Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Светва лампата за подгряване JTD 105

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Омръзна ми да споря ! Говоря за индикациите за проблеми и други от този тип, не за управлението на горивната система, ГНП и подобни. Ама не четете какво пиша, бързате да сте по-умни ! Е, млъквам и спирам да си гуня времето да наливам в каца без дъно.
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #17
      До преди месец имах същия проблем. Карах така малко повече от половин година преди да ги сменя всичките. Само за информация, няколко пъти през този период, в който не бях сменил свещите ми се случваше да паля и да не мига - около 5-6 пъти се е случвало, в останалото време винаги си мигаше по 30 секунди или както обичах да броя премигванията 26-27 :D
      Fiat Brava 1.9 JTD, 105hp

      Коментар


        #18
        При мен на либрата при 5 изгорели свещи не е мигнала лампата нито веднъж. След като ги смених и започна да мига, но това защото имах лоша връзка на една от свещите. Явно изпълненията са много и затова при всеки е различно.

        Коментар


          #19
          ogi28b написа:
          Абе я не сменяй нищо, да видиш как вече трета година карам с мигаща лампа и колата пали още като ме види да излизам от нас Лампата мига 30 секунди.
          И на мен така ми примигаше от 3г, една по една са изгорели всичките, оня ден като стана студа едвам запалих. Оказа се, че няма нито една останала жива.. Но заради НЕнавременната смяна сменихме само 3, другата нямаше как да се извади - риска е неоправдан, при положение че на 3 свещи пали без проблеми.... Уж само за свещи влезнах в сервиза - плана беше да мина с 120-130лв, докато не се видя и проблеми с някаква клапа дето прави налягането на нафтата струваща скромните 230лв с отстъпката.... След този ремонт намразих бравото и скоро ще бъде пуснато на пазара....

          Коментар


            #20
            kristiyan.dimitrov написа:
            ogi28b написа:
            Абе я не сменяй нищо, да видиш как вече трета година карам с мигаща лампа и колата пали още като ме види да излизам от нас Лампата мига 30 секунди.
            И на мен така ми примигаше от 3г, една по една са изгорели всичките, оня ден като стана студа едвам запалих. Оказа се, че няма нито една останала жива.. Но заради НЕнавременната смяна сменихме само 3, другата нямаше как да се извади - риска е неоправдан, при положение че на 3 свещи пали без проблеми.... Уж само за свещи влезнах в сервиза - плана беше да мина с 120-130лв, докато не се видя и проблеми с някаква клапа дето прави налягането на нафтата струваща скромните 230лв с отстъпката.... След този ремонт намразих бравото и скоро ще бъде пуснато на пазара....
            Сменил си 3 от 4-те свещи и някаква "клапа", и вече намразваш автомобила? :D
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              #21
              BO написа:
              kristiyan.dimitrov написа:
              ogi28b написа:
              Абе я не сменяй нищо, да видиш как вече трета година карам с мигаща лампа и колата пали още като ме види да излизам от нас Лампата мига 30 секунди.
              И на мен така ми примигаше от 3г, една по една са изгорели всичките, оня ден като стана студа едвам запалих. Оказа се, че няма нито една останала жива.. Но заради НЕнавременната смяна сменихме само 3, другата нямаше как да се извади - риска е неоправдан, при положение че на 3 свещи пали без проблеми.... Уж само за свещи влезнах в сервиза - плана беше да мина с 120-130лв, докато не се видя и проблеми с някаква клапа дето прави налягането на нафтата струваща скромните 230лв с отстъпката.... След този ремонт намразих бравото и скоро ще бъде пуснато на пазара....
              Сменил си 3 от 4-те свещи и някаква "клапа", и вече намразваш автомобила? :D
              Не знам, дали и клапа се води още не съм го взел от сервиза, регулатор на горивото ли какво е... едно малко пластмасово, впръскващо нафтата, струващо толкова тлъсто :D Ама и други проблеми дава колата, след 100хил.км е време да я разкарам, беше ми първа кола и ми беше гадно да я пусна за продан, като знаех колко много съм я правил и лъскал тази кола,въпреки че вече имам 2-ра по висок клас... Утре още взимам я, мия и пускам в мобилето

              Коментар


                #22
                Не знам, дали и клапа се води още не съм го взел от сервиза, регулатор на горивото ли какво е... едно малко пластмасово, впръскващо нафтата, струващо толкова тлъсто Very Happy Ама и други проблеми дава колата, след 100хил.км е време да я разкарам, беше ми първа кола и ми беше гадно да я пусна за продан, като знаех колко много съм я правил и лъскал тази кола,въпреки че вече имам 2-ра по висок клас... Утре още взимам я, мия и пускам в мобилето
                Тъй ми, ко ? Не я бави. Пускай я по пързалката. На по-високия клас кола ремонта на регулатор - налягане е стотинки. :P ПС: Явно проблемът ти за трудния старт не са били свещите, а този регулатор . Случил си на коректни майстори...Можеше ремонт на ГНП или смяна на дюзи да ти "предложат".
                A17DTС/S
                Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                Коментар


                  #23
                  щом бравото ви озорва в подръжката какво да кажем за следващите комън-рейли.че ако караш помпа-дюза на ваг трябва досега да си гъбардяасал

                  Коментар


                    #24
                    ivel написа:
                    щом бравото ви озорва в подръжката какво да кажем за следващите комън-рейли.че ако караш помпа-дюза на ваг трябва досега да си гъбардяасал
                    Аз не веднъж съм казвал пред приятели, че преди време се изплаших, когато трябваше да вкарвам Брава-та в пътя. Вкарах я в пътя за една сума, която за една друга кола години по-късно се налагаше да дам само за "Добър ден" в сервиза. За това си я кътам Брава-та и си я пазя, като детски спомен... Докато дете не се опари и не падне да се удари няма, как да разбере, кое боли повече. :PПС: И да не съм офтопик. Днес и на мен ми примигна индикацията за проблем с подгрева. На следващото палене пък не индикира проблем.
                    A17DTС/S
                    Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                    Коментар


                      #25
                      ivel написа:
                      щом бравото ви озорва в подръжката какво да кажем за следващите комън-рейли.че ако караш помпа-дюза на ваг трябва досега да си гъбардяасал
                      Каква е разликата при следващите КР

                      Коментар


                        #26
                        каква е разликата ли?пиезо дюзи фап филтри и не на последно място геометриите на турбините при някои модели.хайде за геометрията по-бих се прежалил,ама за другите 2-несъм съгласен

                        Коментар


                          #27
                          Решение на проблема: Смених и 4-те свещи и вече лампата не свети. Бяха изгоряли само двете, но напрово всички в комплект ги смених.

                          Коментар


                            #28
                            Остави си здравите за резервни.
                            Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                            Коментар


                              #29
                              aandro написа:
                              Решение на проблема: Смених и 4-те свещи и вече лампата не свети. Бяха изгоряли само двете, но напрово всички в комплект ги смених.
                              Ей така се прави, иначе до месец ще сменяш пак, ама другите 2 :D А тия дето си ги махнал, въпреки че все още са здрави, по-добре ги мятай на боклука, че може да си създадеш големи проблеми с тях, ако решиш да ги използваш отново.
                              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                              Коментар

                              Working...
                              X