Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Брава гори масло и пуши

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    А пък аз мисля, че много по-добре е отрано да спреш с опитите. Надеждата е най-големият враг на човечеството. Казвам го съвсем сериозно Според мен това са си симптоми на износени сегменти. Не казвам, че 100% е така, но от написаното дотук от теб просто не остава друг вариант. Сменяш гумички и сегменти и си готов. И това, че върви не е никакво успокоение. Това е заради т.нар. "маслена компресия" . Едно време Ладите преди да се счупят вървяха най-много в края на "живота си" именно заради маслената компресия!П.П. Покарай сега със селенията и дано да спре харча или поне да се намали до нещо сносно. Пожелавам ти да се разминеш, но ако пак харчи спри да набиваш пари в безмислени експерименти и просто направете ремонта
    == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

    На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

    Коментар


      #17
      petar55 написа:
      Днес направих следните неща:1. Затапих временно ЕГР с гарнитурка.2. Направих промивка на мотора с 3 л. хидравлично масло+ 1.5 л. газ+добавка за промиване. Киснах двигателя 3 часа, като 4 пъти го пусках да работи по 3 минути на место. После източих . Беше супер черна сместта.3. Сложих ново масло Селения 10W40 и нов филтър.4. Изведох временно картерните газове с маркуч под колата.Ауспуха спря да пуши. Пушеха само картерните газове под колата. Турбото си е добре.Не хвърля масло. Сега ще покарам така за да видя разхода на масло. Има добра мощност, качва баирите на 5 скорост и с лекота стигам до 160 км/час. Ако не падне разхода, по съвет на мой приятел Емо ще направя нова промивка с наливане на газ или кореселин директно в цилиндрите, с накисване за една нощ и теглене с друг автомобил около 10 км на 4 скорост, без да се пали двигателя. Мисля това ще бъде най-добър начин за раздвижване на запекли сегменти.
      Явно искаш да си счупиш зорлен мотора!Успех!

      Коментар


        #18
        petar55 написа:
        Днес направих следните неща:1. Затапих временно ЕГР с гарнитурка.2. Направих промивка на мотора с 3 л. хидравлично масло+ 1.5 л. газ+добавка за промиване. Киснах двигателя 3 часа, като 4 пъти го пусках да работи по 3 минути на место. После източих . Беше супер черна сместта.3. Сложих ново масло Селения 10W40 и нов филтър.4. Изведох временно картерните газове с маркуч под колата.Ауспуха спря да пуши. Пушеха само картерните газове под колата. Турбото си е добре.Не хвърля масло. Сега ще покарам така за да видя разхода на масло. Има добра мощност, качва баирите на 5 скорост и с лекота стигам до 160 км/час. Ако не падне разхода, по съвет на мой приятел Емо ще направя нова промивка с наливане на газ или кореселин директно в цилиндрите, с накисване за една нощ и теглене с друг автомобил около 10 км на 4 скорост, без да се пали двигателя. Мисля това ще бъде най-добър начин за раздвижване на запекли сегменти.
        Не разбрах къде в схемата включваш нокът от вещица и крило от прилеп...
        Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

        Коментар


          #19
          Колега, спри да наливаш каквото и да е различно от масло в мотора. Още повече да палиш и да работи или да го дърпаш.Карай си колата така, а като си готов за ремонт, отвори мотора и смени каквото трябва.
          04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

          Коментар


            #20
            Вчера свалих дюзите за проверка. Оказа се че на едната нямаше дифтунка. На друга дифтунката беше поизгоряла и е изтървала . Може ли газовете от тези дюзи да са влизали в картера и затова да са ми завишени картерните газове?Днес ще купя нови 4 дифтунки. С какво усилие се затягат тези дюзи?
            Petar

            Коментар


              #21
              оф и тука ще по трудния и скъп начин .пп Ада кажи му на твоя приятел че това дето сте го направили освен да измиете лагерите друго няма да направите стая промивка и колата ще текне от всички гарнитури и семеринги де що има. Промивка се прави по съвсем различен начин, ама карай. Просто свалете картера, извадете буталата, почистете ги хубаво, измерете буталата, нови сегменти и готово. Добър майстор можед асе справи и за един ден.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #22
                От дюзите със сигурност не е.Просто си купил издухан мотор сигурно на 300 000 км реални дето и масло не са му били сменяли.Без ремонт няма да се оправи за съжаление.Или го оправяй или карай така с някакво евтино масло. Според мен и ремонт не си заслужава на тази кола.
                http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                FIAT БРАВО 1.2 16v
                ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                Коментар


                  #23
                  От всичко казано до тук, мисля че колата си пуши щото е чипосвана, а маслото заминава пез маслообирачите. Колега petar55, като изкараш на тоя мотор картерните газове в атмосферата, още повече му разказваш игрите. Вземи и ги върни където им е мястото. Масло в кулера и изобщо от там където влизат картерните изпарения, до смукателните клапани е нормално да има, щото тия картерни изпарения са маслени и кондензират във смукателния тракт. Като си свалил дюзите, вземи и си измери компресията на цилиндрите, така ще разбереш има ли смисъл от сваляне на картер и т.н.т. Пръските масло по задната броня и стъкло не идват от ауспуха, а от теч на масло от двигателния отсек. Провери ли каво е маслото дето ти оставя тези пръски - двигателно или трансмисионно ? Познава се по "аромата". Може да ти изпуска семеринг на полуоска, може на коляновия вал. Може да тече от О- пръстена на масления топлообменник зад масления филтър, или от уплътнението на самия маслен филтър. Почисти хубаво двигател външно с обезмаслител за спирачки и после запали и изчакай да поработи. Виж ще има ли течове на масло от някъде. Не е задължително да тече, докато ДВГ не работи. Не е задължително да тече когато колата не се движи, ако е от семеринг на полуоска. Хвърлил си се направо в големите филми, не си проверил елементарни неща.п.п. Провери си интеркулера и турбопътищата да няяма пропуски по тях, защото може маслото да идва от там. Пушенето може да е свързано и с недостиг на въздух, ако изпуска от турбопътищата или интеркулера.
                  Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                  Коментар


                    #24
                    След като свалих дюзите напълних цилиндрите с газ. Киснех ги 2 дена, като раздвижвах буталата от колелата на 5-та скорост. От картера капеше леко, което ме успокоява, че не са големи луфтовете в буталата.Излезе голяма чернилка и коксови прашинки. След прецеждане на газта отново наливах цилиндрите. Сложих дюзите,заредих с масло и сега я карам редовно. Ще наблюдавам разхода на масло. Има голяма мощност, добре върви.Няма течове на масло. Направих една проверка на работата на отделните цилиндри, като откачах последователно захранването на отделните дюзи. 3-ти цилиндър работи по-слабо. Когато е откачен намаляват и картерните газове. Ще карам засега така и ще наблюдавам разхода на масло. Разхода на дизел е добър-5л/100 км извънградско. Както казвате основен ремонт не си заслужава на тази кола.
                    Petar

                    Коментар


                      #25
                      Ако продължаваш така със сигурност ще прецакаш мотора.Промивките и т.н. няма да възтановят износването по мотора (сегменти, гумички на клапани, семеринги и т.н.).Сипи и малко по-гъсто масло.Не сваляй кабелите на дюзите докато мотора работи. Може да изгориш еку-то или да прецакаш дюзата. До колкото знам соленоида на дюзата не я отваря, а я държи затворена от напора на нафтата.
                      04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                      Коментар

                      Working...
                      X