Здравейте, Става въпрос за Fiat Punto 1.9 JTD 80 кс. Проблема е там, че връщащото гориво е много голямо, доста над нормата и при първоначалното запалване, когато е студена, пуши бяло и мирише на сурова нафта. Въпреки това, колата пали без никакъв проблем, върви добре и разходът й е нисък. Интересувам се най вече от кой друг двигател дюзите стават за моята кола, или трябва да търся само дюзи от такъв модел с номер 0445110019? Благодаря предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с дюзи на Punto JTD
Collapse
X
-
първо егр -а затапен ли е или не.второ -излишното гориво е само критерий за степента на износване на разпръсквача.ако разпръсквача си дава необходимото количество нафта за единица време на стенда,то не е в него причината.все пак идва момент в който обратната нафта е толкова ,че губиш усезаемо налягане в рейла и паленето е трудно,в някои случаи е възможно дори гаснене.затова те съветвам-дюзите на стенд,там всичко лъсва
Коментар
-
ivel написа:излишното гориво е само критерий за степента на износване на разпръсквача.Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
ivel написа:първо егр -а затапен ли е или не.второ -излишното гориво е само критерий за степента на износване на разпръсквача.ако разпръсквача си дава необходимото количество нафта за единица време на стенда,то не е в него причината.все пак идва момент в който обратната нафта е толкова ,че губиш усезаемо налягане в рейла и паленето е трудно,в някои случаи е възможно дори гаснене.затова те съветвам-дюзите на стенд,там всичко лъсва
Коментар
-
Разликата ще е в порцията на дюзите,и екостандартите които покриват съответно броя на изходните точки на върха на разпръсквача.Управлението им е едно и също. Първото JTD 115 е с 019 до април 2003. -Алфа 147 и 156.След това монтират 119.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
iakvvu написа:Разликата ще е в порцията на дюзите,и екостандартите които покриват съответно броя на изходните точки на върха на разпръсквача.Управлението им е едно и също. Първото JTD 115 е с 019 до април 2003. -Алфа 147 и 156.След това монтират 119.
Коментар
-
specialista написа:Абе пич,тия дюзи втора употреба подаряват ли ги някъде че толкова настояваш да ги смениш.Там където ги подаряват искай им гаранция че работят и че са тествани на стенд и че няма утре да се скапят!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар