Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

браво jtd и алфа 156 jtd

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ogi28b написа:
    Напротив, има значение, и е точно така - двигателят, който е проектиран да извади 255 нютонметра и това да е оптимално за живота, динамиката и др., в Браво е ограничен надолу до 200 Нм. Не забравяй, че ПЪРВО този двигател е въведен в Алфа Ромео, а после и в Браво, но ограничен до 200.
    Оги спорим ли не мога да разбера
    mitaka_neikov написа:
    Мисля че колегата Томсан имаше в предвид, че кутията, маховика и съединителя са други, малко по- здрави от тези на фиата и позволяват по-висок въртящ момент.А той от своя страна е постигнат софтуерно!
    Как извади тези заключения от това ми мнение не знам. Мисълта ми е, че в браво инженерите са сложили слаб маховик със слаба скоростна кутия и са настроили колата да има 200Нм.От своя страна в алфата са сложили малко по- здрави такива и са настроили колата на 255Нм. Няма никакво значение кое е първо и кое второ в дадения случай, колата не е само двигател, а същия този сметнат двигател за 105 коня получава и още 10 коня по- късно и ...А като се намесят българските инженери сметките съвсем се изкривяват :D Честит празник на всички!
    FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

    Коментар


      #17
      Всичко е от значение, даже и съединителя. В друга тема Емо написа, че единия е избутващ, а другия изтеглящ. На Алфата съединителя е по-здрав от Фиатския.
      Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

      Коментар


        #18
        Проблемното звено при ФИАТ не е съединителя.Проблема е маховика. Оригиналния съединител на ФИАТ 100/105 е пробван на 150к.с./300Нм и държи идеално.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #19
          emzo написа:
          Проблемното звено при ФИАТ не е съединителя.Проблема е маховика. Оригиналния съединител на ФИАТ 100/105 е пробван на 150к.с./300Нм и държи идеално.
          Напълно ти вярвам за това, но пак е по-слаб от този на алфа - 230мм за фиатовия и 235мм за алфовия. Т.е. ще има по-малък ресурс при еднакви условия.Предполагам фиата трябва да е по-евтин от алфата, все от някъде трябва да се икономиса, за да се държат и двете на пазара.
          FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

          Коментар


            #20
            mitaka_neikov написа:
            ...230мм за фиатовия и 235мм за алфовия.
            Грешиш! На 105 и при Алфа и Фиат диска е 230 мм.
            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
            Kawasaki ER-6n'2012

            Коментар


              #21
              iakvvu написа:
              mitaka_neikov написа:
              ...230мм за фиатовия и 235мм за алфовия.
              Грешиш! На 105 и при Алфа и Фиат диска е 230 мм.
              Алфа 156 jtd 105 кара с 235x20! Да не кажа, че и мъника 145 кара с 235x20
              ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

              Коментар


                #22
                mitkosoft написа:
                Гаранция, че за 2 месеца след ремапа ще свикнеш с новия въртящ момент и няма да ти прави впечатление. И ще искаш да скачаш още нагоре.
                Прав си. За това аз си връщам оригиналния файл от време на време, за да си спомня какво е спънат кон.
                04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                Коментар

                Working...
                X