Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какви са признаците за "пикаеща" дюза?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Какви са признаците за "пикаеща" дюза?

    Първо да ми позволите малко предистория. ..Колата от подписа, лятото - премахнат софтуерно ДПФ, който предварително е премахнат от горубленският боклук-автоджамбазин... Преди софтуерното премахване за пробег за една смяна на масло (15 000 км) нивото се беше увеличило с около 2 литра.След софтуерното премахване на ДПФ-а и навъртени около 5000 км имам чувство, че нивото на маслото пак се покачва...Та, какви са признаците, че евентуално имам пикаеща дюза, след като факторът ДПФ е премахнат, а нивото на маслото пак се покачва?Не отчитам разлика във вървенето на колата (Имортъла да потвърди), нито осезаемо покачване на разхода....И евентуално ремонтира ли се такава дюза?

    #2
    Да не си с моноинжекция че си решил че е дюза. Мерена ли е компресия ?
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Колега, доколкото знам, признаците са, не равномерна работа на мотора,и синкавия дим от аспуха.По-скоро проблемен разпръсквач в уплътненост, в фолскваген форум засичах коментари с повишаване на маслото в карцера, и именно там, доколкото си спомням , определен двигател имаха тоз проблем.Виж тази тема:http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=410420http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=410420 :D
      Fiat palio 1.7td

      Коментар


        #4
        Благодаря за насоките.Компресия на цилиндрите не е мерена.Мотора работи равномерно, няма синкав дим от ауспуха. Поради ред причини ще се боря с този проблем чак догодина... Но може да продължавате с жокерите

        Коментар


          #5
          Пусни едни обратки на дюзите да видиш какво се случва.
          Фиат Крома 1.9 16v+
          Фиат Браво 1.6 16v
          Фиат Мареа 1.6 16v

          Коментар


            #6
            Аз знам за такъв проблем при 2,0 ХДИ - 16в -136 коня на пежо-ситроен. Там нивото на маслото в картера се вдига от пропуск в помпата за високо налягане. Като вземе да пропуска нафта, тя отива в двигателя, пълни го с нафта и ако не гледаш на щеката, ще дойде момент, в който ще се самоизфорсира сам за последно и да излезе някой мотовилка през блока. Та огледай в тази посока. От дюза няма да се напълни двигателя толкоз много с нафта, по скоро ще пробие бутало.https://www.youtube.com/watch?v=FH1U93rsuys - това клипче е заради масло от турбото в кулера, но ефекта е същия от препълнен картер...http://www.auto-parts.spb.ru/cat/pe/...c/6z0toglz.jpg
            Ситроен Ксантия HDI-110 +++
            Фиат Брава ELX 1,9JTD-105 +++
            Рено Лагуна 1 фаза 2 - 1,6 16v K4M

            Коментар

            Working...
            X