Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

фиат брава 19жтд не пали след спиране

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    фиат брава 19жтд не пали след спиране

    Колеги помагайте имам бравата от 5 години и до сега само слагах нафта,но от 3 седмици ми върти номера.Пали когато си поиска.Някой път сутрин не иска да запали,друг път след като я спра.прави го на студен и топъл мотор.Като я закача на лаптопа ми дава мас метър,егеер клапан,и че няма синхронизация между разпределителен и колянов вал.мисля ,че е някой от двата датчика ,но как да разбера кой точно за да не ги сменям и двата.

    #2
    Много правилно мислиш. Ако ти се рови - изрови една моя тема от преди около 2 години, да видиш как и какво съм мерил на фазовия. За тоя на коляновия - погледни дали оборотомерът се вдига до към 300 оборота при въртене на стартер. Ако не мърда - сменяй.

    Коментар


      #3
      фиат брава 19жтд не пали след спиране

      Първо провери занранването и масите на датчиците
      skype pe6_oo Марин

      Коментар


        #4
        щом не гасне в движение имаш право да се съмняваш,така,че хубаво е да се провери фазовия датчик

        Коментар


          #5
          Оги прегледах ти темата от осми август и клипчето в ютюб .Засега се орентирам към фазовия датчик .Качвам лаптопа в колата като обикалям и така като направи номера ще видя дали върти обортомера и каква грешка ще даде.Благодаря на колегите за бързите отговори.

          Коментар


            #6
            Само да напомня, че при проблем с фазовия, лампата светваше в движение, без промяна в работата на двигателя. После не пали. При теб светва ли лампата по време на движение?

            Коментар


              #7
              Не при мен не свети.Светва когато не иска да запали,но като закача лаптопа и изтрия грешките пали и чека не свети.В движение нищо не свети по таблото.Преди малко свалих капака на ангренажа и напръсках със спрей датчика фазовия.Лесно ли се сменя този датчик или се сваля ангренажния ремък и шайбата на разпределителния вал.

              Коментар


                #8
                Сваля се всичко даже и колелото.за капак болчето със конусна глава е залепено и често е приключение да се развие.Успех!

                Коментар


                  #9
                  Колеги днес смених датчика на разпределителния вал,ангренаж комплект с водна помпа-330лева с труд и викам си браво проблема е решен,но уви след 80км. от село до Пловдив спирам оставям багаж,въртя да паля и умря.Пак грешка за синхронизация на двата датчика,егеер клапан и дебитомер.Изтрих гешките и колата запали.Утре сменям датчика на коляновия вал и ако не стане незнам.Можели да е дюза,че ако сменям така ще трябва да се развеждам или с колата ,или с жената.

                  Коментар


                    #10
                    На теб ти се каза какво да направиш.Когато неще да запали,закачия и гледай показанията заоборотите на мотора.Ако датчика отчете обороти -колата пали,ако не отчете-колата не пали!На правил си по-трудното да смениш фазовия датчик.На скоро имах подобен случай със една Мултипла.Трябваше ми половин ден да убедя собственика че проблема е датчик колянов вал.Лошото в случая беше че на колата не и работеше термостата и не загряваше,което затрудняваше датчика да си покаже магариите,и да убедя човека че трябва да даде 60+ лв. за датчик!Не се чуди ами го сменяй,сигурно няма човек във форума който не е сменял датчика на колянов вал!Успех!

                    Коментар


                      #11
                      specialista написа:
                      ...Не се чуди ами го сменяй,сигурно няма човек във форума който не е сменял датчика на колянов вал!Успех!
                      Аз! Ама ще дойде и моето време...По темата- специалиста е прав, незнам защо си сменил фазовия датчик...трябваше да по почнеш от по-ефтиното..датчик колянов вал.
                      ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                      Коментар


                        #12
                        Виделин Райчинов написа:
                        specialista написа:
                        ...Не се чуди ами го сменяй,сигурно няма човек във форума който не е сменял датчика на колянов вал!Успех!
                        Аз! Ама ще дойде и моето време...По темата- специалиста е прав, незнам защо си сменил фазовия датчик...трябваше да по почнеш от по-ефтиното..датчик колянов вал.
                        Станахме двама :D .
                        Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                        Коментар


                          #13
                          От няколко дена и при мен паленето стана много трудно. Стартера върти много докато запали. Акумулатора е на 1г., такаче го изключвам като вариант. Възможно ли е да е от този датчик на коляновия вал ? Питам, защото все пак пали, макар и малко трудно понякога.
                          Fiat Brava 1.9 JTD, 105hp

                          Коментар


                            #14
                            madunko написа:
                            От няколко дена и при мен паленето стана много трудно. Стартера върти много докато запали. Акумулатора е на 1г., такаче го изключвам като вариант. Възможно ли е да е от този датчик на коляновия вал ? Питам, защото все пак пали, макар и малко трудно понякога.
                            Аз мисля че преди да коментираме трябва да си направиш диагностика.Лично аз мисля че проблема тие друг! Ниско налягане в рейката,а защо е такова има повече от една причина!Успех!

                            Коментар

                            Working...
                            X