Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с паленето Marea JTD110

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с паленето Marea JTD110

    здравейте имам следният проблем както си работи мотора досега никога не е имал признак или такъв проблем двигателят се гаси от ключаследващи те 5 мин няма палене върти на стартер не пали и не пали запали само с бутане вчера се излъга да запали точно 3 пъти със повече вартене на стартери днеска отново вече няма палене освен със бутане допитах се до някои маистори някои казват диулзи други помпа какво мислите по въпроса вие може ли да е от диулзи или по скоро от какво може да е ......

    #2
    Като дадеш контакт- лампите на имобилайзера и чека- изгасват ли? Понякога записва грешки без да ти светне чека. Затова- диагностика. А ЕГР-а затапен ли е?
    Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

    Коментар


      #3
      гаснат а агр-а е затапен да винаги е бил затапен

      Коментар


        #4
        грешка при диагностика има само на затапен егр само него показва нищо друго

        Коментар


          #5
          можели да е от регулатор на помпата

          Коментар


            #6
            Re: проблем Fiat - Marea 1.9 JTD 110

            [quote="vesko681"]здравейте имам следният проблем както си работи мотора досега никога не е имал признак или такъв проблем двигателят се гаси от ключаследващи те 5 мин няма палене върти на стартер не пали и не пали запали само с бутане вчера се излъга да запали точно 3 пъти със повече вартене на стартери днеска отново вече няма палене освен със бутане допитах се до някои маистори някои казват диулзи други помпа какво мислите по въпроса вие може ли да е от диулзи или по скоро от какво може да е Колата когато работи гасне ли под товар/пълна газ на 3-4 скорост?Провири си дЮзите по метода с излишното гориво, ако има някоя с над 25мм/мин да знаеш че проблема е в нея.
            Bravo 1.9d 97г

            Коментар


              #7
              угасна 2 пъти на празен ход сега махнах реголатора от помпата оказа се че от преде има една пласт маса като о пръстен и пръстен и двете са разядени и скъсани

              Коментар


                #8
                Re: проблем Fiat - Marea 1.9 JTD 110

                [quote="nsn"]
                vesko681 написа:
                здравейте имам следният проблем както си работи мотора досега никога не е имал признак или такъв проблем двигателят се гаси от ключаследващи те 5 мин няма палене върти на стартер не пали и не пали запали само с бутане вчера се излъга да запали точно 3 пъти със повече вартене на стартери днеска отново вече няма палене освен със бутане допитах се до някои маистори някои казват диулзи други помпа какво мислите по въпроса вие може ли да е от диулзи или по скоро от какво може да е Колата когато работи гасне ли под товар/пълна газ на 3-4 скорост?Провири си дЮзите по метода с излишното гориво, ако има някоя с над 25мм/мин да знаеш че проблема е в нея.

                Коментар


                  #9
                  колега възможно е да гасне от коляновия вал. аз на скоро имах такъв проблем. Както карах и гаснеше след загряване. трябваше да изчакам да поизтине и тогава палеше отново. Смених датчика на коляновия вал и се оправи.

                  Коментар


                    #10
                    Според симптомит ми прилича на останала отворена дюза. Имах същия проблем с Дачия 1.5 DCI. Колега, откачи маркучите за излишната нафта от дюзите, хвани някой да върти на стартер и гледай дали някоя дюза ще хвърля излишна нафта (това само на стартер, преди да запали мотора). Ако има такава - тя е проблема.
                    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                    Коментар


                      #11
                      само си чешем пръстите.закачаш на диагностика ,въртиш на стартер и гледаш колко е налягането в рейла и на колко процента работи регулатора.то ти е основен критерий.след това ако всичко е ок търсиш синхронизацията на валовете.принципно това става при загуба на налягането в рейла,дали от дюза или регулатор или др. не се знае,затова ти трябва диагностика

                      Коментар


                        #12
                        Някои по-елементарни проблеми се откриват и без диагностичен софтуер. Дори да видиш, че не се повишава достатъчно налягането в рейла, пак трябва да прибегнеш до по-старите методи в някои случаи, за да хванеш виновника. А и не всеки разполага и може да борави с диагностичен софтуер. Нали все пак тук се дават консултации, за да се ибегнат по възможност разходи за сервизно обслужване. Ако ще ходи в сервиз, ще оправят колата и без да си правим аеробика на пръстите. А и оставам с впечатлението, че в много сервизи имат диагностичен софтуер, ама не знаят как да го използват.
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          #13
                          Аз мисля че сам е намерил проблема във уплътнителите на регулатора.Смени ги със нови предлагат се на бош.Успех!

                          Коментар


                            #14
                            към Любенов-ти от къде знаеш високо или ниско е налягането в рейла ,като и в двата случая няма да запалиш,а това се вижда на диагностика,а сега един въпрос към Специалиста-от къде ги вземаш пусти му о-пръстени,аз във варна във Киров-бош не можах да ги намеря,мамка им монополисти.

                            Коментар


                              #15
                              ivel написа:
                              към Любенов-ти от къде знаеш високо или ниско е налягането в рейла ,като и в двата случая няма да запалиш,а това се вижда на диагностика,а сега един въпрос към Специалиста-от къде ги вземаш пусти му о-пръстени,аз във варна във Киров-бош не можах да ги намеря,мамка им монополисти.
                              Ами ако някоя дюза ти пикае излишно гориво докато въртиш на стартер - работата е ясна - тя ти шунтира налягането в рейла. Като не можеш да хванеш проблема по "бабешката", тогава продължавай с диагностика, ама и там знаеш че трябва да разчиташ правилно данните, иначе може само да гледаш умно едни показатели. Я кажи, кто види на диагностика, че налягането в рейла е ниско докато върти на стартер, а не записва грешка нито в регулатора на рейла, нито в дюза, нито другаде по горивната система, какво правим ? Пак стигаме до "бабешките методи". За теб знам че си на ясно с тези неща, но съм се сблъсквал вече с "диагностици" дето имат необходимия хардуер и софтуер за диагностика, а не знаят как да рестартират сервизното съобщение след смяня на маслото.
                              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                              Коментар

                              Working...
                              X