Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с паленето-браво 2007г. multijet 120

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с паленето-браво 2007г. multijet 120

    Добър вечер колеги!Запитването ми е следното:колата пали малко трудно,когато подгрея 3-4 пъти е почти нормално, та това ме навежда на мисълта,че имам проблем с подгряващите свещи.Свалих кората над двигателя и се оказа,че достъпа до тях е доста затруднен.Искам да попитам дали има някакъв така да го кажа чалъм за стигане до тях или поне коя от частите по колата трябва да се отстрани за да се стигне до тях?мерси предварително!

    #2
    При +5гр не ти трябва подгрев.Търси проблема другаде,започни с диагностика.
    Bravo 1.9d 97г

    Коментар


      #3
      nsn написа:
      При +5гр не ти трябва подгрев.Търси проблема другаде,започни с диагностика.
      И на мен ми се въртеше нещо за диагностика в главата,но защо когато подгрея няколко пъти пали горе долу нормално?

      Коментар


        #4
        Възможно е да се връща горивото в резервоара и ти като подгряваш реално помпата да си пълни тръбите и тогава да палиш лесно. При мен също има такъв казус- при оставяне на колата 1 нощ ,на следващата сутрин трябва да дам 2 пъти на контакт , ако завъртя на първия рядко пали, на 2рия контакт обаче като завъртя пали от раз. През деня като е карана веднъж мога 20 пъти да я спирам за по 2-3 часа и пали от раз.
        Фиат Крома 1.9 16v+
        Фиат Браво 1.6 16v
        Фиат Мареа 1.6 16v

        Коментар


          #5
          pi4_s_bravo написа:
          Възможно е да се връща горивото в резервоара и ти като подгряваш реално помпата да си пълни тръбите и тогава да палиш лесно. При мен също има такъв казус- при оставяне на колата 1 нощ ,на следващата сутрин трябва да дам 2 пъти на контакт , ако завъртя на първия рядко пали, на 2рия контакт обаче като завъртя пали от раз. През деня като е карана веднъж мога 20 пъти да я спирам за по 2-3 часа и пали от раз.
          Случвало ми се е но не при тази кола.Значи сутрин когато я паля ако не дам някъде 3-4 пъти на контакт върти повече и тресе(мисля че пали на няколко цилиндъра). Това го прави и когато примерно я оставя за 1 час или когато не е добре загряла.За това ме навежда на мисълта,че е някоя свещ защото когато подгрея няколко пъти(няколко пъти дам на контакт) пали добре,но пак леко тресе и това е докато запали,когато запали работи много добре,чисто има си и перфектна мощност.

          Коментар


            #6
            Юлиян Надков написа:
            pi4_s_bravo написа:
            Възможно е да се връща горивото в резервоара и ти като подгряваш реално помпата да си пълни тръбите и тогава да палиш лесно. При мен също има такъв казус- при оставяне на колата 1 нощ ,на следващата сутрин трябва да дам 2 пъти на контакт , ако завъртя на първия рядко пали, на 2рия контакт обаче като завъртя пали от раз. През деня като е карана веднъж мога 20 пъти да я спирам за по 2-3 часа и пали от раз.
            Случвало ми се е но не при тази кола.Значи сутрин когато я паля ако не дам някъде 3-4 пъти на контакт върти повече и тресе(мисля че пали на няколко цилиндъра). Това го прави и когато примерно я оставя за 1 час или когато не е добре загряла.За това ме навежда на мисълта,че е някоя свещ защото когато подгрея няколко пъти(няколко пъти дам на контакт) пали добре,но пак леко тресе и това е докато запали,когато запали работи много добре,чисто има си и перфектна мощност.
            Ти май не четеш какво ти пише колегата..... Колата ти трябва да пали от раз със или без подгрев. Това не е някой дърт пачник от 80те да трябва да го грееш по 728 пъти преди да прекъди. Не е от свещите а връща нафта... За това като дадеш на контакт помпата ти подкачва гориво обратно
            Powered by Emzo

            Коментар


              #7
              evgeni85 написа:
              Юлиян Надков написа:
              pi4_s_bravo написа:
              Възможно е да се връща горивото в резервоара и ти като подгряваш реално помпата да си пълни тръбите и тогава да палиш лесно. При мен също има такъв казус- при оставяне на колата 1 нощ ,на следващата сутрин трябва да дам 2 пъти на контакт , ако завъртя на първия рядко пали, на 2рия контакт обаче като завъртя пали от раз. През деня като е карана веднъж мога 20 пъти да я спирам за по 2-3 часа и пали от раз.
              Случвало ми се е но не при тази кола.Значи сутрин когато я паля ако не дам някъде 3-4 пъти на контакт върти повече и тресе(мисля че пали на няколко цилиндъра). Това го прави и когато примерно я оставя за 1 час или когато не е добре загряла.За това ме навежда на мисълта,че е някоя свещ защото когато подгрея няколко пъти(няколко пъти дам на контакт) пали добре,но пак леко тресе и това е докато запали,когато запали работи много добре,чисто има си и перфектна мощност.
              Ти май не четеш какво ти пише колегата..... Колата ти трябва да пали от раз със или без подгрев. Това не е някой дърт пачник от 80те да трябва да го грееш по 728 пъти преди да прекъди. Не е от свещите а връща нафта... За това като дадеш на контакт помпата ти подкачва гориво обратно
              Да може и това да е!Тогава как мога да отстраня този проблем?Защо я връща?

              Коментар


                #8
                Тъй като темата е за подгревни свещи, да питам и аз:През лятото започна да ми свети лампа, и да ми изписва, че имам неработеща подгревна свещ.Но иначе с паленето проблем нямах, затова все отлагах смяната за "като наближи зимата".Да, ама от известно време насам спря да ми свети лампата и да ми изписва съобщението.Колата си пали нормално от първия път.Интересно ми е, дали свещта се е "оправила" някак си? Случвало ли ви се е?

                Коментар


                  #9
                  Immortal написа:
                  Тъй като темата е за подгревни свещи, да питам и аз:През лятото започна да ми свети лампа, и да ми изписва, че имам неработеща подгревна свещ.Но иначе с паленето проблем нямах, затова все отлагах смяната за "като наближи зимата".Да, ама от известно време насам спря да ми свети лампата и да ми изписва съобщението.Колата си пали нормално от първия път.Интересно ми е, дали свещта се е "оправила" някак си? Случвало ли ви се е?
                  При мен на пунтото така се държи. Свети когато си поиска за изгоряла свещ особено ако е влажно, но иначе си пали и при минусови температури, после се оправя и т.н. Вече съм и свикнал, че и е такъв модела.

                  Коментар


                    #10
                    Колеги защо може да пада горивото?въздух да не дърпа от някъде?Ако може някой който е по-запознат да ме насочи къде да проверя?

                    Коментар


                      #11
                      nsn написа:
                      При +5гр не ти трябва подгрев.Търси проблема другаде,започни с диагностика.
                      Подгрева си го има, но започва по време на паленето и продължава след като запали.А тази система дали е с помпа в резервоара, защото ако е с помпа не би трябвало да има проблем с горивото, като даде на контакт и въздуха веднага ще изчезне. Също така ако има въздух ще се чува как минава докато е на контакт и работи помпата.

                      Коментар


                        #12
                        Ами индикатора за подгреването светва и първия път остава за по дълго време,всеки следващ път като дам на контакт той по-малко продължава да свети.Гледам други колеги които са имали проблем с подгреването казват,че когато има изгоряла свещ индикатора за подгреването щом запали колата остава да мига,а при мене не!

                        Коментар


                          #13
                          Юлиян Надков написа:
                          Ами индикатора за подгреването светва и първия път остава за по дълго време,всеки следващ път като дам на контакт той по-малко продължава да свети.Гледам други колеги които са имали проблем с подгреването казват,че когато има изгоряла свещ индикатора за подгреването щом запали колата остава да мига,а при мене не!
                          Човече оставиги тия свещи.Караш мотор със директно впръскване,за да не пали значи няма впръскване,за да няма впръскване значи няма налягане в рейката.Защо няма и "къде" е наляганетое друга работа.Трябва да се "търси" от човек дето му е ясно какво прави.Успех!

                          Коментар


                            #14
                            specialista написа:
                            Юлиян Надков написа:
                            Ами индикатора за подгреването светва и първия път остава за по дълго време,всеки следващ път като дам на контакт той по-малко продължава да свети.Гледам други колеги които са имали проблем с подгреването казват,че когато има изгоряла свещ индикатора за подгреването щом запали колата остава да мига,а при мене не!
                            Човече оставиги тия свещи.Караш мотор със директно впръскване,за да не пали значи няма впръскване,за да няма впръскване значи няма налягане в рейката.Защо няма и "къде" е наляганетое друга работа.Трябва да се "търси" от човек дето му е ясно какво прави.Успех!
                            Ясно разбрах те, но колата пали,просто трябва да дам няколко пъти на контакт за да запали нормално.

                            Коментар


                              #15
                              Колеги ако я откарам на диагностика ще може ли от нея да се установи проблема и каква е евентуално цената на диагностиката?

                              Коментар

                              Working...
                              X