Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с дюзи на Punto JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    specialista написа:
    alfista написа:
    Ако говориш за регулирането на налягане на отваряне на разпръсквач при CRI инжектор ,няма такова нещо.
    Блажени са вярващите!Ела и ми донеси твоите дюзи и аз ще ги променя.Ти май не си гледал онова клипче? Гледай го и спирай на пауза зада прочетеш от кое какво се регулира!Сега остава да ми кажеш че дюзите работят на 1360 или 1600 бара ......
    Не карам дизел,а ако карах със сигурност щях да се обърна за помощ към сервиз на производителя.С гледане на клипчета няма да натрупаш опит, навсякъде е пълно с информация кое и как се регулира,въпроса е да имаш подходящото оборудване за целта и да спазваш спецификата на производителя за ремонт на изделието и оригинални резервни части ,за да можеш да му дадеш нужната гаранция и надежност на изделието.Да дюзите работят и на 1600 бара ,зависи от системата.
    Fiat Punto 1.2 16 v ELX automatic 00"
    Lancia Delta HPE 2.0 16V 95"

    Коментар


      #47
      alfista написа:
      За нито един разпръсквач на CRI инжектор няма дадено налягане на отваряне от Бош, разгледайте Езито.Не мога да се сетя как колегата го измерва това налягане на отваряне и от къде знае колко трябва да бъде, в ремонта на CRI инжектори на Бош, няма такова измерване. Изпитанието им става на стенд който мери количество при различните натоварвания. Колега Специалиста, не знам колко съм поправил,но ги поправям по стандартите на Бош и с апаратурата която е за това!
      Сега вече ще си позволя да те наричам колега. И така колега я да взвмеш да обясниш какво ще се случи ако се подмени регулировъчния пул който се намира над пружината която е над рзпръсквача? Попитай Езито може и да ти каже.

      Коментар


        #48
        alfista написа:
        specialista написа:
        alfista написа:
        Ако говориш за регулирането на налягане на отваряне на разпръсквач при CRI инжектор ,няма такова нещо.
        Блажени са вярващите!Ела и ми донеси твоите дюзи и аз ще ги променя.Ти май не си гледал онова клипче? Гледай го и спирай на пауза зада прочетеш от кое какво се регулира!Сега остава да ми кажеш че дюзите работят на 1360 или 1600 бара ......
        Не карам дизел,а ако карах със сигурност щях да се обърна за помощ към сервиз на производителя.С гледане на клипчета няма да натрупаш опит, навсякъде е пълно с информация кое и как се регулира,въпроса е да имаш подходящото оборудване за целта и да спазваш спецификата на производителя за ремонт на изделието и оригинални резервни части ,за да можеш да му дадеш нужната гаранция и надежност на изделието.Да дюзите работят и на 1600 бара ,зависи от системата.
        Колега караш ме да те засичам след всеки пост. Налягането във рейката не зависи от някаква си система(стига на не влагаш в думите си разликата в годините на производсто,а от там и промяната на максималното налягане) а от натоварването на мотора!Абсолютно си прав че с гледане кучето касапин няма да стане.Поздрави!

        Коментар


          #49
          Тази шайба в най-голям процент влияе на количеството гориво на празен ход,и в малки проценти на количествата на пълно,средно и впредвпръскването.Тази шайба е последното нещо което се регулира,има доста по важни неща,като ход на котвата,въздушна междина и т.н.За последно казвам само, за всички да знаят че няма как някой да ви ремонтира дюзите в домашни условия,нужно е оборудване за милиони за да станат наистина ремонтирани и да имат заводската си характеристика инжекторите.
          Fiat Punto 1.2 16 v ELX automatic 00"
          Lancia Delta HPE 2.0 16V 95"

          Коментар


            #50
            Никой не твърди че в домашни условия може да се направи нещо както трябва.Язък ви за техниката за милиони.Тази техника освен че е най-доброто на пазара със сигурност не може да работи сама.Трябва да има някой зад нея!И за да ти натъркам носа съм публикувал една снимка.Там го пише от къде се регулира налягането на отваряне на разпръсквача и престани да говориш глупости.Когато са те обучавали,май не си бил на всичките уроци.Айде със здраве и не ме карай повече да се включвам в темата и без това о.....е темата на момчето!Поздрави!
            Прикачени файлове

            Коментар


              #51
              Ти не разбираш ,че настройката се състой в това да направиш инжектора да дава определени количества гориво при различните натоварвания на двигателя,демек при различните налягания празен ход 300 бара,средно 800 бара ,пълно 1350 бара и съответния сигнал за управление.Никъде не се мери налягане на отваряне,а количество гориво.
              Fiat Punto 1.2 16 v ELX automatic 00"
              Lancia Delta HPE 2.0 16V 95"

              Коментар


                #52
                alfista написа:
                Ти не разбираш ,че настройката се състой в това да направиш инжектора да дава определени количества гориво при различните натоварвания на двигателя,демек при различните налягания празен ход 300 бара,средно 800 бара ,пълно 1350 бара и съответния сигнал за управление.Никъде не се мери налягане на отваряне,а количество гориво.
                Аз не отричам това! Да мерят се много неща със индикатори и после дюзата се тества и спрямо тест плана ........Всичко това се прави за да бъде дюзата така както е излязла от завода, сравнение по еталон който е константа въведена е ЕКУ-то!Всички неща които се мерят и настройват са точно със тази цел да се доведе всичко според еталона,за да може когато компютъра управлява дюзата тя да прави това което би правил еталона,съответно и мотора би работил така като е предвидено от инжинера.Защо ги приказвам всички тия работи,защото дизеловия мотор си има и своите слабости и границите са много близки.В ЕКУ-то е зададен момента на впръскване (начало и количество)и то ще е такова ако дюзите работят като еталона.Зада работят като еталона е необходимо от момента на подаване на сигнала от ЕКУ-то към дюза до действителния момент на впръскване на разпрасквача да е преминало време(всеки си мисли че е веднага,но ако се замислиш ще се сетиш че това е съвкупност от времена ) колкото е зададено в еталона,в противен случай дюзата ще изпреварва или ще изостава със действителния момент на впръскване.Трябва да сработи ел.магнита,клапана,и чак тогава разпръсквача. За да отвори разпръсквача трябва налягането което му противодейства да го няма.Е да обаче това "налягане" е сбор от две неща.Налягането на горивото и силата на пружината която натиска иглата на разпръсквача.Налягането на горивото го освобождава клапана,и остава пружината.Ако тази дюза е чисто механична със натягането на пружината се увеличава налягането при което би отворил разпръсквача.Тук е абсолютно същото със тази пружина!!! И именно това е част от времето за реакция и сработване на дюзата. Да обеснявам ли защо когато налягането в рейката е около 150 бара колата не пали,а когато е към 200 тя запалва и вече работи на 300 на празен ход.Ако по някаква причина (грешна настройка и т.н.)Този разпръсквач отваря да речем на 300 бара колата или няма да запали или след запалване ще огасне.Какво се случва,регулатора в този момент работи така че да вдигне максимално бързо налягането и то минава над 300 бара и се случва да има впръскване и запалване,но когато ЕКУ-то се опита да регулира налягането спрамо зададеното ,то спада на 300 което лишава разпръсквача от възможност да се отвори ,няма впръскване ,няма горене ,колата гасне.И така ,за това казвам че е важна тази проверка и настройка,освен всичко друго което казваш,сигурен съм че техниката която ползваш прави и този тест и най вероятно го прави автоматично и на теб на монитора ти се явяват само отметки че въпросния тест е ОК.Ако искаш спори още,аз съм във състояние във всеки момент да ти докажа правотата си за това което говоря даже и със техника на 50 години.Пиша всичко това със много смесени чувства,хем ме яд на тебе че ме караш да си чупя пръстите в клавиатурата,хем ти завиждам за това че имаш такава апаратура,хем трябва да разеснявам тези неща. Нека е със образователна цел и да има полза от това за всички.Поздрави!

                Коментар


                  #53
                  специално към специалиста-ти много добре знаеш за тези техники ,че са най-ефикасни,иначе по темата ,един съвет-не се хаби излишно в писане и надписване,в реплики и дуплики,поздрави

                  Коментар


                    #54
                    specialista написа:
                    alfista написа:
                    Ти не разбираш ,че настройката се състой в това да направиш инжектора да дава определени количества гориво при различните натоварвания на двигателя,демек при различните налягания празен ход 300 бара,средно 800 бара ,пълно 1350 бара и съответния сигнал за управление.Никъде не се мери налягане на отваряне,а количество гориво.
                    Аз не отричам това! Да мерят се много неща със индикатори и после дюзата се тества и спрямо тест плана ........Всичко това се прави за да бъде дюзата така както е излязла от завода, сравнение по еталон който е константа въведена е ЕКУ-то!Всички неща които се мерят и настройват са точно със тази цел да се доведе всичко според еталона,за да може когато компютъра управлява дюзата тя да прави това което би правил еталона,съответно и мотора би работил така като е предвидено от инжинера.Защо ги приказвам всички тия работи,защото дизеловия мотор си има и своите слабости и границите са много близки.В ЕКУ-то е зададен момента на впръскване (начало и количество)и то ще е такова ако дюзите работят като еталона.Зада работят като еталона е необходимо от момента на подаване на сигнала от ЕКУ-то към дюза до действителния момент на впръскване на разпрасквача да е преминало време(всеки си мисли че е веднага,но ако се замислиш ще се сетиш че това е съвкупност от времена ) колкото е зададено в еталона,в противен случай дюзата ще изпреварва или ще изостава със действителния момент на впръскване.Трябва да сработи ел.магнита,клапана,и чак тогава разпръсквача. За да отвори разпръсквача трябва налягането което му противодейства да го няма.Е да обаче това "налягане" е сбор от две неща.Налягането на горивото и силата на пружината която натиска иглата на разпръсквача.Налягането на горивото го освобождава клапана,и остава пружината.Ако тази дюза е чисто механична със натягането на пружината се увеличава налягането при което би отворил разпръсквача.Тук е абсолютно същото със тази пружина!!! И именно това е част от времето за реакция и сработване на дюзата. Да обеснявам ли защо когато налягането в рейката е около 150 бара колата не пали,а когато е към 200 тя запалва и вече работи на 300 на празен ход.Ако по някаква причина (грешна настройка и т.н.)Този разпръсквач отваря да речем на 300 бара колата или няма да запали или след запалване ще огасне.Какво се случва,регулатора в този момент работи така че да вдигне максимално бързо налягането и то минава над 300 бара и се случва да има впръскване и запалване,но когато ЕКУ-то се опита да регулира налягането спрамо зададеното ,то спада на 300 което лишава разпръсквача от възможност да се отвори ,няма впръскване ,няма горене ,колата гасне.И така ,за това казвам че е важна тази проверка и настройка,освен всичко друго което казваш,сигурен съм че техниката която ползваш прави и този тест и най вероятно го прави автоматично и на теб на монитора ти се явяват само отметки че въпросния тест е ОК.Ако искаш спори още,аз съм във състояние във всеки момент да ти докажа правотата си за това което говоря даже и със техника на 50 години.Пиша всичко това със много смесени чувства,хем ме яд на тебе че ме караш да си чупя пръстите в клавиатурата,хем ти завиждам за това че имаш такава апаратура,хем трябва да разеснявам тези неща. Нека е със образователна цел и да има полза от това за всички.Поздрави!
                    Пак ти казвам това налягане не се мери ,нито от стенда ,нито от оператора му ,тази шайба е за количеството гориво на празен ход (300 бара) и се подбира така ,че количеството да ти е в границите за конкретния инжектор,както каза ако не е подбрана добре няма да има гориво и може да гасне, да тресе ,корекциите да са зле или да е в повече ,на другите налягания ще работи.Никъде Бош не дава налягане на отваряне на CRI разпръсквач , кажи как го мериш това налягане и при какво управление (сигнал) и къде го пише за конкретен инжектор или разпръсквач.Дори и да мериш това налягане никога по него няма да настроиш горивото което е за празен ход
                    Fiat Punto 1.2 16 v ELX automatic 00"
                    Lancia Delta HPE 2.0 16V 95"

                    Коментар


                      #55
                      е ,как да спори с теб човек,като ти нямаш дори никакви технически познания-какво е това количество гориво 300 бара.количество гориво се измерва в милитри,а манометричното налягане в кг/куб.см(атмосфера),бар,psi,едното с другото нямат нищо общо.как човек да се хаби с теб.все пак се извинявам за острия тон

                      Коментар


                        #56
                        ivel написа:
                        е ,как да спори с теб човек,като ти нямаш дори никакви технически познания-какво е това количество гориво 300 бара.количество гориво се измерва в милитри,а манометричното налягане в кг/куб.см(атмосфера),бар,psi,едното с другото нямат нищо общо.как човек да се хаби с теб.все пак се извинявам за острия тон
                        Извини ме, ще обясня за теб понеже си технически грамотен става въпрос за количеството гориво измерено в мм3/H при налягането на празен ход 300 бара.
                        Fiat Punto 1.2 16 v ELX automatic 00"
                        Lancia Delta HPE 2.0 16V 95"

