Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с дюзи на Punto JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с дюзи на Punto JTD

    Здравейте, Става въпрос за Fiat Punto 1.9 JTD 80 кс. Проблема е там, че връщащото гориво е много голямо, доста над нормата и при първоначалното запалване, когато е студена, пуши бяло и мирише на сурова нафта. Въпреки това, колата пали без никакъв проблем, върви добре и разходът й е нисък. Интересувам се най вече от кой друг двигател дюзите стават за моята кола, или трябва да търся само дюзи от такъв модел с номер 0445110019? Благодаря предварително!

    #2
    Колко мл е обратното горивото на всяка дюза за една минута?
    Bravo 1.9d 97г

    Коментар


      #3
      nsn написа:
      Колко мл е обратното горивото на всякаo дюза за една минута?
      1,2,4-та са по- 27 мл. А 3-та - 30 мл.

      Коментар


        #4
        А за колко време теста и само напразен ход ли е правен теста

        Коментар


          #5
          specialista написа:
          А за колко време теста и само напразен ход ли е правен теста
          Напразен ход за 1 мин. е направен теста!

          Коментар


            #6
            първо егр -а затапен ли е или не.второ -излишното гориво е само критерий за степента на износване на разпръсквача.ако разпръсквача си дава необходимото количество нафта за единица време на стенда,то не е в него причината.все пак идва момент в който обратната нафта е толкова ,че губиш усезаемо налягане в рейла и паленето е трудно,в някои случаи е възможно дори гаснене.затова те съветвам-дюзите на стенд,там всичко лъсва

            Коментар


              #7
              ivel написа:
              излишното гориво е само критерий за степента на износване на разпръсквача.
              Не е баш така.Имах прецакана дюза с излишно гориво около 40мл и колата естествено палеше с много въртене и гаснеше под товар.След смяна на разпръсквачи въпросната дюза си продължи да връща същото количество нафта и да си прави проблеми,последва смяна на дюзата и всичко е ОК.С прецаканата дюза мотора работеше перфектно и не пушеше и не миришеше на неизгоряла нафта.
              Bravo 1.9d 97г

              Коментар


                #8
                ivel написа:
                първо егр -а затапен ли е или не.второ -излишното гориво е само критерий за степента на износване на разпръсквача.ако разпръсквача си дава необходимото количество нафта за единица време на стенда,то не е в него причината.все пак идва момент в който обратната нафта е толкова ,че губиш усезаемо налягане в рейла и паленето е трудно,в някои случаи е възможно дори гаснене.затова те съветвам-дюзите на стенд,там всичко лъсва
                ЕГР е затапен,колата пали лесно и негасне.Колата е с (ремап) принципно!Ето и друго интересно, не е нормално според мен да мени,милиграмите толкова!На какво може да се дължи? Може ли да е от помпата ?https://www.youtube.com/watch?v=62sz...ature=youtu.be

                Коментар


                  #9
                  това всичко което съм го писал е ибразно казано,т.е в повечето случаи е така.затова на стенда си имат таблици по бош и сравняват кол. впръскано гориво с това по таблицата и преценяват

                  Коментар


                    #10
                    Re: Проблем с дюзи на Punto JTD

                    totoza написа:
                    Интересувам се най вече от кой друг двигател дюзите стават за моята кола, или трябва да търся само дюзи от такъв модел с номер 0445110019? Благодаря предварително!
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      Дюзите 0445110019 и 0445110002 каква е разликата между тях.Може ли, да си сложа дюзи с номер 0445110002 и ще има ли проблеми някакъв за колата ми?

                      Коментар


                        #12
                        Разликата ще е в порцията на дюзите,и екостандартите които покриват съответно броя на изходните точки на върха на разпръсквача.Управлението им е едно и също. Първото JTD 115 е с 019 до април 2003. -Алфа 147 и 156.След това монтират 119.
                        AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                        HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                        Kawasaki ER-6n'2012

                        Коментар


                          #13
                          iakvvu написа:
                          Разликата ще е в порцията на дюзите,и екостандартите които покриват съответно броя на изходните точки на върха на разпръсквача.Управлението им е едно и също. Първото JTD 115 е с 019 до април 2003. -Алфа 147 и 156.След това монтират 119.
                          А дюзи с номер 119 или 068 ще станат ли ?

                          Коментар


                            #14
                            Абе пич,тия дюзи втора употреба подаряват ли ги някъде че толкова настояваш да ги смениш.Там където ги подаряват искай им гаранция че работят и че са тествани на стенд и че няма утре да се скапят!

                            Коментар


                              #15
                              specialista написа:
                              Абе пич,тия дюзи втора употреба подаряват ли ги някъде че толкова настояваш да ги смениш.Там където ги подаряват искай им гаранция че работят и че са тествани на стенд и че няма утре да се скапят!
                              Не ги подаряват.Гаранция ,че работят ми дават.Ще има ли проблем ако сложа 068

                              Коментар

                              Working...
                              X