въпросът ми е към клуба на знаещите имам кемпър дукато 82к.с. ’92 , от както го имам помпата не е това което трябва но се правя че не забелязвам, но напоследък съм се замислил да я оправя или сменя, та затова и въпроса ми:гледам че същия двигател се слага на типо/темпра/дедра, на които коли обаче е 90 к.с. при 4200 оборота, за разлика от моите 82/4000. чуденката ми е ако взема помпа от такава кола дали ще реализирам някакъв "ъпгрейд"?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
гнп-та дукато и типо/темпра 1,9 тд
Collapse
X
-
Преведи ми:"забелязвам че помпата не е това което трябва"!Как го забелязваш,какво точно забелязваш и изобщо какъв е проблема?Защо си мислиш че като дадеш едни пари на моргата и вземеш нещо втора употреба ще си решиш проблема?Та ти си имаш точно такова нещо!Ако обаче обичаш да правиш гимнастики от сорта "свали и сложи за проба",няма лошо.Поздрав!
Коментар
-
Здравейте,това ми е първи пост и то в чужда тема,но колегата кемперист се надявам да ми прости. Тук съм защото имам кемпер Фиат 2.4тд 92 к.с.,прекрасен е,но от известно време взе много да пушикогато е на празен ход.При подаване на газ пуши сиво и ужасна смрад,като мн.богата смес.Като го покарам и загрее поизчиства,но спря ли сиво-синьото от аспуха е пак там.Особено студен двигател е мн.зле, тресе на празенход и работи като москвич на смукач.Масло не харчи,проблема се появи от нищо то.Карах с добавка TDI,знам че нафтата неструва,въздушния е сменен....ако някой ме насочи ще съм мн.благодарен.
Коментар
-
така или иначе взех една да пробвам, барабар с дюзите, че са различни, когато смяната е факт ще дам инфо за резултатапомпата е ve R508 с електрически авансатор, дали работи само при студен старт или динамично се управлява аванса? порових бая, но не открих схема... ако някой има/знае едно рамо ще ми е ценно. помпата е ’94 набор, явно е слагана около тази година нещата които не ме кефят са няколко, основното е прекалено дълбоката "турбо дупка" т.е. суперумрялата работа преди да надуе турбината, второто е липсата на .. да го наречем "обогатител" т.е. ниските обороти и сивия дим при студен старт, палене на 2-3 цилиндъра (след престой, не е функция на температурата)проблема съм го търсил на други места двигателя не е износен, клапани са регулирани, свещи си работят, смених разпръсквачи, макар оригиналните да бяха перфектни и т.н. турбината е добре, филтри и прочее не коментирам.a колегата с проблем с кемпъра - най общо ми хрумват 2 причини за подобно нещо - заседнал егр и дърпане на въздух. понеже не знам какъв е фиата и дали има егр чакам подробности
Коментар
-
На по-старото поколение помпи "обогатителя"е със жило! После става електрически.Никъде не видях да си проверил центровката така както се прави със индикаторен часовник!Никъде не видях да е првено изпитване на помпата на стенд!Що ги правите тия гимнастики не мога да разбера,ще направим хиляда неща,но не това което трябва,иначе със достатъчна компетентност заявяваме че помпата е виновна.Отговора на мен ми е ясен,повечето от проверките са собствено дело или с помоща на приятел,но когато стане дума за прицизните неща и нуждата да се пипа от птофесоиналист,се дърпаме.Каква е гаранцията че "новата"помпа ще я зацепиш правилно?Това че ще докараш белезите при зацепване на ремъка нищо не значи!!!Успех!
Коментар
-
помпата ще я зацепя правилно, не се притеснявай на 0,85, питах за работата на електрическия авансатор, но явно никой не знае как работи той и ще си откривам топлата вода. офф - от ремонт на помпи от "професионалисти" съм го поял дървото, единия от случайте от супер дизел, намачкани клапани и т.н. , и сега им нямам за 2 ст. доверие. предпочитам да дам някой лев за свалено от кола без "настройки", да си сменя уплътненията и да разчитам на късмет, а в крайна сметка ако не става "новата" помпа от надин няма да я върнат не съм набедил помпата хвърляйки боб...п.п помпата не е изпитвана на стенд, камиончето го карам твърде често, но може да се брои че купуването на друга помпа е опция оригиналната да отиде на стенд, докато не лишавам мен и семейството ми от любимите ни уикенди....
Коментар
-
ogromnii написа:помпата ще я зацепя правилно, не се притеснявай на 0,85, питах за работата на електрическия авансатор, но явно никой не знае как работи той и ще си откривам топлата вода. офф - от ремонт на помпи от "професионалисти" съм го поял дървото, единия от случайте от супер дизел, намачкани клапани и т.н. , и сега им нямам за 2 ст. доверие. предпочитам да дам някой лев за свалено от кола без "настройки", да си сменя уплътненията и да разчитам на късмет, а в крайна сметка ако не става "новата" помпа от надин няма да я върнат не съм набедил помпата хвърляйки боб...п.п помпата не е изпитвана на стенд, камиончето го карам твърде често, но може да се брои че купуването на друга помпа е опция оригиналната да отиде на стенд, докато не лишавам мен и семейството ми от любимите ни уикенди....
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар