Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Пунто 1.7 ТД Загрее ли не пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Пунто 1.7 ТД Загрее ли не пали

    Привет колеги .... имам едно голямо питане към вас , помагайте Колицата си вървеше много добре , но преди седмица се случи нещо странно колата като е студена си пали нормално загреели обаче гасне и няма палене ни на дърпани ни на въртене никак ...... преди време махнах имобилайзер6а започвам да си мисля че помпата е за смяна ... кажете какво да правя?

    #2
    Re: Фиат Пунто 1.7 ТД Загрее ли не пали

    If4oBG написа:
    Привет колеги .... имам едно голямо питане към вас , помагайте Колицата си вървеше много добре , но преди седмица се случи нещо странно колата като е студена си пали нормално загреели обаче гасне и няма палене ни на дърпани ни на въртене никак ...... преди време махнах имобилайзер6а започвам да си мисля че помпата е за смяна ... кажете какво да правя?
    Я вземи първо провери хлабината на клапаните!Ако пък ми кажеш и че когато неще да запали от аспуха излиза бял пушек,веднага ще ти кажа че помата си впръсква,просто няма условия за взрив.Успех!

    Коментар


      #3
      Re: Фиат Пунто 1.7 ТД Загрее ли не пали

      Още един глупав въпрос .... къде мога да намеря документация за този мотор до колкото съм запознат , двигателя е 52 kW най - назлобения пробвах с няколко VIN- декодера но нещо не ми се получи.

      Коментар


        #4
        Какво точно те интересува?Хлабината на клапаните е 0,25-0,35 смукателни 0,30-0,40 испускателни

        Коментар


          #5
          specialista написа:
          Какво точно те интересува?Хлабината на клапаните е 0,25-0,35 смукателни 0,30-0,40 испускателни
          Благодаря колега тази седмица ще я поразглобя да видим какво ставаА иначе като информация ме интересува всичко за моя мотор интересно ми е какви заводски екстри е имала , защото я взех в много окаяно състояние

          Коментар


            #6
            Това няма как да го знам.Мисля че по буквите след Пунто може да се ориентираш до някъде.

            Коментар


              #7
              Айде станахме фолцваген форум-трудно палене при топъл ДВГ... :D
              Fiat Punto 1,7 td
              Skoda Octavia 2 1.9 PD DSG

              Коментар


                #8
                ха-ха,ама тук не е софтуерен проблем като при вагините

                Коментар


                  #9
                  Абе може и глупости да приказвам, ама тая кола има ли датчик колянов вал и може ли да е от него?
                  Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                  Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                  ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                  Коментар


                    #10
                    Yavor написа:
                    Абе може и глупости да приказвам, ама тая кола има ли датчик колянов вал и може ли да е от него?
                    Определено не е от него :D

                    Коментар


                      #11
                      specialista написа:
                      Yavor написа:
                      Абе може и глупости да приказвам, ама тая кола има ли датчик колянов вал и може ли да е от него?
                      Определено не е от него :D
                      Днес остана малко време , разглобихме , не е от клапани имат си хлабина не са перфектни , но работят ..... Май ще се купува помпа ... нямам други идеи

                      Коментар


                        #12
                        Не е добре това което ми казваш.Има го този момент за износена помпа,дори наскоро смених на една помпа нагнетателната секция.Този проблем се хваща на стенда.По принцип тези помпи са много издръжливи и спокойно испращат в "пенсия" мотора.За да се случва нещо подобно според мен тая помпа не е от този мотор или този мотор е със втори живот , т.с. няма нищо което да е ясно.Успех!

                        Коментар


                          #13
                          specialista написа:
                          Не е добре това което ми казваш.Има го този момент за износена помпа,дори наскоро смених на една помпа нагнетателната секция.Този проблем се хваща на стенда.По принцип тези помпи са много издръжливи и спокойно испращат в "пенсия" мотора.За да се случва нещо подобно според мен тая помпа не е от този мотор или този мотор е със втори живот , т.с. няма нищо което да е ясно.Успех!
                          Благодаря ... трябва обаче трябва да намеря подходящата помпа

                          Коментар


                            #14
                            Аз лично бих я свалил и бих и направил един тест на стенда.Няма да бързам да я отписвам.Елиминира ли имобилайзера?

                            Коментар


                              #15
                              specialista написа:
                              Аз лично бих я свалил и бих и направил един тест на стенда.Няма да бързам да я отписвам.Елиминира ли имобилайзера?
                              Имобитаковата хвана пътя много отдавна .... Тогава пали и гасне.

                              Коментар

                              Working...
                              X