двата пъти. За изминати по посочения маршрут 530 км. събра точно 36 литра. За пореден път се убеждавам, че компа на кромата е изключително точен на извънградско.Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
Кюстендил-Разград-Русе /и туристическа обиколка в последните - за 592 км. разход 4.56 на колонка и 5.5 по борд.Русе-Бран-Рашнов-Русе - 5.5 на колонка и 6.1 по бордРусе-В.Търново-Кюстендил 5.0 на колонка - 6.0 по борд. С печката от подписа. Като гледам май само на мен по борд ми дава по-голям разход - нещо и има май на тая колица....Няма ли някой колега с 1.3 мултиджет да каже дали и при него е така?VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
kiro_of_the_day написа:Кюстендил-Разград-Русе /и туристическа обиколка в последните - за 592 км. разход 4.56 на колонка и 5.5 по борд.Русе-Бран-Рашнов-Русе - 5.5 на колонка и 6.1 по бордРусе-В.Търново-Кюстендил 5.0 на колонка - 6.0 по борд. С печката от подписа. Като гледам май само на мен по борд ми дава по-голям разход - нещо и има май на тая колица....Няма ли някой колега с 1.3 мултиджет да каже дали и при него е така?A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
rangel88
ntodorov написа:kiro_of_the_day написа:Кюстендил-Разград-Русе /и туристическа обиколка в последните - за 592 км. разход 4.56 на колонка и 5.5 по борд.Русе-Бран-Рашнов-Русе - 5.5 на колонка и 6.1 по бордРусе-В.Търново-Кюстендил 5.0 на колонка - 6.0 по борд. С печката от подписа. Като гледам май само на мен по борд ми дава по-голям разход - нещо и има май на тая колица....Няма ли някой колега с 1.3 мултиджет да каже дали и при него е така?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар