здравейте имам следният проблем както си работи мотора досега никога не е имал признак или такъв проблем двигателят се гаси от ключаследващи те 5 мин няма палене върти на стартер не пали и не пали запали само с бутане вчера се излъга да запали точно 3 пъти със повече вартене на стартери днеска отново вече няма палене освен със бутане допитах се до някои маистори някои казват диулзи други помпа какво мислите по въпроса вие може ли да е от диулзи или по скоро от какво може да е ......
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с паленето Marea JTD110
Collapse
X
-
Re: проблем Fiat - Marea 1.9 JTD 110
[quote="vesko681"]здравейте имам следният проблем както си работи мотора досега никога не е имал признак или такъв проблем двигателят се гаси от ключаследващи те 5 мин няма палене върти на стартер не пали и не пали запали само с бутане вчера се излъга да запали точно 3 пъти със повече вартене на стартери днеска отново вече няма палене освен със бутане допитах се до някои маистори някои казват диулзи други помпа какво мислите по въпроса вие може ли да е от диулзи или по скоро от какво може да е Колата когато работи гасне ли под товар/пълна газ на 3-4 скорост?Провири си дЮзите по метода с излишното гориво, ако има някоя с над 25мм/мин да знаеш че проблема е в нея.Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
Re: проблем Fiat - Marea 1.9 JTD 110
[quote="nsn"]vesko681 написа:здравейте имам следният проблем както си работи мотора досега никога не е имал признак или такъв проблем двигателят се гаси от ключаследващи те 5 мин няма палене върти на стартер не пали и не пали запали само с бутане вчера се излъга да запали точно 3 пъти със повече вартене на стартери днеска отново вече няма палене освен със бутане допитах се до някои маистори някои казват диулзи други помпа какво мислите по въпроса вие може ли да е от диулзи или по скоро от какво може да е Колата когато работи гасне ли под товар/пълна газ на 3-4 скорост?Провири си дЮзите по метода с излишното гориво, ако има някоя с над 25мм/мин да знаеш че проблема е в нея.
Коментар
-
Според симптомит ми прилича на останала отворена дюза. Имах същия проблем с Дачия 1.5 DCI. Колега, откачи маркучите за излишната нафта от дюзите, хвани някой да върти на стартер и гледай дали някоя дюза ще хвърля излишна нафта (това само на стартер, преди да запали мотора). Ако има такава - тя е проблема.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
само си чешем пръстите.закачаш на диагностика ,въртиш на стартер и гледаш колко е налягането в рейла и на колко процента работи регулатора.то ти е основен критерий.след това ако всичко е ок търсиш синхронизацията на валовете.принципно това става при загуба на налягането в рейла,дали от дюза или регулатор или др. не се знае,затова ти трябва диагностика
Коментар
-
Някои по-елементарни проблеми се откриват и без диагностичен софтуер. Дори да видиш, че не се повишава достатъчно налягането в рейла, пак трябва да прибегнеш до по-старите методи в някои случаи, за да хванеш виновника. А и не всеки разполага и може да борави с диагностичен софтуер. Нали все пак тук се дават консултации, за да се ибегнат по възможност разходи за сервизно обслужване. Ако ще ходи в сервиз, ще оправят колата и без да си правим аеробика на пръстите. А и оставам с впечатлението, че в много сервизи имат диагностичен софтуер, ама не знаят как да го използват.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
ivel написа:към Любенов-ти от къде знаеш високо или ниско е налягането в рейла ,като и в двата случая няма да запалиш,а това се вижда на диагностика,а сега един въпрос към Специалиста-от къде ги вземаш пусти му о-пръстени,аз във варна във Киров-бош не можах да ги намеря,мамка им монополисти.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар