Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пак замина дебитомера

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пак замина дебитомера

    Дебитомера от моргата и той се скапа. Разбрахме се с момчето да ми го смени безплатно, то няма и как да е платено не може на 2 седмици да давам по 40 лева. Какво ще стане ако пусна сигнала от мап-а към буксата от дебитомера. Някой пробвал ли го е. Ся повечето ще кажат че нищо няма да стане, но аз съм се решил да измисля нещо алтернативно
    Fiat Bravo 1.9 JTD 100

    #2
    Колко пъти по 40 трябва да дадеш за да вземаш нов дебитомер? Естествено че нищо няма да стане... сигнала от едното няма нищо общо със сигнала от другото. То ако ставаше така тъоплата вода отдавна щеше да е намерена!
    Powered by Emzo

    Коментар


      #3
      имал съм нисан съни колега и му замина дебитомера и на бензин беше едно пукане гърмене и аз направих така че сложих мап сензор и подадох сигнала към буксата на дебитомер и колата си вървеше мн добре разхода само беше малко по голям но говоря за бензинов мотор твоя какъв е колега

      Коментар


        #4
        Re: Пак замина дебитомера

        mitkosoft написа:
        Дебитомера от моргата и той се скапа. Разбрахме се с момчето да ми го смени безплатно, то няма и как да е платено не може на 2 седмици да давам по 40 лева. Какво ще стане ако пусна сигнала от мап-а към буксата от дебитомера. Някой пробвал ли го е. Ся повечето ще кажат че нищо няма да стане, но аз съм се решил да измисля нещо алтернативно
        Оф вземи си нов дебитомер, само помисли че разхода за покупката му се равнява на 50литра нафта. МАП и МАФ мерят различни параметри на горивната смес, така че по добрия вариант е да е го изключиш и да работи по таблица вместо съвсем да го ошашкаш. Пробвай стария дебитомер да го изпечеш във фурната или да го почистиш със спрей за спирачки.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Или нов, или карай без него.Разликата в разхода е около/малко над половин литър.А как установи, че се е скапал?Грешка ли дава, волтажа ок ли е?
          "Без сърца, сме просто машини"
          Toyota Prius 1.5 Hybrid
          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

          Коментар


            #6
            Моя дебитомер беше много зле. Напръсках го с контактен спрей. Започна да работи по-добре и сега пак е зле.Мисля да му сложа един операционнен усилвател, за да лъжа малко ЕКУто.@mitkosoft имаш ли някой останал стар дебитомер за продан. Трябва ми буксата му.
            04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

            Коментар


              #7
              слагаи нов колега и това е

              Коментар


                #8
                Дебитомера комуникира с ЕКУ посредством цифров сигнал. Не може да се закачат други датчици на буксата му, камо ли да се подава аналогов сигнал от ОУ или други подобни. Който иска да си купува ново ЕКУ, да пробва
                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                Коментар


                  #9
                  Dido_Lyubenov написа:
                  Дебитомера комуникира с ЕКУ посредством цифров сигнал. Не може да се закачат други датчици на буксата му, камо ли да се подава аналогов сигнал от ОУ или други подобни. Който иска да си купува ново ЕКУ, да пробва
                  И какъв е цифровия сигнал, предполагам ШИМ, щото нали дебитомера дава напрежение до 5 волта. Мап-а според аутодата също дава до 5 волта. Каква е пречката например с микроконтролерче да се подават линейно от 0 до 5 волта спрямо оборотите на двигателя. Няма да стане много точно подаването на горивото така, но ще е по-добре от разкачена букса. Ако турбото си надуваше нормално при разкачена букса нямаше да мисля за дебитомери, ами то ся с разкачена букса прави 1600 милибара и като извадим 990 атмосферно става 0.6. От една тунинг фирма ми искат доста ниска цена за изтриване на дебитомера. Чудя се и за този вариант.
                  Fiat Bravo 1.9 JTD 100

                  Коментар


                    #10
                    Dido_Lyubenov написа:
                    Дебитомера комуникира с ЕКУ посредством цифров сигнал. Не може да се закачат други датчици на буксата му, камо ли да се подава аналогов сигнал от ОУ или други подобни. Който иска да си купува ново ЕКУ, да пробва
                    Покажи ми един цифров маф и ще ти се извиня.http://tuning-diesels.com/Pierburgh/pierburgh.htmТова възнамерявам да направя:
                    04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                    Коментар


                      #11
                      vgeorgiev написа:
                      ...Покажи ми един цифров маф и ще ти се извиня....
                      Това, че колегата в случая е сгрешил не пречи обаче и ти да грешиш.Така, че не бързай да го обвиняваш с грешни становища.
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Коментар


                        #12
                        BO написа:
                        vgeorgiev написа:
                        ...Покажи ми един цифров маф и ще ти се извиня....
                        Това, че колегата в случая е сгрешил не пречи обаче и ти да грешиш.Така, че не бързай да го обвиняваш с грешни становища.
                        Digital MAF challenge.Чувствай се предизвикан и ти.
                        04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                        Коментар


                          #13
                          О’К, в случая грешката е при мен. Все пак виж това http://www.aa1car.com/library/maf_sensors.htm Има и клипче с графики и т.н.т. Наподобява работата на ШИМ, но се води DIGITAL.
                          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                          Коментар


                            #14
                            vgeorgiev написа:
                            BO написа:
                            vgeorgiev написа:
                            ...Покажи ми един цифров маф и ще ти се извиня....
                            Това, че колегата в случая е сгрешил не пречи обаче и ти да грешиш.Така, че не бързай да го обвиняваш с грешни становища.
                            Digital MAF challenge.Чувствай се предизвикан и ти.
                            Дай изходящия вариант на сигнала на този дебитомер да кажем:Fuji Electric 22204-42011А да ти подскажа ли, че и в модел на Фиат се вгражда цифров дебитомер?
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Коментар


                              #15
                              vgeorgiev написа:
                              Dido_Lyubenov написа:
                              Дебитомера комуникира с ЕКУ посредством цифров сигнал. Не може да се закачат други датчици на буксата му, камо ли да се подава аналогов сигнал от ОУ или други подобни. Който иска да си купува ново ЕКУ, да пробва
                              Покажи ми един цифров маф и ще ти се извиня.http://tuning-diesels.com/Pierburgh/pierburgh.htmТова възнамерявам да направя:
                              Колега изглежда интересно това но при условие, че моя МАФ е блокирал, демек показва само 1.4В и нищо друго...как това операционно усилвателче, ще ми помогне...аз реално имам едно постоянно напреженение на дебитомера...аз съм за идеята да се направи устройство което симулира сигнала от дебитомера в граници които са близки до реален дебитомер. Вижда ми се резонно това да се направи или от сигнала на педала на газта или чрез оборотите на двигатля....другия вариант е да си преглдам учебника по технически средства за автоматизация...там има описани дебитомери....може пък и да се намери някакъв аналог......иначе някой колега ме беше питал дали имам стар дебитомер заради буксата му...да имам но преди всичко ще го изпека във фурната, поне метода действа при HP дънните платки хаха
                              Fiat Bravo 1.9 JTD 100

                              Коментар

                              Working...
                              X