Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 quatro 3.0 V6 TDI 2005г с проблем в дюзите!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Audi A6 quatro 3.0 V6 TDI 2005г с проблем в дюзите!

    Колеги занимавам се вече седмица с гореспоменатото возило и мисля че имам решение на проблема но искам да чуя и вашето мнение. Ауди-то като го докараха за ремонт си беше стоково и яко счупено (от ауспуха излизаше плътен бял пушек , мотора работеше не равномерно и при най-малкото докосване на педала за газта оборотите скачаха директно в лютеницата) и момчето желаеше да му махнем ДПФ-а ,катализатора , ЕГР-а , вихровите клапи и да я засилим малко след като разрешим проблема :Д . Та предположихме че дпф-а е страшно задръстен и затова пуши бяло в огромни количества тъй като се опитва да се почисти и че двигателя е неспокоен заради това че дпф-а се опитва да се почисти но не успява . Новия софтуер беше написан след няколко мин. а през това време колата се закача за диагностика и грешки никакви . След малко вкарахме новия софт с изключени вихрови клапи , ЕГР , катализатори , дпф-и и позасилен естествено . Но уви пак същата работа ... почнахме да вадим дпф-а и го истрамбушихме за около 3 часа (ръгах с една отвертка като малоумник понеже за да го свалим на земята трябва да съборим и двг-то на земята) обаче пак същата работа . Стигнахме до извода че са дюзите тъй като са пиезокристални и не са сменяни откакто е излязла от завода (250000км. с тея дюзи а от Ауди ни увериха че на всеки 80000км трябва да се сменят и немогат да се рециклират пък и по каталог така пише ) свалихме му дюзите и му ги дадохме да си купи други дюзи обаче нашия го излъгали и му взели 900лв да ги почистят (тъй като едната струва 1090лв на нашия му се видяло далавера да ги почисти само ) . Носи нащо момче дюзите и казва че са ги отваряли и са ги чистели (бяха поистъркани с водна шкурка телата и нищо повече , дори ние си ги доизчистихме от нагар който беше останал по тях и дори не бяха сменили опръстенчето по средата на ствола на дюзата ). Помислих си че нищо не е станало и то така си и беше .... пуши , хлопа тропа , дроселовите клапи направо незнаят кво да правят за да задържат двигателя запален , абе се едно сме извадили дюзите за спорта и пак сме ги сложили ей така за тренировка ... Турбото го гледахме нищо му няма съвсем минимален луфт .... но в топлата част имаше сурова нафта вътре и самия пушек мирише на сурова нафта и люти на очите до безобразие .... и самото масло в двигателя мирише на нафта ! Та очаквам предложения от колеги , чисто и просто мнения от личен опит или просто следвайки инжинерната мисъл Редакция на заглавието.Преместена в правилния раздел.Модераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    А замерихте ли компресията на цилиндрите? Пуши на сурова нафта и пълни турбото защото не самовъзпламенява.. Не самовъзпламенява защото някъде няма компресия. Няма компресия защото някъде има нагорял клапан или счупен сегмент. Двигател долу...
    Powered by Emzo

    Коментар


      #3
      подкрепям за клапаните,правя един мерцедес,който също пушеше бяло,но не толкова силно,оказа се че има изгорели клапани и много малка компресия на 2 от цилиндрите.колата е чипосвана и точно след 3000км се случва проблема с пушека и невървенето.

      Коментар


        #4
        Ако нафтата идва от един цилиндър то тогава може да почнете да изключвате дюзите една по една и да видите кога ще спре пушенето.

        Коментар


          #5
          ЕГР (махнично затваряне), дюза/и (дайте ги на тест (истински) тия дюзи и да ви дадат разпечатка с работата им) или механично счупване на двигателя, както се спомена.За това първото нещо, което трябва да направиш е да запечаташ механично ЕГР-а и да измериш компресията. Тези две неща са безплатни, така да го кажем.п.п. Що си барал ДПФ-а при тия симптоми само ти си знаеш.
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            #6
            Re: Audi A6 quatro 3.0 V6 TDI 225ps 2005г с голям проблем !

            HATPOBEH написа:
            Колеги занимавам се вече седмица с гореспоменатото возило и мисля че имам решение на проблема но искам да чуя и вашето мнение. Ауди-то като го докараха за ремонт си беше стоково и яко счупено (от ауспуха излизаше плътен бял пушек , мотора работеше не равномерно и при най-малкото докосване на педала за газта оборотите скачаха директно в лютеницата) и момчето желаеше да му махнем ДПФ-а ,катализатора , ЕГР-а , вихровите клапи и да я засилим малко след като разрешим проблема :Д . Та предположихме че дпф-а е страшно задръстен и затова пуши бяло в огромни количества тъй като се опитва да се почисти и че двигателя е неспокоен заради това че дпф-а се опитва да се почисти но не успява . Новия софтуер беше написан след няколко мин. а през това време колата се закача за диагностика и грешки никакви . След малко вкарахме новия софт с изключени вихрови клапи , ЕГР , катализатори , дпф-и и позасилен естествено . Но уви пак същата работа ... почнахме да вадим дпф-а и го истрамбушихме за около 3 часа (ръгах с една отвертка като малоумник понеже за да го свалим на земята трябва да съборим и двг-то на земята) обаче пак същата работа . Стигнахме до извода че са дюзите тъй като са пиезокристални и не са сменяни откакто е излязла от завода (250000км. с тея дюзи а от Ауди ни увериха че на всеки 80000км трябва да се сменят и немогат да се рециклират пък и по каталог така пише ) свалихме му дюзите и му ги дадохме да си купи други дюзи обаче нашия го излъгали и му взели 900лв да ги почистят (тъй като едната струва 1090лв на нашия му се видяло далавера да ги почисти само ) . Носи нащо момче дюзите и казва че са ги отваряли и са ги чистели (бяха поистъркани с водна шкурка телата и нищо повече , дори ние си ги доизчистихме от нагар който беше останал по тях и дори не бяха сменили опръстенчето по средата на ствола на дюзата ). Помислих си че нищо не е станало и то така си и беше .... пуши , хлопа тропа , дроселовите клапи направо незнаят кво да правят за да задържат двигателя запален , абе се едно сме извадили дюзите за спорта и пак сме ги сложили ей така за тренировка ... Турбото го гледахме нищо му няма съвсем минимален луфт .... но в топлата част имаше сурова нафта вътре и самия пушек мирише на сурова нафта и люти на очите до безобразие .... и самото масло в двигателя мирише на нафта ! Та очаквам предложения от колеги , чисто и просто мнения от личен опит или просто следвайки инжинерната мисъл
            Същия гореописан проблем се сблъскахме със същата кола на Audi a8След 2 седмици главоблъсканици и 6000 лева за дюзи колата е чук Пробвахме около 5 комплекта 2 ръка и пуши повече то от ляво ту от дясно Само нови е решението
            Power Under Pressure

            Коментар


              #7
              На тия аудита дюзите са си консуматив, и знам че с втора ръка не стават нещата. Иначе вярно щом мирище на нафта маслото има някой клапан за ремонт.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                Погледнето турбото да не пуска масло към студената част, и заради това да се форсира само.
                Fiat Punto MK2 Broom Yellow 200++

                Коментар


                  #9
                  не - олива се с гориво безкнтролиуемо
                  Power Under Pressure

                  Коментар


                    #10
                    WhitePower написа:
                    не - олива се с гориво безкнтролиуемо
                    именно ! Тоя с аудито страшно ми лази по нервите ама като нечува петела да са набута с още пари!!! Не му се дават пари за нови дюзи и сега щял пак да ги дава на някой да ги чистел в софия .... ДПФ на земята ,Катализатор на земята, довечера като свърша в сервиза ще затапим механично ЕГР както спомена БО

                    Коментар


                      #11
                      Смени му половината чаркули с нови и дай да се разберем за някаква цена за старите
                      "Без сърца, сме просто машини"
                      Toyota Prius 1.5 Hybrid
                      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                      Коментар


                        #12
                        M5kov написа:
                        Смени му половината чаркули с нови и дай да се разберем за някаква цена за старите
                        Ми ще го попитам човека дали му се продават тия дюзи ама все пак те НЕ стават за никакъв *уй !

                        Коментар


                          #13
                          + 1 за първия пост първо свалете главите и огледайте разпределителните валове с прилежащите им клапани ако е късметлия може да е там проблема и да мине по тънко
                          STILO JTD

                          Коментар


                            #14
                            HATPOBEH написа:
                            WhitePower написа:
                            не - олива се с гориво безкнтролиуемо
                            именно ! Тоя с аудито страшно ми лази по нервите ама като нечува петела да са набута с още пари!!! Не му се дават пари за нови дюзи и сега щял пак да ги дава на някой да ги чистел в софия .... ДПФ на земята ,Катализатор на земята, довечера като свърша в сервиза ще затапим механично ЕГР както спомена БО
                            Кажи му че и тука в големия град пак е греда , дори и от Порше взехме някакви уж "перфектни"
                            Power Under Pressure

                            Коментар


                              #15
                              todorw написа:
                              + 1 за първия пост първо свалете главите и огледайте разпределителните валове с прилежащите им клапани ако е късметлия може да е там проблема и да мине по тънко
                              а как от клапаните турбината ще плува в сурова нафтичка, нах малкото ще брой някой цилиндър
                              Power Under Pressure

                              Коментар

                              Working...
                              X