Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Брава 1.9 ТД100 смуче въздух от някаде

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Брава 1.9 ТД100 смуче въздух от някаде

    Здравейте колеги.Имам проблем с моят Фиат когато паля той запалва и след по малко от минута гасне и след това няма палене.Аз си мисля че влиза въздух от някъде а и много хора така ми казаха.Преди седмица ми смениха всички уплътнения на ГНП защото течеше но проблема с въздуха си го имаше и преди смяната и след.Някой ако е имал такъв проблем моля да ми каже какво е било и ако някои знае добър дизелджия в София да каже.Благодаря предварително.

    #2
    Смени маркучетата за излишно гориво - между дюзите и до помпата и тоя дето отива от помпата към тръбата за излишно гориво към резервоара. Смени и тапата на дюзата на 4-ти цилиндър. Прегледай марчкучите преди и след "крушата", както и самата тя да не е спукана. Провери пробката на гориния филтър дали не тече нафта от там, ако да стегния внимателно, за да не я счупиш, че е пластмасова, а не е изключено и да е зачупена и тя да създава проблем. Провери и пробката отгоре на конзолата за филтъра дали е стегната, също и двата щуцера. Следващата стъпка е сондата в резервоара.
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #3
      Две парчета прозрачен маркуч ще са достатъчни за да се разбере от къде идва въздуха.Със сигурност клапаните на крушата не държат.Успех!

      Коментар


        #4
        Ако така наречената круша е ръчната гумена помпичка за подкачване на нафта тя е махната защото правеше проблем и зимата главно нямаше вакум и когато я стиснеш си остава мека и не се пълнеше със нафта сега е само маркуч.

        Коментар


          #5
          Vankodude772 написа:
          Ако така наречената круша е ръчната гумена помпичка за подкачване на нафта тя е махната защото правеше проблем и зимата главно нямаше вакум и когато я стиснеш си остава мека и не се пълнеше със нафта сега е само маркуч.
          Ами в такъв случай трябва да сложиш нова круша, да почистиш сондата в резервоара и да обезвъздушиш системата.
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #6
            Dido_Lyubenov написа:
            Vankodude772 написа:
            Ако така наречената круша е ръчната гумена помпичка за подкачване на нафта тя е махната защото правеше проблем и зимата главно нямаше вакум и когато я стиснеш си остава мека и не се пълнеше със нафта сега е само маркуч.
            Ами в такъв случай трябва да сложиш нова круша, да почистиш сондата в резервоара и да обезвъздушиш системата.
            Колега да разбирам ли че е задължителна тази круша и ако е така и не съм прекалено нахален да ми обясниш каква е причината да не става без нея

            Коментар


              #7
              Не, не е задължителна, но заради клапаните в нея горивото няма да може да се връща. Но това няма да ти реши рпоблема. Аз нямам такава круша (предполагам заввдоски липсва) и колата винаги си пали и работи перфектно, вече 4 години от както е при мен. Огледай около снадките където е била крушата при теб дали не са се разхлабили скобите и от там да взима въздух. След това както ти е казал Dido_Lyubenov изчисти сондата в резервоара, и тогава другите неща за които те е посъветвъл в първия си пост и напиши резултата.
              Fiat Bravo 1.9 TD100

              Коментар


                #8
                Vankodude772 написа:
                Dido_Lyubenov написа:
                Vankodude772 написа:
                Ако така наречената круша е ръчната гумена помпичка за подкачване на нафта тя е махната защото правеше проблем и зимата главно нямаше вакум и когато я стиснеш си остава мека и не се пълнеше със нафта сега е само маркуч.
                Ами в такъв случай трябва да сложиш нова круша, да почистиш сондата в резервоара и да обезвъздушиш системата.
                Колега да разбирам ли че е задължителна тази круша и ако е така и не съм прекалено нахален да ми обясниш каква е причината да не става без нея
                Без крушата няма как да подкачиш горивото и да запълниш системата, така че да няма въздух в нея. Другото и колегата го каза - има възвратен клапан, който задържа горивото да не се връща в резервоара. То си има и клапан на помпата, който също не позволява горивото да се връща, но помпата не може да изгони въздуха от горивопровода преди нея и от горивния филтър. Някои карат без круша, но се налага да пълнят горивния филтър с нафта когато го сменят, и ако в даден момент системата поеме въздух по някаква причина, става сложно. Може да ти врътне много кофти номер - гасиш и после няма палене. Като имаш тая круша, винаги може да обезвъздушиш като дадеш на контакт и напомпиш докато крушата се втвърди. После като се прибереш може спокойно да търсиш от къде засмуква въздух.
                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                Коментар

                Working...
                X