Здравейте колеги , миналия дерн тръгнах на път София-Плевен- Велико Търново - Кърджали . До Плевен всичко беше нормално но като тръгнах за Велико Търново скъсах пистов ремък на изхода от Плевен, приех го за нормално защото от смяната му мина 50 000 км. В сервиза ми смениха и една ролка която се е раздрънкала.. Дотук всичко нормално тръгнах отново на път колата върви нормално имах и климатик...на следващия ден обаче климатика изчезна...Та това ме кара да питам следните въпроси : 1) В сервиза ми взеха 25 лв. за ремъка : 45 лева за ролката : 20 лева труд...Това нормална цена ли е или са ме обрали ? сервиза е Ауто бокс Плевен 2) На какво може да се дължи проблема с климатика и колко евентуално би ми струвал ремонта ?3) Необходимо ли е да сменям и агренажния ремък ( и на него съм навъртял 50 000 км) ? Колко живот има той ? Какво може да се случи ако се скъса ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пистов ремък на brava 1.9 jtd
Collapse
X
-
Цената е нормална.След смяната имаше ли климатик?Сменяй ангренажа веднага, че ако се скъса, двигателя заминава за основен ремонт. Около 250 лв. е смяната."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
-
M5kov написа:Цената е нормална.След смяната имаше ли климатик?Сменяй ангренажа веднага, че ако се скъса, двигателя заминава за основен ремонт. Около 250 лв. е смяната.FIAT BRAVO 1.9 JTD 105, 99г.
Коментар
-
То това е и проблемът най-вероятно - имало е съвсем малко фреон, колкото да подухва хладно и в един момент вече няма. За ангренажния не съм съгласен. Ако километрите са навъртени за кратък период под 2 години, предимно на извънградско и плавно каране - няма нужда от смяна на 50’000. Ако са навъртени за голям период - над 5 години, предимно градско и резки ускорения и спирания от светофар до светофар - моментът за смяна е настъпил отдавна, още преди 50’000 км. Трябва да се види какво е препоръчал производителят на ремъка, а също и да се провери визуално. Но като цяло - ако си решил да караш колата - смени го. Ако мислиш да я продаваш скоро - не го пипай.
Коментар
-
тук приятелю,говориш за други автомобили и то от по-ново поколение,на които конструктивно,още в проекта за двигател е сметнато да издържа толкова километри.така например на голф 6 му дават 240к до смяната му.в нашия случай обаче дават 100к с оригинален ремък и 60к с ментаците,така,че е време за смяна
Коментар
-
ivel написа:тук приятелю,говориш за други автомобили и то от по-ново поколение,на които конструктивно,още в проекта за двигател е сметнато да издържа толкова километри.така например на голф 6 му дават 240к до смяната му.в нашия случай обаче дават 100к с оригинален ремък и 60к с ментаците,така,че е време за смянаFIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ
Коментар
-
tambuhtaneca написа:ivel написа:тук приятелю,говориш за други автомобили и то от по-ново поколение,на които конструктивно,още в проекта за двигател е сметнато да издържа толкова километри.така например на голф 6 му дават 240к до смяната му.в нашия случай обаче дават 100к с оригинален ремък и 60к с ментаците,така,че е време за смяна
Коментар
-
ivel написа:е хайде пиши на кой дръглив форд преди 2000г му дават за ремъка 150к,че ми е интересноFIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар