Добър вечер колеги!Запитването ми е следното:колата пали малко трудно,когато подгрея 3-4 пъти е почти нормално, та това ме навежда на мисълта,че имам проблем с подгряващите свещи.Свалих кората над двигателя и се оказа,че достъпа до тях е доста затруднен.Искам да попитам дали има някакъв така да го кажа чалъм за стигане до тях или поне коя от частите по колата трябва да се отстрани за да се стигне до тях?мерси предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с паленето-браво 2007г. multijet 120
Collapse
X
-
Възможно е да се връща горивото в резервоара и ти като подгряваш реално помпата да си пълни тръбите и тогава да палиш лесно. При мен също има такъв казус- при оставяне на колата 1 нощ ,на следващата сутрин трябва да дам 2 пъти на контакт , ако завъртя на първия рядко пали, на 2рия контакт обаче като завъртя пали от раз. През деня като е карана веднъж мога 20 пъти да я спирам за по 2-3 часа и пали от раз.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
pi4_s_bravo написа:Възможно е да се връща горивото в резервоара и ти като подгряваш реално помпата да си пълни тръбите и тогава да палиш лесно. При мен също има такъв казус- при оставяне на колата 1 нощ ,на следващата сутрин трябва да дам 2 пъти на контакт , ако завъртя на първия рядко пали, на 2рия контакт обаче като завъртя пали от раз. През деня като е карана веднъж мога 20 пъти да я спирам за по 2-3 часа и пали от раз.
Коментар
-
Юлиян Надков написа:pi4_s_bravo написа:Възможно е да се връща горивото в резервоара и ти като подгряваш реално помпата да си пълни тръбите и тогава да палиш лесно. При мен също има такъв казус- при оставяне на колата 1 нощ ,на следващата сутрин трябва да дам 2 пъти на контакт , ако завъртя на първия рядко пали, на 2рия контакт обаче като завъртя пали от раз. През деня като е карана веднъж мога 20 пъти да я спирам за по 2-3 часа и пали от раз.
Коментар
-
evgeni85 написа:Юлиян Надков написа:pi4_s_bravo написа:Възможно е да се връща горивото в резервоара и ти като подгряваш реално помпата да си пълни тръбите и тогава да палиш лесно. При мен също има такъв казус- при оставяне на колата 1 нощ ,на следващата сутрин трябва да дам 2 пъти на контакт , ако завъртя на първия рядко пали, на 2рия контакт обаче като завъртя пали от раз. През деня като е карана веднъж мога 20 пъти да я спирам за по 2-3 часа и пали от раз.
Коментар
-
Тъй като темата е за подгревни свещи, да питам и аз:През лятото започна да ми свети лампа, и да ми изписва, че имам неработеща подгревна свещ.Но иначе с паленето проблем нямах, затова все отлагах смяната за "като наближи зимата".Да, ама от известно време насам спря да ми свети лампата и да ми изписва съобщението.Колата си пали нормално от първия път.Интересно ми е, дали свещта се е "оправила" някак си? Случвало ли ви се е?
Коментар
-
Immortal написа:Тъй като темата е за подгревни свещи, да питам и аз:През лятото започна да ми свети лампа, и да ми изписва, че имам неработеща подгревна свещ.Но иначе с паленето проблем нямах, затова все отлагах смяната за "като наближи зимата".Да, ама от известно време насам спря да ми свети лампата и да ми изписва съобщението.Колата си пали нормално от първия път.Интересно ми е, дали свещта се е "оправила" някак си? Случвало ли ви се е?
Коментар
-
nsn написа:При +5гр не ти трябва подгрев.Търси проблема другаде,започни с диагностика.
Коментар
-
Ами индикатора за подгреването светва и първия път остава за по дълго време,всеки следващ път като дам на контакт той по-малко продължава да свети.Гледам други колеги които са имали проблем с подгреването казват,че когато има изгоряла свещ индикатора за подгреването щом запали колата остава да мига,а при мене не!
Коментар
-
Юлиян Надков написа:Ами индикатора за подгреването светва и първия път остава за по дълго време,всеки следващ път като дам на контакт той по-малко продължава да свети.Гледам други колеги които са имали проблем с подгреването казват,че когато има изгоряла свещ индикатора за подгреването щом запали колата остава да мига,а при мене не!
Коментар
-
specialista написа:Юлиян Надков написа:Ами индикатора за подгреването светва и първия път остава за по дълго време,всеки следващ път като дам на контакт той по-малко продължава да свети.Гледам други колеги които са имали проблем с подгреването казват,че когато има изгоряла свещ индикатора за подгреването щом запали колата остава да мига,а при мене не!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар