здравейте колеги от ското карам фиата ми "браво тд 100" на 1.3 бара на турбото и разликата се усеща само във високите обороти как мога да увелича порцията гориво на тази помпа ? благодаря предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
малко съвети за луkас фт-09
Collapse
X
-
Много добър въпрос на /@Specialista/ "в какъв диапазон от оборотите на мотора се поддържа максимума". @ kris_dif95 - От отдавана не се занимавам, но за тая помпа май има само един начин да се увеличи дебита - с 4мм шестограм под капсолованата тапа на помпата. Така се увеличава първоначалното зададено общо налягане. И по тоя начин влияеш и на дебита и, в тесни граници. Както и на износването. Такава помпа скоро и ще протече. Въртиш на дясно с около половин оборот и мериш. Но не очаквай кой знае каква голяма разлика. Друг начин е механичен с промяна вътре в самата помпа. Примерно и с пренастройка на клапана за налягане, под самата помпа. Той пуска повече гориво при по-висок надув. Но всичко това никой не го и прави. Не знам дали някой ще се наеме, защото после ще си имаш други главоболия. Много ми е странно, когато някой се опитва да направи от градска кола, мощен булид с минимални, почти никакви средства.Fiat Marea TD100
Коментар
-
iuly_vn написа:Много добър въпрос на /@Specialista/ "в какъв диапазон от оборотите на мотора се поддържа максимума". @ kris_dif95 - От отдавана не се занимавам, но за тая помпа май има само един начин да се увеличи дебита - с 4мм шестограм под капсолованата тапа на помпата. Така се увеличава първоначалното зададено общо налягане. И по тоя начин влияеш и на дебита и, в тесни граници. Както и на износването. Такава помпа скоро и ще протече. Въртиш на дясно с около половин оборот и мериш. Но не очаквай кой знае каква голяма разлика. Друг начин е механичен с промяна вътре в самата помпа. Примерно и с пренастройка на клапана за налягане, под самата помпа. Той пуска повече гориво при по-висок надув. Но всичко това никой не го и прави. Не знам дали някой ще се наеме, защото после ще си имаш други главоболия. Много ми е странно, когато някой се опитва да направи от градска кола, мощен булид с минимални, почти никакви средства.
Коментар
-
kris_dif95 написа:заради въпросният търбокоректор е свалях 2 пъти новите мембрани явно бяха по твърди и ае наложи малко да понатегна пружинката от долу но пак тръгва малко къснично и пушеци няма никакви
Коментар
-
specialista написа:iuly_vn написа:Много добър въпрос на /@Specialista/ "в какъв диапазон от оборотите на мотора се поддържа максимума". @ kris_dif95 - От отдавана не се занимавам, но за тая помпа май има само един начин да се увеличи дебита - с 4мм шестограм под капсолованата тапа на помпата. Така се увеличава първоначалното зададено общо налягане. И по тоя начин влияеш и на дебита и, в тесни граници. Както и на износването. Такава помпа скоро и ще протече. Въртиш на дясно с около половин оборот и мериш. Но не очаквай кой знае каква голяма разлика. Друг начин е механичен с промяна вътре в самата помпа. Примерно и с пренастройка на клапана за налягане, под самата помпа. Той пуска повече гориво при по-висок надув. Но всичко това никой не го и прави. Не знам дали някой ще се наеме, защото после ще си имаш други главоболия. Много ми е странно, когато някой се опитва да направи от градска кола, мощен булид с минимални, почти никакви средства.Fiat Marea TD100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар