Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Дукато 2.3 JTD не пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Дукато 2.3 JTD не пали

    Здравейте колеги не съм писал до сега във форума и се извинявам за нахалството ми още в първия ми пост да задавам въпроси.Та по същество, карам фиат дукато 2.3 JTD 2006 г. по време на движение загасна и не може да запали правихме му диагностика и показа само една грешка " не подгрява " и нищо друго. проблема е там че няма налягане в рейла ,а нафтата заминава директно като обратна . Според един "майстор" проблема бил в регулатора в ГНП-то сменихме го и пак не пали моля ако някой мойе да помогне с предложение или съвет ще сме му благодарни.1.12. Писането на кирилица е задължително. Забранено е писането с латински букви, както и заместването на буквите "Ч", "Ш", "Щ" и други с цифрени означения като "4" и "6" или с някакви други знаци извън кирилицата.Мод.екип

    #2
    Въобще ли не пали? Колко бара вдига помпата въобще при опит да запалиш?
    ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

    Коментар


      #3
      Изобщо не пали нито с дърпане нито на стартер налягане от помата в резервоара е 3 атмосвери в рейла 0 когато затапя обратната нафта след ГНП-то прави налягане и пали

      Коментар


        #4
        Дюза(и) или ГНП, силно се съмнявам да е регулатор, да не кажа невъзможно! Но нека се включат и други колеги.
        ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

        Коментар


          #5
          Помпата комплект със регулатора ли сменихте или само помпа със стария регулатор?Аз поне имам примитивно устройста за тест на регулатора и бих разбрал веднага дали работи или не.Налягането може да спада през него или през дюзите или на помпата да и е станало нещо но при положение че е сменена...

          Коментар


            #6
            Май само регулатор е сменял колегата. До колкото прочетох аз де...
            ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

            Коментар


              #7
              Сега като ми обърна внимание и аз прочетох по-внимателно и да,не видях някъде да се казва че е сменяна помпата.На колегата с проблема: трябва ти диагностика на горивната апаратура!Тя започва със компютърна диагностика от човек който знае какво да прави със този компютър,и след това се заменя компонент.Другия вариант е да се свали всичко ГНП с регулатор и дюзи и да се занесат за тест пак при някой който може да ги провери.Проблема ще лъсне.Успех!

              Коментар


                #8
                Колеги сменен е само регулатора но интересното е че когато му се даде ток от акомулатора затваря напълно но когато е закачен на буксата си изпуска. Вчера смених 3 различни регулатора и все същото, в рейла не качва гориво изобщо. Утре сутринта ще дойде човек който разбира уж какво прави с диагностиката надявам се всичко да си дойде на мястото. Благодаря за помоща ви утре ще пиша какво е станало.

                Коментар


                  #9
                  по така описаните проблеми прилича на отвворена дюза,обаче интересно защо не набива грешка

                  Коментар


                    #10
                    ivel написа:
                    по така описаните проблеми прилича на отвворена дюза,обаче интересно защо не набива грешка
                    М да и аз това се чудя! Помпата показвала 0bar-> обратното гориво се наливало обратно в резервоара.. все едно има проблемна дюза(и)!Ама колега автор на темата, дай пояснение с какво, как, кой го чете този бус? Закарай го наистина на човек, който разбира!
                    ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                    Коментар


                      #11
                      ivel написа:
                      по така описаните проблеми прилича на отвворена дюза,обаче интересно защо не набива грешка
                      Защото няма проблем с ел. часта на дюзата. Тоя вече го ядох с Дачията - веднъж показа че има грижи с дюзата, след изтриване на грешката не я показа отново, след няколко опита иззкара, че има проблем с друга дюза ... Но все някакво налягане трябва да има в рейла докато върти на стартер, 0 бара не може да е реално, ако помпата въобще работи и постъпва гориво към нея. Все трябва да вдигне 10 - 20 бара. Да не е скапан или откачен датчика за налягането в рейла, и за това да има грижи ? То и всички клапани - дюзи , регулатори .. да останат отворени, все някакво налягане трябва да се появи !?
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар


                        #12
                        Колеги проблема е открит, след направените две диагностики едната с делфи другата с бош пак нямаше грешки. В рейла налягането си остана 0 бара. Разглобих ГНП-то и в него е счупена оста раздробена направо после ще пусна и снимки.

                        Коментар


                          #13
                          И тогава защо казваш че при определено условие и вдига налягане.Със счупена ос няма как да стане.

                          Коментар


                            #14
                            Колега не съм споменал никъде че при определени условия прави налягане, даже напротив твърдях че в рейла няма никакво налягане..... Все пак съм благодарен за бързата реакция на колегите във форума. Поздрави Yellow_Flash_Colorz_PDT_15

                            Коментар


                              #15
                              holigan9282 написа:
                              Изобщо не пали нито с дърпане нито на стартер налягане от помата в резервоара е 3 атмосвери в рейла 0 когато затапя обратната нафта след ГНП-то прави налягане и пали
                              Ето тук го пише!

                              Коментар

                              Working...
                              X