Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с дюзи на Punto JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    specialista написа:
    alfista написа:
    specialista написа:
    Това е въпрос на който отговора не е съвсем лесен.Прави се тест на какво налягане отваря разпръсквача.При нужда според изискванията се внасят корекции.
    На помпо-дюза се проверява и се регулира,но на CRI инжектор от теб чувам,бош нямат такъв тест и такава регулировка.
    И кое те кара да си мислиш че Бош няма такъв тест за комънреал инжекори? На ясно и със приликите и разликите на помпа дюза и комънрейла?За мен темата е изчерпана и приключвам коментари по темата.
    Приключвам и аз ,само ще те кажа за най-логичното което ме кара да мисля ,че не се регулира налягането на отваряне на CRI, да си видял на някой разпръсквач за CRI да има написано налягане на отваряне .
    Fiat Punto 1.2 16 v ELX automatic 00"
    Lancia Delta HPE 2.0 16V 95"

    Коментар


      #32
      Абе момче отвори една аутодата,това е елементарното да видиш какво са написали там.За да задоволя любопитството ти ще споделя че на пазара са се навъдили разни фирми които предлагата какво ли не.Аз като потрбител наскоро се опарих след като купих 4 бр.разпръсквачи(ефтини) за дюзи комънрейл,няма да споменавам нито марката на колата нито марката на разпръсквача,а само ефекта от цялата работа;след смяна на разпръсквачите същите почнаха да отварят на налягане над 370 бара и това е при положение че нищо друго не е променяно.Връщам стария разпръсквач и дюзата отваря на ....... колкото трябва!Умишлено слагам точките!Колегата се опита да ти подскаже че всичко се настройва ама ти се противиш.Човек ще си помисли че ти си ги създал тия системи :D Аз след толкова години нямам такива притенции.Щом казваш че неможе да се въздества на дюзата какво да прави,се чудя защо изобщо ги сменат хората!?!Поздрави !

      Коментар


        #33
        Тъй като излязохме от темата ,ще се опитам да ви върна във нея.Двата вида дюзи са със различни разпръсквачи.Ето разликите:1.9 8V 74kW CR-IPS19-ZEREK10S-BOSCH 0 445 110 119 DSLA144P1295 6x0,165x144° 1.9 8V 75kW CR-IPS19-ZEREAK10S-BOSCH 0 445 110 002 DSLA145P763 5x0,185x145°

        Коментар


          #34
          https://www.youtube.com/watch?v=52vx2Gvimhw

          Коментар


            #35
            Клипа е добър, но не видях да ползват динамометричен ключ, а това има много голямо значение.

            Коментар


              #36
              chaveto написа:
              Клипа е добър, но не видях да ползват динамометричен ключ, а това има много голямо значение.
              Това е реклама на стойка за ремонт на CRI инжектори.При третата степен на Бош си има динамометричен ключ BOSCH CRR320, дигитален е , качва се план за стягане за определен инжектор и всичко се се стяга стъпка по стъпка с него, като регулировъчните шайби се избират с опредени измервания с калибри с точност до хилядна 0.001 има си софтуеар който те води стъпка по стъпка CRR920.
              Fiat Punto 1.2 16 v ELX automatic 00"
              Lancia Delta HPE 2.0 16V 95"

              Коментар


                #37
                alfista написа:
                chaveto написа:
                Клипа е добър, но не видях да ползват динамометричен ключ, а това има много голямо значение.
                Това е реклама на стойка за ремонт на CRI инжектори.При третата степен на Бош си има динамометричен ключ BOSCH CRR320, дигитален е , качва се план за стягане за определен инжектор и всичко се се стяга стъпка по стъпка с него, като регулировъчните шайби се избират с опредени измервания с калибри с точност до хилядна 0.001 има си софтуеар който те води стъпка по стъпка CRR920.
                Бегай бе! Ти изведнъж се оказа много компетентен!И сега какво да си мисля,че умишлено си влизал във спор със всички тук само и само да изпъкнеш във един момент!Знанията тук се споделят без комерсиялна цел! След като убедиш колегите че знаеш и можеш,очаквай и редовни клиенти!Поздрави!

                Коментар


                  #38
                  Нито търся клиенти ,нито искам да изпъквам ,нито да споря просто споделям това което знам и мисля ,че е правилно според стандартите на бош.
                  Fiat Punto 1.2 16 v ELX automatic 00"
                  Lancia Delta HPE 2.0 16V 95"

                  Коментар


                    #39
                    alfista написа:
                    Нито търся клиенти ,нито искам да изпъквам ,нито да спря просто споделям това което знам и мисля ,че е правилно според стандартите на бош.
                    Е нали според теб неможеше да се прави еди си какво пак според тези стандарти!Няма ли да клекнеш най-накрая!

                    Коментар


                      #40
                      Ако говориш за регулирането на налягане на отваряне на разпръсквач при CRI инжектор ,няма такова нещо.
                      Fiat Punto 1.2 16 v ELX automatic 00"
                      Lancia Delta HPE 2.0 16V 95"

                      Коментар


                        #41
                        alfista написа:
                        Ако говориш за регулирането на налягане на отваряне на разпръсквач при CRI инжектор ,няма такова нещо.
                        Блажени са вярващите!Ела и ми донеси твоите дюзи и аз ще ги променя.Ти май не си гледал онова клипче? Гледай го и спирай на пауза зада прочетеш от кое какво се регулира!Сега остава да ми кажеш че дюзите работят на 1360 или 1600 бара ......

                        Коментар


                          #42
                          Няма нужда да гледам клипчета, казвах ти,това което гледаш в аутодата примерно 150-1350 бара е налягането с което работи дадената система от 150 до 1350 бара, инжекторите не определят налягането,то се определя от ECM-a, и помпата го подава ,примерно празен ход 280 бара,средно натоварване 800 бара ,пълно 1350 бара,те впръскват когато им се подаде сигнал,.На инжекторите им се регулира характеристиката на впръскването,тоест дебита при определените режими на работа,не налягането на отваряне.
                          Fiat Punto 1.2 16 v ELX automatic 00"
                          Lancia Delta HPE 2.0 16V 95"

                          Коментар


                            #43
                            alfista написа:
                            Няма нужда да гледам клипчета, казвах ти,това което гледаш в аутодата примерно 150-1350 бара е налягането с което работи дадената система от 150 до 1350 бара, инжекторите не определят налягането,то се определя от ECM-a, и помпата го подава ,примерно празен ход 280 бара,средно натоварване 800 бара ,пълно 1350 бара,те впръскват когато им се подаде сигнал,.На инжекторите им се регулира характеристиката на впръскването,тоест дебита при определените режими на работа,не налягането на отваряне.
                            Много приказки без да има никакъв смисъл във тях! Пич извинявай ,ще спра да коментирам думите ти,и без това съдаржанието в тях не поднесно коректно.Продължавам да казвам че е важно условие началото на отваряне на разпръсквача.Я ми кажи колко дюзи си направил със собствените си ръце и със какви проблеми са били.Помисли добре преди отново да ми обеснявш кое как работи,че и там не всичко ти е ясно както виждам.

                            Коментар


                              #44
                              alfista написа:
                              Няма нужда да гледам клипчета, казвах ти,това което гледаш в аутодата примерно 150-1350 бара е налягането с което работи дадената система от 150 до 1350 бара, инжекторите не определят налягането,то се определя от ECM-a, и помпата го подава ,примерно празен ход 280 бара,средно натоварване 800 бара ,пълно 1350 бара,те впръскват когато им се подаде сигнал,.На инжекторите им се регулира характеристиката на впръскването,тоест дебита при определените режими на работа,не налягането на отваряне.
                              И колегата ти даде пример как слагаш нов разпръсквач и минималното налягане на отваряне е другоКакво правим след това

                              Коментар


                                #45
                                За нито един разпръсквач на CRI инжектор няма дадено налягане на отваряне от Бош, разгледайте Езито.Не мога да се сетя как колегата го измерва това налягане на отваряне и от къде знае колко трябва да бъде, в ремонта на CRI инжектори на Бош, няма такова измерване. Изпитанието им става на стенд който мери количество при различните натоварвания. Колега Специалиста, не знам колко съм поправил,но ги поправям по стандартите на Бош и с апаратурата която е за това!
                                Fiat Punto 1.2 16 v ELX automatic 00"
                                Lancia Delta HPE 2.0 16V 95"

                                Коментар

                                Working...
                                X