Търся съвет от старите дизелджии, които имат доста стаж и знания.Притеснявам се от зимните условия, които ще дойдат в близко бъдеще. Това ми е първия досег с дизелов автомобил, а както знаете и се носят митове, че те не палили в студено време и т.н. Искам да получа няколко съвета (макар, че повечето из форума съм ги чел), които да следвам.Да се надявам, че няма да имам проблеми, за да не се разочаровам от дизеловия агрегат. За сега съм много доволен . п.п. Искам да изкажа и благодарностите си към колегата Нино, който ме насочи от къде да си купя подгряващите свещи, като същевременно спестих и не малко финансови средства, което в този момент е много важно за мен.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Искам съвет от "старите" дизелджии.
Collapse
X
-
Питай патило, а не старило :D Няма да се плашиш. Каквото е при -1 градус е същото и при -20, ако не ти е замръзнала нафтата.При -20 единствено колата трака странно докато загрее(първите 5 мин.), но това е нормално. Сега Nino ще ми се скара, ама аз лично ти препоръчвам Алпин Дизел на ОМВ. Цялата минала зима карах с него и съм много доволен от него. Не съм бил за щастие от тия, на които им е замръзнала нафтата от незнам си коя ОМВ бензиностанция. Бях чул затова от бензинджии, че не били сипали нужната съставка още в завода и имало дори уволнения. Миналата зима бях минал около 12 000 км и сутрините ми бяха без проблемни по различни части на страната.Така, че и тая зима ще си карам с Алпин.
Коментар
-
BRAVO написа:нафта от Еко или Алпин Дизел, резервоара догоре, добавки на Тутела от Ванто, свещите си ги сменил - кви грижи да имаш
Коментар
-
doofiat написа:Сега Nino ще ми се скара, ама аз лично ти препоръчвам Алпин Дизел на ОМВSUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
От колегите с Ауди :" 1. Водата, е най-лошата и най-често срещана форма на замърсяване на горивата.2. Всички горива съдържат вода в състава си. Промяната на температурите може да доведе до задържане на вода и смесване с горивото. Около 1 милиграм вода на литър на Фаренхайт, или около 1.8 милиграма на градус Целции, което означава, че при 21(70 градуса Фаренхайт) в горивото ще има около 70 милилитра вода, при 10 градуса Целзии около 50 милиграма, което означава, че при застудяване само от 11 градуса, 20 милилитра вода биват премахнати от горивото.Във цистерна 10000 галона или 37.85 кубически метра водата в горивото ще съставлява около 757 литра, или почти една четвърт от водата на дъното на цистерната, която предизвиква корозия и тинести наслагвания.3. Кондензацията от въздуха, проникващ в резервоара, при презареждането му, създава конденз вътре в резервоара.4. Водата е по-тежка от горивото, съответно винаги се намира на дъното на резервоара5. Водата преминаваща през горивната система вреди на работещия двигател. Всъщност, дори е възможно, загасването му или рязък спад на мощността.6. Водата в горивото намалява неговата калоричност, а от там и конските сили на двигателя.7. Водата се отлага за 72 часа или по-малко след зареждането на резервоара, като останалите замърсители е възможно да се разтворят във водата също.8. Чистото горене, без вода, позволява горивото пълноценно да изпълнява смазващата си роля, предотвратявайки износването и евентуална повреда по двигателя. Капки вода, могат да доведат до локално рязко охлаждане на двигателя и съкращаване на неговия живот.9. Водата в резервоара, инжекторите, горивните тръби и т.н. замръзва при по-висока температура, от тази, при която би замръзнало горивото. Повечето горива замръзват под -7 градуса Целзий, а водата при 0.10. Водата оставена в Хидро-въглеродно гориво, като керосина и дизела, позволява зараждането на микроорганизми чиито спори запушват горивния филтър.11. Премахването на водата става най-добре, когато тя е оставена да се отдели и събере на дъното на резервоара. Водопремахващите горивни присадки, смесват водата с горивото. Една водна капка може да бъде разделена на хиляди, но това не премахва водата.12. Някой признати авиационни горивни присадки, като Biobor JF или Priest, също не премахват водата.Бензина или Алкохолите ползвани за присадки намаляват смазващите характеристика на горивата, което може да доведе до сериозни повреди.13. Прибавянето на Бензин или Алкохол в дизеловото гориво намалява точката октановото число* и се създава опасност от детонации.14. "Сухата" горивна система е вашата най-добра застраховка срещу проблеми които могат да бъдат причинени от вода.*При дизелите може би по-правилно е да се каже, точка на детонационното запалване.Превода е направен от мен, ако има грешки, моля, да бъда поправен. "Поради такива причини слагам периодично и добавкиОМВ Мусагеница. И аз бях там, и аз заредих... И после "замръзнах" ...
Коментар
-
doofiat написа:Питай патило, а не старило :D Няма да се плашиш. Каквото е при -1 градус е същото и при -20, ако не ти е замръзнала нафтата....Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
borchev написа:...аз намерих по-добро решение от вашите...купих си кола бензин на газ...за 550 която пали безотказно при зимни условия ако дизелчето откаже...и пролетта го продавамFrontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Vladim написа:borchev написа:...аз намерих по-добро решение от вашите...купих си кола бензин на газ...за 550 която пали безотказно при зимни условия ако дизелчето откаже...и пролетта го продавам
Коментар
-
На мен пък са ми казвали друга техника:да сипвам малко бензин в резервоара. Пробвах го миналата седмица като падна снега и си запали без проблем. По принцип мойта е много проблемна с паленето, пали винаги, но с много въртене, дори да не е много студено, а тоя път запали без проблеми. А миналата зима сипах някаква добавка, но не и помня името, защото ми замръзваха една или две от дюзите и колата палеше на по-малко цилиндри"Obviously you don't know, who are you fucking with!" /Blade/
Fiat Tempra 1.9 TDs
Subaru Legacy 2.0i
Коментар
-
Гараж, качествена нафта и изправни подгряващи свещи.П.П: На племенника ми , баща му е тираджия и му донесе 4 туби по 20 литра немска нафта (тая зеленката)И нямаше проблеми със паленето миналата зима(кара Опел Кадет 1.6 D)Немската нафта е номер 1 !Давам най-краткия пример.Ходихме да докарваме кола на познат , купихме Mercedes 124 300TD , по Аутобана в Германия със скорост 120-130 км/ч даде разход 6.8 , След като влезнахме в България и сипахме българска нафта по магистралата със същата скорост даде 9.2 разход .Правете си сметка със какви боклуци си караме колите.Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Коментар
-
doofiat написа:Ееееееее каква разлика.Кога и у нас ще стане така?http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар