Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

браво jtd и алфа 156 jtd

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    браво jtd и алфа 156 jtd

    Здравейте колеги доста ми е интересно защо браво 1.9 jtd 105 кс има 200НМ въртящ момент а алфа 156 jtd 105 кс има 255НМ

    #2
    Кутията на Алфата е друга.
    Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

    Коментар


      #3
      Различни предавки от тук ли да идва цqлата работа

      Коментар


        #4
        Софтуерна е разликата.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          и аз бях пускал абсолютно същата тема преди няма и 2-3 месеца. Отговорите бяга различни но и аз залагам на софтуерни разлики най-вече заради разликата в теглото на двете коли. Мисля си така щото трактора на село е 68 коня ама има въртящ момент да вади дървета с корените и сме го правили.....така, че...лично мое мнение...
          Fiat Bravo 1.9 JTD 100

          Коментар


            #6
            kris_dif95 написа:
            Различни предавки от тук ли да идва цqлата работа
            Мисля че колегата Томсан имаше в предвид, че кутията, маховика и съединителя са други, малко по- здрави от тези на фиата и позволяват по-висок въртящ момент.А той от своя страна е постигнат софтуерно!
            FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

            Коментар


              #7
              mitaka_neikov написа:
              kris_dif95 написа:
              Различни предавки от тук ли да идва цqлата работа
              Мисля че колегата Томсан имаше в предвид, че кутията, маховика и съединителя са други, малко по- здрави от тези на фиата и позволяват по-висок въртящ момент.А той от своя страна е постигнат софтуерно!
              Обратното е. Не е постигнат по-висок момент в Алфата, а в Браво умишлено е ограничено до 200, иначе е същия двигател, който си достига 255.

              Коментар


                #8
                че е софтуерна разликата софтуерна е,но е интересно дали еку-то на бравото и алфата са взаимозаменяеми и дали може да се сложи на бравото такъв от алфа.

                Коментар


                  #9
                  ogi28b написа:
                  Обратното е. Не е постигнат по-висок момент в Алфата, а в Браво умишлено е ограничено до 200, иначе е същия двигател, който си достига 255.
                  Това е малко от сорта на кое е първото яйцето или кокошката Двигателя може да достигне доста повече Нм, преценка на инжинерите е да го оставят само до 255, както и да оставят този на фиата само на 200Нм.Мисълта ми е че няма значение дали е намелен или повишем вертящия момент. До колегата Ивел, може да се смени, но ако ЕКУ-то на алфата няма ремап е безмислено, по- добре да се направи ремап на ЕКУ-то на фиата, резултата ще е много по-добър.
                  FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                  Коментар


                    #10
                    Благодаря за отговорите .иначе с ремап на бравото съм сигурен че ще достигне 250++ НМ

                    Коментар


                      #11
                      Гаранция, че за 2 месеца след ремапа ще свикнеш с новия въртящ момент и няма да ти прави впечатление. И ще искаш да скачаш още нагоре.
                      Fiat Bravo 1.9 JTD 100

                      Коментар


                        #12
                        Всеки иска повече и повече

                        Коментар


                          #13
                          mitkosoft написа:
                          Гаранция, че за 2 месеца след ремапа ще свикнеш с новия въртящ момент и няма да ти прави впечатление. И ще искаш да скачаш още нагоре.
                          Има нещо такова и аз след ремапа първия месец ми правеше голямо впечатление сега свикнах и някак си се чудя малко да я засилим още...... :D
                          Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
                          Ex.Bravo 1997 1.8 GT

                          Коментар


                            #14
                            Преди да засилиш матОрЯ- засили спирачните дискове....
                            Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                            Коментар


                              #15
                              mitaka_neikov написа:
                              ogi28b написа:
                              Обратното е. Не е постигнат по-висок момент в Алфата, а в Браво умишлено е ограничено до 200, иначе е същия двигател, който си достига 255.
                              Това е малко от сорта на кое е първото яйцето или кокошката Двигателя може да достигне доста повече Нм, преценка на инжинерите е да го оставят само до 255, както и да оставят този на фиата само на 200Нм.Мисълта ми е че няма значение дали е намелен или повишем вертящия момент. До колегата Ивел, може да се смени, но ако ЕКУ-то на алфата няма ремап е безмислено, по- добре да се направи ремап на ЕКУ-то на фиата, резултата ще е много по-добър.
                              Напротив, има значение, и е точно така - двигателят, който е проектиран да извади 255 нютонметра и това да е оптимално за живота, динамиката и др., в Браво е ограничен надолу до 200 Нм. Не забравяй, че ПЪРВО този двигател е въведен в Алфа Ромео, а после и в Браво, но ограничен до 200.

                              Коментар

                              Working...
                              X