specialista написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с дюзи на Punto JTD
Collapse
X
-
Fiat Punto 1.2 16 v ELX automatic 00"
Lancia Delta HPE 2.0 16V 95"
-
alfista написа:За нито един разпръсквач на CRI инжектор няма дадено налягане на отваряне от Бош, разгледайте Езито.Не мога да се сетя как колегата го измерва това налягане на отваряне и от къде знае колко трябва да бъде, в ремонта на CRI инжектори на Бош, няма такова измерване. Изпитанието им става на стенд който мери количество при различните натоварвания. Колега Специалиста, не знам колко съм поправил,но ги поправям по стандартите на Бош и с апаратурата която е за това!
Коментар
-
alfista написа:specialista написа:alfista написа:Ако говориш за регулирането на налягане на отваряне на разпръсквач при CRI инжектор ,няма такова нещо.
Коментар
-
Тази шайба в най-голям процент влияе на количеството гориво на празен ход,и в малки проценти на количествата на пълно,средно и впредвпръскването.Тази шайба е последното нещо което се регулира,има доста по важни неща,като ход на котвата,въздушна междина и т.н.За последно казвам само, за всички да знаят че няма как някой да ви ремонтира дюзите в домашни условия,нужно е оборудване за милиони за да станат наистина ремонтирани и да имат заводската си характеристика инжекторите.Fiat Punto 1.2 16 v ELX automatic 00"
Lancia Delta HPE 2.0 16V 95"
Коментар
-
Никой не твърди че в домашни условия може да се направи нещо както трябва.Язък ви за техниката за милиони.Тази техника освен че е най-доброто на пазара със сигурност не може да работи сама.Трябва да има някой зад нея!И за да ти натъркам носа съм публикувал една снимка.Там го пише от къде се регулира налягането на отваряне на разпръсквача и престани да говориш глупости.Когато са те обучавали,май не си бил на всичките уроци.Айде със здраве и не ме карай повече да се включвам в темата и без това о.....е темата на момчето!Поздрави!
Коментар
-
Ти не разбираш ,че настройката се състой в това да направиш инжектора да дава определени количества гориво при различните натоварвания на двигателя,демек при различните налягания празен ход 300 бара,средно 800 бара ,пълно 1350 бара и съответния сигнал за управление.Никъде не се мери налягане на отваряне,а количество гориво.Fiat Punto 1.2 16 v ELX automatic 00"
Lancia Delta HPE 2.0 16V 95"
Коментар
-
alfista написа:Ти не разбираш ,че настройката се състой в това да направиш инжектора да дава определени количества гориво при различните натоварвания на двигателя,демек при различните налягания празен ход 300 бара,средно 800 бара ,пълно 1350 бара и съответния сигнал за управление.Никъде не се мери налягане на отваряне,а количество гориво.
Коментар
-
specialista написа:alfista написа:Ти не разбираш ,че настройката се състой в това да направиш инжектора да дава определени количества гориво при различните натоварвания на двигателя,демек при различните налягания празен ход 300 бара,средно 800 бара ,пълно 1350 бара и съответния сигнал за управление.Никъде не се мери налягане на отваряне,а количество гориво.Fiat Punto 1.2 16 v ELX automatic 00"
Lancia Delta HPE 2.0 16V 95"
Коментар
-
е ,как да спори с теб човек,като ти нямаш дори никакви технически познания-какво е това количество гориво 300 бара.количество гориво се измерва в милитри,а манометричното налягане в кг/куб.см(атмосфера),бар,psi,едното с другото нямат нищо общо.как човек да се хаби с теб.все пак се извинявам за острия тон
Коментар
-
ivel написа:е ,как да спори с теб човек,като ти нямаш дори никакви технически познания-какво е това количество гориво 300 бара.количество гориво се измерва в милитри,а манометричното налягане в кг/куб.см(атмосфера),бар,psi,едното с другото нямат нищо общо.как човек да се хаби с теб.все пак се извинявам за острия тонFiat Punto 1.2 16 v ELX automatic 00"
Lancia Delta HPE 2.0 16V 95"
Коментар
-
Аз немога да разбера едно нещо,на китайски ли говоря или срещу мен стои китаец?Защо ти наричаш теста работа на празен ход?Защото правиш само едно нещо мериш количество гориво и ако не е в норми променяш нещо,обаче имам чувството че си като кон със капаци,правиш едно и също и не се замисляш какво точно првиш какво се случва какво се променя и т.н. И защо да го правиш като и без това нещата се случват. Ако тази дюза е чисто механична какво ще се случи когато пипаш тази регулировка?Защо по дяволите си мислиш че тук е нещо различно?Ами същото си е,като сложиш по-дебела подложка натягаш пружината и вместо на 150 може да отвори на 250 бара и тогава освен че ще впръсне по-малко циклово количество гориво ,ще закъснее и със момента на впръскване.При теб обаче излиза само разлика във количеството впръскано гориво и затова си го нарекъл тест на празен ход заради налагането в момента.И защото питаш как го проверявам ще ти кажа: със 50 годишен стенд за старото поколение дюзи,пускам сигнали към дюзата и почвам да и създавам налягане.В момента в който регистрирам впръскване виждам на манометъра какво е налягането.Просто и елементарно даже и за тези сложни дюзи.Сега разбираш ли че правиш същото,т.с. не ти ами машанината ти,само че или така са ти обяснили или така си решил че трябва да се казва.В крайна сметка мен изобщо не ме интерсува какти се казва теста.Интересуваме да стане ясно какво точно се случва след всяка намеса в дюзата.Апък ти я наричай както си искаш или както ти е удобно,ще се радвам ако съм успял да те накарам да си разчовъркаш из мозака и в крайна сметка да има смисъл от това !Поздрави!
Коментар
-
specialista написа:Аз немога да разбера едно нещо,на китайски ли говоря или срещу мен стои китаец?Защо ти наричаш теста работа на празен ход?Защото правиш само едно нещо мериш количество гориво и ако не е в норми променяш нещо,обаче имам чувството че си като кон със капаци,правиш едно и също и не се замисляш какво точно првиш какво се случва какво се променя и т.н. И защо да го правиш като и без това нещата се случват. Ако тази дюза е чисто механична какво ще се случи когато пипаш тази регулировка?Защо по дяволите си мислиш че тук е нещо различно?Ами същото си е,като сложиш по-дебела подложка натягаш пружината и вместо на 150 може да отвори на 250 бара и тогава освен че ще впръсне по-малко циклово количество гориво ,ще закъснее и със момента на впръскване.При теб обаче излиза само разлика във количеството впръскано гориво и затова си го нарекъл тест на празен ход заради налагането в момента.И защото питаш как го проверявам ще ти кажа: със 50 годишен стенд за старото поколение дюзи,пускам сигнали към дюзата и почвам да и създавам налягане.В момента в който регистрирам впръскване виждам на манометъра какво е налягането.Просто и елементарно даже и за тези сложни дюзи.Сега разбираш ли че правиш същото,т.с. не ти ами машанината ти,само че или така са ти обяснили или така си решил че трябва да се казва.В крайна сметка мен изобщо не ме интерсува какти се казва теста.Интересуваме да стане ясно какво точно се случва след всяка намеса в дюзата.Апък ти я наричай както си искаш или както ти е удобно,ще се радвам ако съм успял да те накарам да си разчовъркаш из мозака и в крайна сметка да има смисъл от това !Поздрави!Fiat Punto 1.2 16 v ELX automatic 00"
Lancia Delta HPE 2.0 16V 95"
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар