Напротив, има значение, и е точно така - двигателят, който е проектиран да извади 255 нютонметра и това да е оптимално за живота, динамиката и др., в Браво е ограничен надолу до 200 Нм. Не забравяй, че ПЪРВО този двигател е въведен в Алфа Ромео, а после и в Браво, но ограничен до 200.
Оги спорим ли не мога да разбера
mitaka_neikov написа:
Мисля че колегата Томсан имаше в предвид, че кутията, маховика и съединителя са други, малко по- здрави от тези на фиата и позволяват по-висок въртящ момент.А той от своя страна е постигнат софтуерно!
Как извади тези заключения от това ми мнение не знам. Мисълта ми е, че в браво инженерите са сложили слаб маховик със слаба скоростна кутия и са настроили колата да има 200Нм.От своя страна в алфата са сложили малко по- здрави такива и са настроили колата на 255Нм. Няма никакво значение кое е първо и кое второ в дадения случай, колата не е само двигател, а същия този сметнат двигател за 105 коня получава и още 10 коня по- късно и ...А като се намесят българските инженери сметките съвсем се изкривяват :D Честит празник на всички!
FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Всичко е от значение, даже и съединителя. В друга тема Емо написа, че единия е избутващ, а другия изтеглящ. На Алфата съединителя е по-здрав от Фиатския.
Проблемното звено при ФИАТ не е съединителя.Проблема е маховика. Оригиналния съединител на ФИАТ 100/105 е пробван на 150к.с./300Нм и държи идеално.
Напълно ти вярвам за това, но пак е по-слаб от този на алфа - 230мм за фиатовия и 235мм за алфовия. Т.е. ще има по-малък ресурс при еднакви условия.Предполагам фиата трябва да е по-евтин от алфата, все от някъде трябва да се икономиса, за да се държат и двете на пазара.
FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар