Колеги занимавам се вече седмица с гореспоменатото возило и мисля че имам решение на проблема но искам да чуя и вашето мнение. Ауди-то като го докараха за ремонт си беше стоково и яко счупено (от ауспуха излизаше плътен бял пушек , мотора работеше не равномерно и при най-малкото докосване на педала за газта оборотите скачаха директно в лютеницата) и момчето желаеше да му махнем ДПФ-а ,катализатора , ЕГР-а , вихровите клапи и да я засилим малко след като разрешим проблема :Д . Та предположихме че дпф-а е страшно задръстен и затова пуши бяло в огромни количества тъй като се опитва да се почисти и че двигателя е неспокоен заради това че дпф-а се опитва да се почисти но не успява . Новия софтуер беше написан след няколко мин. а през това време колата се закача за диагностика и грешки никакви . След малко вкарахме новия софт с изключени вихрови клапи , ЕГР , катализатори , дпф-и и позасилен естествено . Но уви пак същата работа ... почнахме да вадим дпф-а и го истрамбушихме за около 3 часа (ръгах с една отвертка като малоумник понеже за да го свалим на земята трябва да съборим и двг-то на земята) обаче пак същата работа . Стигнахме до извода че са дюзите тъй като са пиезокристални и не са сменяни откакто е излязла от завода (250000км. с тея дюзи а от Ауди ни увериха че на всеки 80000км трябва да се сменят и немогат да се рециклират пък и по каталог така пише ) свалихме му дюзите и му ги дадохме да си купи други дюзи обаче нашия го излъгали и му взели 900лв да ги почистят (тъй като едната струва 1090лв на нашия му се видяло далавера да ги почисти само ) . Носи нащо момче дюзите и казва че са ги отваряли и са ги чистели (бяха поистъркани с водна шкурка телата и нищо повече , дори ние си ги доизчистихме от нагар който беше останал по тях и дори не бяха сменили опръстенчето по средата на ствола на дюзата ). Помислих си че нищо не е станало и то така си и беше .... пуши , хлопа тропа , дроселовите клапи направо незнаят кво да правят за да задържат двигателя запален , абе се едно сме извадили дюзите за спорта и пак сме ги сложили ей така за тренировка ... Турбото го гледахме нищо му няма съвсем минимален луфт .... но в топлата част имаше сурова нафта вътре и самия пушек мирише на сурова нафта и люти на очите до безобразие .... и самото масло в двигателя мирише на нафта ! Та очаквам предложения от колеги , чисто и просто мнения от личен опит или просто следвайки инжинерната мисъл Редакция на заглавието.Преместена в правилния раздел.Модераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Audi A6 quatro 3.0 V6 TDI 2005г с проблем в дюзите!
Collapse
X
-
ЕГР (махнично затваряне), дюза/и (дайте ги на тест (истински) тия дюзи и да ви дадат разпечатка с работата им) или механично счупване на двигателя, както се спомена.За това първото нещо, което трябва да направиш е да запечаташ механично ЕГР-а и да измериш компресията. Тези две неща са безплатни, така да го кажем.п.п. Що си барал ДПФ-а при тия симптоми само ти си знаеш.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Re: Audi A6 quatro 3.0 V6 TDI 225ps 2005г с голям проблем !
HATPOBEH написа:Колеги занимавам се вече седмица с гореспоменатото возило и мисля че имам решение на проблема но искам да чуя и вашето мнение. Ауди-то като го докараха за ремонт си беше стоково и яко счупено (от ауспуха излизаше плътен бял пушек , мотора работеше не равномерно и при най-малкото докосване на педала за газта оборотите скачаха директно в лютеницата) и момчето желаеше да му махнем ДПФ-а ,катализатора , ЕГР-а , вихровите клапи и да я засилим малко след като разрешим проблема :Д . Та предположихме че дпф-а е страшно задръстен и затова пуши бяло в огромни количества тъй като се опитва да се почисти и че двигателя е неспокоен заради това че дпф-а се опитва да се почисти но не успява . Новия софтуер беше написан след няколко мин. а през това време колата се закача за диагностика и грешки никакви . След малко вкарахме новия софт с изключени вихрови клапи , ЕГР , катализатори , дпф-и и позасилен естествено . Но уви пак същата работа ... почнахме да вадим дпф-а и го истрамбушихме за около 3 часа (ръгах с една отвертка като малоумник понеже за да го свалим на земята трябва да съборим и двг-то на земята) обаче пак същата работа . Стигнахме до извода че са дюзите тъй като са пиезокристални и не са сменяни откакто е излязла от завода (250000км. с тея дюзи а от Ауди ни увериха че на всеки 80000км трябва да се сменят и немогат да се рециклират пък и по каталог така пише ) свалихме му дюзите и му ги дадохме да си купи други дюзи обаче нашия го излъгали и му взели 900лв да ги почистят (тъй като едната струва 1090лв на нашия му се видяло далавера да ги почисти само ) . Носи нащо момче дюзите и казва че са ги отваряли и са ги чистели (бяха поистъркани с водна шкурка телата и нищо повече , дори ние си ги доизчистихме от нагар който беше останал по тях и дори не бяха сменили опръстенчето по средата на ствола на дюзата ). Помислих си че нищо не е станало и то така си и беше .... пуши , хлопа тропа , дроселовите клапи направо незнаят кво да правят за да задържат двигателя запален , абе се едно сме извадили дюзите за спорта и пак сме ги сложили ей така за тренировка ... Турбото го гледахме нищо му няма съвсем минимален луфт .... но в топлата част имаше сурова нафта вътре и самия пушек мирише на сурова нафта и люти на очите до безобразие .... и самото масло в двигателя мирише на нафта ! Та очаквам предложения от колеги , чисто и просто мнения от личен опит или просто следвайки инжинерната мисълPower Under Pressure
Коментар
-
На тия аудита дюзите са си консуматив, и знам че с втора ръка не стават нещата. Иначе вярно щом мирище на нафта маслото има някой клапан за ремонт.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
WhitePower написа:не - олива се с гориво безкнтролиуемо
Коментар
-
HATPOBEH написа:WhitePower написа:не - олива се с гориво безкнтролиуемоPower Under Pressure
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар