Преди месец купих Брава 1.9 JTD, 2000 г. Навъртях с нея 3000 км. Разхода на масло е 1.5 л. на 1000 км. Колата има мощност,баирите качва на 5-та скорост и без усилие дига 160 км/ч. При каране с високи обороти има финни пръски масло по задната броня и стъкло. Като отворя пробката за наливане на масло излиза стълб пушек. Антифриза е чист и не се губи. От ауспуха не пуши много, когато е на место. Сега я карам до 2500 оборота /120 км.ч/ на 5 скорост за да не гори много масло. Моля дайте съвети какво да правя?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Брава гори масло и пуши
Collapse
X
-
Изглежда това ще е решението на проблема. Дали няма да се получи нещо с една промивка на двигателя с промиващо масло, газ и някоя добавка?Може би има запекли маслени сегменти. Колата е внос от Италия и знаем как сменят там маслата. Все пак Бравата върви мхого добре,но пуши и гори масло. Не ми се правят големи разходи, като виждам ниските продажни цени.Petar
Коментар
-
Какво масло си сипал? Марка и вид? Моя автомобил е изправен но Август месец си смених маслото с total quartz 9000 ако щеш вярвай за 3000км изгорих около 3л. масло... Сега съм с Mobil и всичко си е Ок... Карам си и маслото не мърда...Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
Коментар
-
petar55 написа:Още като я купих си пушеше преди месец. След смяна на маслото- същата работа. Сегашното масло е минерално.ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
Коментар
-
Депресирахте човека Първото, което може да провериш е дали маслото идва от турбината. Свали въздуховода, който влиза във всмукателния колетор.Сложи му един чист памучен парцал и дръж здраво с ръце. Някой друг да запали мотора и да форсира леко. Ако има пръски значи е от турбото.Другата причина може да е самото масло. Да не би да си налял някоя фешън марка масло например 5w40 синтетика? Xaus го каза по-горе.Ако да, смени го със Селения TD 10w40. Това е маслото за мотора.Все пак мотора е на километри и си има някякви хлабини. В момента, в който сложиш по-тънко масло и познай какво става.След това вече гледай гумички на клапаните и сегменти.Да не ми е уруки, но този мотор е дуракоустойчив.Счупих картера, колата работи около 40-50 секунди така, защото не се усетих на време.После я прегрях зверски на Витиня. Отново не видях инструментите. Просто в момента, когато прекъсна горивото се усетих.Въпреки това масло не гори.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
колега,не се изказвай неподготвен за маслото.дали е с 5w40 или 10w40 все тая и няма разлика на загрял мотор.има две неща които са в плюс за 5w40-първото е ,че на студен мотор е по-рядко и не тормози стартера,а второто ,е химичния състав и добрите мазилни способности.ако искате по-гъсто масло карайте с 5w60,ама и цената е друга,именно това масло може да сложите на мотор с по-големи хлабини.колкото до jtd-тата-трудно се износват кучетата италиянски
Коментар
-
Днес направих следните неща:1. Затапих временно ЕГР с гарнитурка.2. Направих промивка на мотора с 3 л. хидравлично масло+ 1.5 л. газ+добавка за промиване. Киснах двигателя 3 часа, като 4 пъти го пусках да работи по 3 минути на место. После източих . Беше супер черна сместта.3. Сложих ново масло Селения 10W40 и нов филтър.4. Изведох временно картерните газове с маркуч под колата.Ауспуха спря да пуши. Пушеха само картерните газове под колата. Турбото си е добре.Не хвърля масло. Сега ще покарам така за да видя разхода на масло. Има добра мощност, качва баирите на 5 скорост и с лекота стигам до 160 км/час. Ако не падне разхода, по съвет на мой приятел Емо ще направя нова промивка с наливане на газ или кореселин директно в цилиндрите, с накисване за една нощ и теглене с друг автомобил около 10 км на 4 скорост, без да се пали двигателя. Мисля това ще бъде най-добър начин за раздвижване на запекли сегменти.Petar
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар