Колега, инженера в теб се обажда доста силно. Все пак това, което искаш да направиш ЕКУто си го прави само, след като отчете, че МАФа не работи. Тоест, по-добре разкачи буксата на дебитомера и екуто ще си направи сметките само. Прочети за минусите от ваденето на буксата в линка по-горе.И двата дебитомера ли ти дават константно напрежение ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пак замина дебитомера
Collapse
X
-
Dido_Lyubenov написа:О’К, в случая грешката е при мен. Все пак виж това http://www.aa1car.com/library/maf_sensors.htm Има и клипче с графики и т.н.т. Наподобява работата на ШИМ, но се води DIGITAL.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
vgeorgiev написа:Колега, инженера в теб се обажда доста силно. Все пак това, което искаш да направиш ЕКУто си го прави само, след като отчете, че МАФа не работи. Тоест, по-добре разкачи буксата на дебитомера и екуто ще си направи сметките само. Прочети за минусите от ваденето на буксата в линка по-горе.И двата дебитомера ли ти дават константно напрежение ?Fiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
vgeorgiev написа:Dido_Lyubenov написа:О’К, в случая грешката е при мен. Все пак виж това http://www.aa1car.com/library/maf_sensors.htm Има и клипче с графики и т.н.т. Наподобява работата на ШИМ, но се води DIGITAL.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:vgeorgiev написа:Dido_Lyubenov написа:О’К, в случая грешката е при мен. Все пак виж това http://www.aa1car.com/library/maf_sensors.htm Има и клипче с графики и т.н.т. Наподобява работата на ШИМ, но се води DIGITAL.Покажи ми един цифров маф и ще ти се извиня.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
mitkosoft написа:vgeorgiev написа:Колега, инженера в теб се обажда доста силно. Все пак това, което искаш да направиш ЕКУто си го прави само, след като отчете, че МАФа не работи. Тоест, по-добре разкачи буксата на дебитомера и екуто ще си направи сметките само. Прочети за минусите от ваденето на буксата в линка по-горе.И двата дебитомера ли ти дават константно напрежение ?04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
vgeorgiev написа:Аз пък не видях цифров дебитомер. Видях ШИМ.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Клоеги, моля Ви не се карайте заради моето изказване! И аз допуснах грешка с категоричния си грешен съвет и приемам упрека на колегата без да му се сърдя. Посочения от мен Digital MAF работи като вид синтезатор на честота, не е дори и ШИМ. При ШИМ се променя съотношението на времетраене на логическа 0 спрямо логическата 1, като честотата на импулса не се променя. Синтезатора на честота генерира определена честота в зависимост от управляващо напрежение. За съжаление има много импулсни захранвания, които се управляват посредством промяната на честотата на импулсите през трафа, а управляващите чипове за тах са в категория ШИМ. Но да не се вживяваме в това, темата е друга.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
BO написа:vgeorgiev написа:Аз пък не видях цифров дебитомер. Видях ШИМ.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
Коментар от Бош:From this difference an integrated electronics module in the HFM8 calculates the air flow and digitally transmits the result to the engine control unit. High measuring precision over the sensor’s useful life is secured due to an ASIC with integrated digital filters.Твоя коментар е?A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:Твоя коментар е?04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
vgeorgiev написа:BO написа:Твоя коментар е?Цифров сигнал е аналогов сигнал, който е дискретизиран във времето и квантуван по ниво.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Айде колеги днес реализирах една идея от форума на Роувър(незнам за коя държава става въпрос, пишеше се на английски). Идеята е проста и наистина даде резултат. Значи срязах стария дебитомер с флекса до нивото на температурния датчик, изджагърках странната платка. Остана само една пластмаса и пинчетата към крачетата от буксата....включих пак флекса и пилнах повърхността на тези пинове понеже не мога да запоявам върху тях имат някво гадно покритие което не се запоява. И тук идва същинската част. Взех един обикновен изправителен диод от тези по тънките мисля, че 1N4007 беше. Страната с чертичката я запоявам към към пина който отговаря за 5-то краче от буксата. С мултицет на звънене или на съпротивление се мери кое пинче за кое краче отговаря...подредени са алогично нямат никакъв ред. Така а другата страна на диода(все забравям кое е анода и кое катода да ме извинят по-умните) се запоява към пина който отговаря за краче 4-ри. Каква е идеята. Тук като гледма пишат само акънлии хора, но все пак да кажа, че на краче 4-ри има постоянни 5 волта. Прекарани през диода(заради пада на напрежение) се достига волтаж от около 4.4 волта които се подават на краче 5, което е сигнала от мафа...но понеже мафа го изрязах с флекса ся неговата роля играе краче 4. Резултата какъв е? Ами колата си върви както преди да се прецака дебитомера, няма лъжа. Ако си измислям какъв е смисъла да си губя времето да пиша тема. С разкачена букса колата има плавно и линейно ускорение. А с тази модификация колата си има пъргавината каквато я има и при изправен дебитомер. Другото предимство е , че температурния датчик за въздуха си е активен и влиза в сметките за смесообразуване. Сега за разход не мога да кажа как е ...но тези дни ще ви информирам...дали пуши черно пак не мога да кажа, понеже беше тъмно навън като тествах модификацията. И накрая да кажа, че изключително много се радвам, че поне си оправих вървежа на колата, а за другото ще гледам тези дни. Ето и снимка на изобретението.Fiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар