то хубаво да карам без букса...карам си...но има 2 негативни и един положителен ефект....първо положителния...мога да потеглям само с пускането на съединителя все едно карам автоматик...с дебитомера докато работеше все тресеше при тая процедура....а негативните са, че изпушва при потегляне, втората че като набия педала до долу я няма същата тяга като със дебитомер...само тягата ме дразни...ако си я имаше никога нямаше да помисля за дебитомер....и още нещо днес свалям дебитомера и отивам на киров тук в Сливен...човека проверява някви неща в компютъра си или поне се преструваше и вика...."човек няма част с такъв номер" и вдигна ръце. Все пвоече почвам да си мисля, че тая кола я сглобявана в час по труд и техника в някой технически вуз. А продавача твърдеше като ми продава колата, че дебитомера е сменян...ама аз доматите с колците ги ям още мног осе доверявам....
то хубаво да карам без букса...карам си...но има 2 негативни и един положителен ефект....първо положителния...мога да потеглям само с пускането на съединителя все едно карам автоматик...с дебитомера докато работеше все тресеше при тая процедура....а негативните са, че изпушва при потегляне, втората че като набия педала до долу я няма същата тяга като със дебитомер...само тягата ме дразни...ако си я имаше никога нямаше да помисля за дебитомер....и още нещо днес свалям дебитомера и отивам на киров тук в Сливен...човека проверява някви неща в компютъра си или поне се преструваше и вика...."човек няма част с такъв номер" и вдигна ръце. Все пвоече почвам да си мисля, че тая кола я сглобявана в час по труд и техника в някой технически вуз. А продавача твърдеше като ми продава колата, че дебитомера е сменян...ама аз доматите с колците ги ям още мног осе доверявам....
И що да не е сменян някога със каквото има под ръка?
то хубаво да карам без букса...карам си...но има 2 негативни и един положителен ефект....първо положителния...мога да потеглям само с пускането на съединителя все едно карам автоматик...с дебитомера докато работеше все тресеше при тая процедура....а негативните са, че изпушва при потегляне, втората че като набия педала до долу я няма същата тяга като със дебитомер...само тягата ме дразни...ако си я имаше никога нямаше да помисля за дебитомер....и още нещо днес свалям дебитомера и отивам на киров тук в Сливен...човека проверява някви неща в компютъра си или поне се преструваше и вика...."човек няма част с такъв номер" и вдигна ръце. Все пвоече почвам да си мисля, че тая кола я сглобявана в час по труд и техника в някой технически вуз. А продавача твърдеше като ми продава колата, че дебитомера е сменян...ама аз доматите с колците ги ям още мног осе доверявам....
И що да не е сменян някога със каквото има под ръка?
Ами шанса е голям...пълно е с тарикати които искат си пробутат боклуците...аз моята кола старата като я знам , че не става я пуснах на части...не съм искал да набутвам никой...а ся кво...взех кола с последните си пари и накрая дебитомери колкото половин заплата които отгоре на сичкото не фигурират в никакви каталози...
Гледам че всички казвате само Бош, само Бош. Тъй като и моя е за смяна пък не ми се дават 200 лв за Бош, искам да попитам с какво този на Хофер е по-лош. Нали е правен за същата кола и трябва да е със същите параметри като на Бош-а. Китайските ги изключваме като вариант разбира се.Та някой купувал ли си е на Хофер да даде мнение или говорим само за догадки?
На колата от подписа дебитомера е Хофер. Вече пета година съм с него- досега проблем не е правил. Разликата в цената с Бош беше наполовина. Нямам нищо против Бош, ама ми е тънък портфейла.
Аз пък имам лош спомен с ламбда сонда на хофер, на 2х.км. свърши, ама аз нали съм магаре я карах още 15х.км. с нея докато накрая не си купих квато трябва.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Аз пък имам лош спомен с ламбда сонда на хофер, на 2х.км. свърши, ама аз нали съм магаре я карах още 15х.км. с нея докато накрая не си купих квато трябва.
В пробег се равнява на 60 000км- т.е. и да се скапе- избил си е парите.
Аз пък имам лош спомен с ламбда сонда на хофер, на 2х.км. свърши, ама аз нали съм магаре я карах още 15х.км. с нея докато накрая не си купих квато трябва.
В пробег се равнява на 60 000км- т.е. и да се скапе- избил си е парите.
Може, аз просто имам лош спомен с хофер, а и като каза дебитомер при мен съм пробвал такъв на EPS и колата изобщо не разбра че го има.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Гледам че всички казвате само Бош, само Бош. Тъй като и моя е за смяна пък не ми се дават 200 лв за Бош, искам да попитам с какво този на Хофер е по-лош. Нали е правен за същата кола и трябва да е със същите параметри като на Бош-а. Китайските ги изключваме като вариант разбира се.Та някой купувал ли си е на Хофер да даде мнение или говорим само за догадки?
Да аз имам горчиви спомени от ХОФЕР . На диагностиката мереше обратно , в ниските обороти четеше повече въздух а във високите по малко . В смисъл двигателят на ниски обороти а той чете 800 единици и като дам газ отива на 200 единици , с две думи и той менте . В крайна сметка Бош и работата доволна . За 6-7год че съм дал 200лв за дебитомер не е проблем . :D
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov
На пук на общотоприетото си взех втора ръка дебитомер за 40 лева. Да можеби след 5 месеца пак ще го сменя, но колкото изкара толкова. Няма как сега да извадя 200 лева за дебитомер. Пи важното е че колата влезе в режим върви та си къса изтърканите гуми и не пуши като локомотив. Човека извади една торба с дебитомери и пробвахме намясто докато се получи желания ефект. Направих тест драйв и платих.
Коментар