                        Коментар


                          #57
                          Аз немога да разбера едно нещо,на китайски ли говоря или срещу мен стои китаец?Защо ти наричаш теста работа на празен ход?Защото правиш само едно нещо мериш количество гориво и ако не е в норми променяш нещо,обаче имам чувството че си като кон със капаци,правиш едно и също и не се замисляш какво точно првиш какво се случва какво се променя и т.н. И защо да го правиш като и без това нещата се случват. Ако тази дюза е чисто механична какво ще се случи когато пипаш тази регулировка?Защо по дяволите си мислиш че тук е нещо различно?Ами същото си е,като сложиш по-дебела подложка натягаш пружината и вместо на 150 може да отвори на 250 бара и тогава освен че ще впръсне по-малко циклово количество гориво ,ще закъснее и със момента на впръскване.При теб обаче излиза само разлика във количеството впръскано гориво и затова си го нарекъл тест на празен ход заради налагането в момента.И защото питаш как го проверявам ще ти кажа: със 50 годишен стенд за старото поколение дюзи,пускам сигнали към дюзата и почвам да и създавам налягане.В момента в който регистрирам впръскване виждам на манометъра какво е налягането.Просто и елементарно даже и за тези сложни дюзи.Сега разбираш ли че правиш същото,т.с. не ти ами машанината ти,само че или така са ти обяснили или така си решил че трябва да се казва.В крайна сметка мен изобщо не ме интерсува какти се казва теста.Интересуваме да стане ясно какво точно се случва след всяка намеса в дюзата.Апък ти я наричай както си искаш или както ти е удобно,ще се радвам ако съм успял да те накарам да си разчовъркаш из мозака и в крайна сметка да има смисъл от това !Поздрави!

                          Коментар


                            #58
                            specialista написа:
                            Аз немога да разбера едно нещо,на китайски ли говоря или срещу мен стои китаец?Защо ти наричаш теста работа на празен ход?Защото правиш само едно нещо мериш количество гориво и ако не е в норми променяш нещо,обаче имам чувството че си като кон със капаци,правиш едно и също и не се замисляш какво точно првиш какво се случва какво се променя и т.н. И защо да го правиш като и без това нещата се случват. Ако тази дюза е чисто механична какво ще се случи когато пипаш тази регулировка?Защо по дяволите си мислиш че тук е нещо различно?Ами същото си е,като сложиш по-дебела подложка натягаш пружината и вместо на 150 може да отвори на 250 бара и тогава освен че ще впръсне по-малко циклово количество гориво ,ще закъснее и със момента на впръскване.При теб обаче излиза само разлика във количеството впръскано гориво и затова си го нарекъл тест на празен ход заради налагането в момента.И защото питаш как го проверявам ще ти кажа: със 50 годишен стенд за старото поколение дюзи,пускам сигнали към дюзата и почвам да и създавам налягане.В момента в който регистрирам впръскване виждам на манометъра какво е налягането.Просто и елементарно даже и за тези сложни дюзи.Сега разбираш ли че правиш същото,т.с. не ти ами машанината ти,само че или така са ти обяснили или така си решил че трябва да се казва.В крайна сметка мен изобщо не ме интерсува какти се казва теста.Интересуваме да стане ясно какво точно се случва след всяка намеса в дюзата.Апък ти я наричай както си искаш или както ти е удобно,ще се радвам ако съм успял да те накарам да си разчовъркаш из мозака и в крайна сметка да има смисъл от това !Поздрави!
                            Ок,регулираш шабата за силата на пружината на разпръсквача,ама на какво налягане ги правиш като производителя на разпръсквача не дава такова .За съжаление си много далече от истината и не виждам смисъл да споря с теб.Съветвам те да си намериш изпитателен лист на даден CRI инжектор и да го разгледаш внимателно от него ще разбереш за празен ход,средно ,пълно натоварване и впредвпръскванията ,съответните управляващи сигнали за тях и налягания при които се случват.
                            Fiat Punto 1.2 16 v ELX automatic 00"
                            Lancia Delta HPE 2.0 16V 95"

                            Коментар


                              #59
                              Добре приятелю! Само мир да има.Аз каквото трябваше го казах даже ми се струва че прекалено много настоявах да се чуе от теб.Кой каквото разбрал разбрал.Остани си със здраве!

                              Коментар


                                #60
                                Един типичен тест на такава дюза.Имам няколко такива теста на доста такива дюзи на хартия при мен.
                                A20DTH ЖТД ама не баш
                                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                                Коментар

                                Working...
                                X