Колеги едно не мога да разбера, защо повечето дизелови автомобили ползват шлаух от горивния филтър към гнп, а не традиционен маркуч, важи същото и за излишното гориво. На някои коли входящия е за да се вижда има ли въздух няма ли въздух, има ли гориво нямали ... но на повечето след 2001 той вече е черен. След около 20 минути чудене мислене само и единствено температурно би могло да бъде като проблем понеже нафтицата се позагрява, но дрго не ми идва на ум та ако някой знае що слагат тази проклетия-грешка на инженерната мисъл .. да сподели, смяната се наложи поради факта че от проклетите сглобки винаги капе сълзи и се смарди на нафта от там ! а придърпването на въздух не го коментирам ...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Шлаух към ГНП
Collapse
X
-
Наричат го "еврошлауфк". Държи на много високо налягане сравнително висока температура. Монтира се като се нагрее съответния край и се наниже на щуцера. При правилен монтаж не пропуска и не са му необходими скоби. Не се нацепва като каучуков маркуч, има дълъг срок на експлоатация. Има прозрачни и тонирани. Остава въпроса ти "Защо не са сложили прозрачни ?" - не знам :DОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
-
Аз пък не съм виждал нито една кола с прозрачни маркучи. Това е побългарено според мен.Твърдиш, че след 2001 са с черни маркучи. Моята е 2000 и е с черни.П.С.Какви са тези еврошлаух-и ? Преди 30 години са били Соц-шлаухи предполагам. Сега всичко е Евро. Скоро ще стане мръсна дума.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
Ами така ги наричат, за това съм го сложил това в кавички. Може би си имат точно техническо наименование, но не го знам. А такива прозрачни има и на Мерцедес и на Дачия, така че какъв цвят ще са е относително. А щом са започнали да изпускат при колегата, едва ли са поставени фабрично. Веднъж се мъчих с такова чудо, втори път не се хващам. Има си специлани инструменти за целта, не става ей така. И каучуковия маркуч си е решение и не е проблем да се ползва в случая.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Колега и аз си помислих че някой е творил нещо на върпосната кола преди мен, обаче водачите, които държат двата шлауха са пластмасови и изглеждат непокътнати, иначе колата е ауди а6 2.5 ТДИ, виждал съм и на друга точно същите и те изпускат и за това реших да ги проверя.Както и да е вече ги няма и там се появиха маслоустойчиви и едни финни скобички на вюрт
Коментар
-
пич,между х_я до до края и душата в рая е силиконовия прозрачен маркуч(не обикновена шлауфка).подобен се монтира при мерцедес,но там си има инженерни грешки и моторите си смучат въздух от прословутите о-пръстени и затова са и прозрачни шлауфките(да се диагностицира въздуха по-лесно).поздрави
Коментар
-
montinstall написа:Боклука скапан има помпа ама тя не помпа докато не запали колата ... и сега нема палене направо съм полудял. Дано да не съм сасипал гнп то от вартене, че чух някакви такива неща, сега си търся ръчна подкачаща да видим дали ще имам кола.
Коментар
-
Проблема дойде от смяната на маркучи, филтър преглед на цялото гориво подаване все пак детето си возя в тази кола и искам всичко да е перфектно, ако вземе та не запали някаде на сред нищото .. не ми се мисли. Другия момент е че от както е при мен не съм сменял филтъра. И кой знае колко време още преди мен не е сменян. Обезвъздушаването стана по следния начин, ръчна помпа от френски дизел така са известни в магазините за авточасти, слага се между филтър и гнп, отвива се излишното гориво, и се помпа ама по леко, че тази помпа си прави 2-3 бара. преди да се върти на стартер се одвиват и трабите от дюзите, там трябва много внимателно особенно ако е студено! За да не се скъса превърти нещо, че филма става голям. Варти се на стартер няколко секунди докато бликне нафта от трабите, стягат се трабичките вартиш на стартер и колата пали. После махнах ръчната помпа и готово. Препоръчва се колата да работи 3-5 минути на място поне, може да има някаде въздух и да тръгне към помпата и може да прекъсва или да губи мощност.При изгоряла електроника на помпата ще мига чек лампата, при 2.5 тди е лампата за подгрева. Ако помпата върти без гориво може да се прецака нещо или да изгори това съм го чул от хора, които ремонтират гнп. Помпата на 2.5 тди не е направена да подкача горивото! тя само събира в кошницата, който иска да се увери, бушон 28 подава му се плюс и да чака да текне нафта от маркуча захранващ филтъра.
Коментар
-
между другото разкарах оригиналния горивен филтър и сложих от голф 2 1.9d, по ефтин е с около 50 лв. пък и оригиналния има една пласмаска уж за обезвъздушаване но повечето пъти от там влиза въздух, маркучите които са на тази пластмаса са за излишното гориво и просто се съединяват, а другите са като на оригиналния филтър вход/изход.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар