Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Светва лампата за подгряване JTD 105

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Светва лампата за подгряване JTD 105

    Здравейте от няколко дни след, като запаля ми светва лампата за подгряване- жълтата, като реотан, която е , в смисъл подавам на контакт светва и изгасва - това си е нормалното състояние, но от скоро след, като запали и започва да премигва за около минута, две и после си изгасва. А по рано само, докато подам контакт си светваше за малко и изгасваше и повече не светваше.

    #2
    Re: Светва лампата за подгряване JTD 105

    aandro написа:
    Здравейте от няколко дни след, като запаля ми светва лампата за подгряване- жълтата, като реотан, която е , в смисъл подавам на контакт светва и изгасва - това си е нормалното състояние, но от скоро след, като запали и започва да премигва за около минута, две и после си изгасва. А по рано само, докато подам контакт си светваше за малко и изгасваше и повече не светваше.
    Изгоряла(и) свещ(и) или повреда в релето за подгрева!п.п Хубаво е първо да ползваш търсачката на форума!http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...F1%E2%E5%F9%E8
    ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

    Коментар


      #3
      Сменяй всичките.
      "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

      ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
      Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

      Коментар


        #4
        tyson написа:
        Сменяй всичките.
        Глупости ! Сменя само изгорелите, ако има такива !
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          Абе я не сменяй нищо, да видиш как вече трета година карам с мигаща лампа и колата пали още като ме види да излизам от нас Лампата мига 30 секунди.

          Коментар


            #6
            тия свещи понякога така се късат,че после си отваряш бая работа.на брат ми на фичката се скъсаха 2.аз на моя си играх с едната половин ден и половин флакон wd.

            Коментар


              #7
              Днес спря да мига, ще изчакам да видя, как ще се държи, иначе пали от раз, ще пиша за развитие по темата

              Коментар


                #8
                aandro написа:
                Днес спря да мига, ще изчакам да видя, как ще се държи, иначе пали от раз, ще пиша за развитие по темата
                Значи към момента имаш една изгоряла свещ, откакто колата е твоя. Така се държи индикацията когато изгори свещ. Мига известно време и спира. При поява отново на тази индикация, да знаеш че тогава ще ти е изгоряла втора свещ. И така докато опукат всичкоите. За релето мига докато не отстраниш проблема.
                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                Коментар


                  #9
                  И това са ала бала приказки.От само себе си няма да се оправят.Или имаш лоша връзка някъде или "релето" ти е за ремонт.Дали да го правиш твое решение - ако имаш "зъл" акумулатор и добра комресия, то може да пропуснеш този ремонт. Ако ли не - действай, докато не е станало студено, но иди в сервиз, за да си "вържеш" гащите.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #10
                    emzo написа:
                    И това са ала бала приказки.От само себе си няма да се оправят.Или имаш лоша връзка някъде или "релето" ти е за ремонт.Дали да го правиш твое решение - ако имаш "зъл" акумулатор и добра комресия, то може да пропуснеш този ремонт. Ако ли не - действай, докато не е станало студено, но иди в сервиз, за да си "вържеш" гащите.
                    Е, нали и на мойта Мареа имам проблем с подгрева, но за сега не ми пречи. Като ми изгоряха подгревните свещи, така започваше да мига индикацията за около седмица и после спира за всяка свещ. Свещите не се оправят, просто ЕКУ спира да бръмчи за изгоряла свещ. След известно време като изгора втора свещ, нещата се повториха. При изгарянето на трета свещ отново същото - мига около седмица и спря. Накрая застудя и се наложи да сменям свещи - 3 изкорели и една здрава. Сега има някакви грижи с релето - от около 2 години индикацията мига след всяко палене, но нямям грижи с паленето и ремонта ще почака да "узреят нещата" :D
                    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                    Коментар


                      #11
                      Аз имам изгоряла свещ и лампата мига на всяко палене - 30 секунди, всеки божи ден, от почти 3 години насам. Няма да спре да мига от самосебе си. Не мига единствено ако всичко е наред.

                      Коментар


                        #12
                        Любенов,ти не се слагай в отбора на комън-рейлите,при теб подгрева е задължително да работи,че на студа ще бъдеш гола вода

                        Коментар


                          #13
                          ivel написа:
                          Любенов,ти не се слагай в отбора на комън-рейлите,при теб подгрева е задължително да работи,че на студа ще бъдеш гола вода
                          Опа ! Сори, ама в случая с индикациите няма значение дали е комън-рейл или не. Като гледам че е JTD105, предполагам че е Bravo/Brava/Marea, а там има много сходстава между JTD & TD в обурудването и инструмент-панела. п.п. И комън-рейл имам, така че задръж малко с резките изказвания
                          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                          Коментар


                            #14
                            ogi28b написа:
                            Аз имам изгоряла свещ и лампата мига на всяко палене - 30 секунди, всеки божи ден, от почти 3 години насам. Няма да спре да мига от самосебе си. Не мига единствено ако всичко е наред.
                            И аз най-добре палех с мигаща индикация. След това оправих мигането...и си развалих паленето. :DИли, както старите хора хортуват: "Щом нещо си работи не го пипай". :P
                            A17DTС/S
                            Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                            Коментар


                              #15
                              Любенов,просто ти казвам,че това поколение мотори като тд100 са с предкамерно впръскване и имаш ли изгоряла свещ е затруднено паленето,а моторите с директно впръскване и то под високо налягане като комън-рейл им е много по-лесно да си палят без свещи и то до минус 10,а ти с тд100 няма дори да ти се обади мотора при минус 10 без свещи.що се отнася до сходствата между двата мотора-да имат-кубатурата,блоковете,картерите почти,турбините и до там са сходствата или поне аз не се сещам в момента

                              Коментар

                              Working...
                              X