Вчера на път за работа на един светофар при опит за потегляне загасих колата. Веднага върнах ключа и запалих без да чакам проверки и загасване на лампите. Това го направих много, много бързо. Моето голямо учудване беше, че сякаш от 115 к.с. ми останаха само 15, едвам успях да включа 2-ра. Освободих от скорост и се помъчих да изфорсирам двигателя и той с много мъки успя да достигне 2000об. Никакви индикации по таблото не светнаха. Да отбележа, че през цялото време хвърлях по един поглед в огледалата и нямаше никакъв пушек. След около 500м колата изведнъж се оправи все едно нищо не е било и пропътувах 50км без никакви ядове. Вечерта отново 50км без ядове. Дори по пътя на моменти я засилвах до около 4000об и върви пущината.Току що я закачих с ФЕС и няма записани никакви грешки, прегледах параметрите като цел и действително на въздуха и налягането на горивото и бяха добре. Чудя се какво стана.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странна случка със Стилото - РЕШЕНА - проблемен ЕГР клапан.
Collapse
X
-
Минах по същия път миналата седмица...всичко нормално, форсирам си на правата до нас и колата се запуши...трудно се вдигат 1500 оборота с мъки до 3000...загасям, паля отново проблем няма. На другия ден паля проблема пак го има...слизам разкачам буксата на дебитомера колата върви - извод дебитомер. Решение - морга - 40 лева else нов 200 лева. Аз избрах втората употреба поради липса на финанси. Но е препоръчително да си вземеш нов поне да ти е мирна главата.Fiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
Дебитомерът не визуализира грешка на таблото, дали записва грешка все още не знам. На тръгване за работа пак се получи проблема. На един светофар се помъчих да я изрежа, с мъки стигна 2000об. Този път обаче гледах по - сериозно за пушек и имаше сивкав с много гадна миризма. Спрях откачих дебитомера и след секунда колата се оправи. След откачането на дебитомера ми направи впечатление, че стрелката на оборотомера започна да стои много послушно, допреди това имах много леки колебания. Допреди да ми направи проблема ми беше направило впечатление, че при рязко подаване на газ и последващо ускорение на пълна газ припушва черно доста. С изключен дебитомер няма пушеци. Това което ме озадачи, че като дойдох на работа включих дебитомера и колата не прояви никакви симптоми.Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
Chevrolet Aveo
Коментар
-
При толкова бързо палене след подаване на контакт, се случва компа да се ошашка без да записва грешка. Как ще се ошашка не може да се предвиди. На мен ми се случи, също на Стило JTD115 да ми светне чека и ми се разпищя за няколко грешки, но след това на диагностиката нищо нямаше записано. Случката стана, след като без да искам, превъртях контактния ключ млако повече като давах на контакт и естествено след това не ми позволи да завъртя до положение стартер. Изключих от контакт и после без да чакам да мине чека, директно завъртях до позиция статрер, като на Москвич :D . Точно тогава се появиха една камара аномалии. А вчера като се прибирах от работа, и аз го угасих при потегляне и запалих отново без да чакам чека. Имаше един кратък период, така около 10 -15 метра не искаше да поеме, но след това се сети какво трябва да прави. Компа пак изпищя за нещо за кратко, но не му обърнах внимание. Явно не трябва да се пропуска времето за чека преди стартер, защото стават грешки. Хубавото е, че не се трупат в паметта и не създават проблеми в последствие.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
ivel написа:стария чорбаджия ще парви колата на новия,какво пък толкова,явно е луяленOpel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
Chevrolet Aveo
Коментар
-
Колега щом и сам виждаш че е от дебитомера просто го смени...де с нов де с втора ръка. Препорачително е да е нов и то Бош. Ако не ти се дават пари има втора употреба читави за 1/4 от цената на новия. Аз съм за втората ръка...една година да изкара се взима друг и пак си на половината от цената на новия. То малко като термостатите на бравото....нов над 100 лева. Такъв от рено 8 лева. И все пак повечето от форума карат с термостат от рено. А и все пак винаги може да караш с откачена букса. Но в никакъв случай не те убеждавам да си взимаш втора употреба. Просто изказвам моята гледна точка.Fiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
Дадоха ми за проба чисто нов Пиербург 7.22701.05.0. Същата работа, сив къдеж с отвратителна миризма и не може да се изфорсира повече от 2000об.Явно не е от дебитомера. Сега въпросите са защо без дебитомер няма проблеми и къде да търся проблема. Няма визуализирани грешки, с лаптопа не съм я закачал.Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
Chevrolet Aveo
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар