Здравейте колеги.Имам проблем с моят Фиат когато паля той запалва и след по малко от минута гасне и след това няма палене.Аз си мисля че влиза въздух от някъде а и много хора така ми казаха.Преди седмица ми смениха всички уплътнения на ГНП защото течеше но проблема с въздуха си го имаше и преди смяната и след.Някой ако е имал такъв проблем моля да ми каже какво е било и ако някои знае добър дизелджия в София да каже.Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Брава 1.9 ТД100 смуче въздух от някаде
Collapse
X
-
Смени маркучетата за излишно гориво - между дюзите и до помпата и тоя дето отива от помпата към тръбата за излишно гориво към резервоара. Смени и тапата на дюзата на 4-ти цилиндър. Прегледай марчкучите преди и след "крушата", както и самата тя да не е спукана. Провери пробката на гориния филтър дали не тече нафта от там, ако да стегния внимателно, за да не я счупиш, че е пластмасова, а не е изключено и да е зачупена и тя да създава проблем. Провери и пробката отгоре на конзолата за филтъра дали е стегната, също и двата щуцера. Следващата стъпка е сондата в резервоара.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
-
Vankodude772 написа:Ако така наречената круша е ръчната гумена помпичка за подкачване на нафта тя е махната защото правеше проблем и зимата главно нямаше вакум и когато я стиснеш си остава мека и не се пълнеше със нафта сега е само маркуч.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Vankodude772 написа:Ако така наречената круша е ръчната гумена помпичка за подкачване на нафта тя е махната защото правеше проблем и зимата главно нямаше вакум и когато я стиснеш си остава мека и не се пълнеше със нафта сега е само маркуч.
Коментар
-
Не, не е задължителна, но заради клапаните в нея горивото няма да може да се връща. Но това няма да ти реши рпоблема. Аз нямам такава круша (предполагам заввдоски липсва) и колата винаги си пали и работи перфектно, вече 4 години от както е при мен. Огледай около снадките където е била крушата при теб дали не са се разхлабили скобите и от там да взима въздух. След това както ти е казал Dido_Lyubenov изчисти сондата в резервоара, и тогава другите неща за които те е посъветвъл в първия си пост и напиши резултата.Fiat Bravo 1.9 TD100
Коментар
-
Vankodude772 написа:Dido_Lyubenov написа:Vankodude772 написа:Ако така наречената круша е ръчната гумена помпичка за подкачване на нафта тя е махната защото правеше проблем и зимата главно нямаше вакум и когато я стиснеш си остава мека и не се пълнеше със нафта сега е само маркуч.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар