Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пистов ремък на brava 1.9 jtd

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пистов ремък на brava 1.9 jtd

    Здравейте колеги , миналия дерн тръгнах на път София-Плевен- Велико Търново - Кърджали . До Плевен всичко беше нормално но като тръгнах за Велико Търново скъсах пистов ремък на изхода от Плевен, приех го за нормално защото от смяната му мина 50 000 км. В сервиза ми смениха и една ролка която се е раздрънкала.. Дотук всичко нормално тръгнах отново на път колата върви нормално имах и климатик...на следващия ден обаче климатика изчезна...Та това ме кара да питам следните въпроси : 1) В сервиза ми взеха 25 лв. за ремъка : 45 лева за ролката : 20 лева труд...Това нормална цена ли е или са ме обрали ? сервиза е Ауто бокс Плевен 2) На какво може да се дължи проблема с климатика и колко евентуално би ми струвал ремонта ?3) Необходимо ли е да сменям и агренажния ремък ( и на него съм навъртял 50 000 км) ? Колко живот има той ? Какво може да се случи ако се скъса ?
    попринцип съм от Кърджали но в момента живея в София

    #2
    Цената е нормална.След смяната имаше ли климатик?Сменяй ангренажа веднага, че ако се скъса, двигателя заминава за основен ремонт. Около 250 лв. е смяната.
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      M5kov написа:
      Цената е нормална.След смяната имаше ли климатик?Сменяй ангренажа веднага, че ако се скъса, двигателя заминава за основен ремонт. Около 250 лв. е смяната.
      Напълно съм съгласен с колегата. Относно климатика, като натиснеш копчето на климатика включва ли се компресора ? Ако не се включва може проблема да е в съединителя на компресора(да не са закачили буксата).
      FIAT BRAVO 1.9 JTD 105, 99г.

      Коментар


        #4
        Ако нямаш фреон пак няма да се вкючи компресора.
        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

        Коментар


          #5
          То това е и проблемът най-вероятно - имало е съвсем малко фреон, колкото да подухва хладно и в един момент вече няма. За ангренажния не съм съгласен. Ако километрите са навъртени за кратък период под 2 години, предимно на извънградско и плавно каране - няма нужда от смяна на 50’000. Ако са навъртени за голям период - над 5 години, предимно градско и резки ускорения и спирания от светофар до светофар - моментът за смяна е настъпил отдавна, още преди 50’000 км. Трябва да се види какво е препоръчал производителят на ремъка, а също и да се провери визуално. Но като цяло - ако си решил да караш колата - смени го. Ако мислиш да я продаваш скоро - не го пипай.

          Коментар


            #6
            Не рискувай и иди да смениш агренажния комплект.Паразитната ролка на агренажа беше изхвърлила доста от греста си и шумеше още на 42,000км.
            04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

            Коментар


              #7
              Погледни кабела на компресора да не е скъсан от ремъка.
              Bravo 1.9d 97г

              Коментар


                #8
                По принцип имам наблюдения върху Форд, та ремък се сменя на 10 години или 150 000 км, което настъпи първо, та според мен ако е качествен и се направи визуален оглед и всичко е ОК, то поне още 30-40 000 км няма да има проблем.
                FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ

                Коментар


                  #9
                  тук приятелю,говориш за други автомобили и то от по-ново поколение,на които конструктивно,още в проекта за двигател е сметнато да издържа толкова километри.така например на голф 6 му дават 240к до смяната му.в нашия случай обаче дават 100к с оригинален ремък и 60к с ментаците,така,че е време за смяна

                  Коментар


                    #10
                    Аз съм чувал, че когато е по малко фреона и тогава изстудява повече, но почва да мръзне.Ремъка се сменя на колкото го дава производителя на автомобила, но тези километри важат само когато е чисто нов автомобила. Не си мислете, че ангренажните колела не се износват.

                    Коментар


                      #11
                      ivel написа:
                      тук приятелю,говориш за други автомобили и то от по-ново поколение,на които конструктивно,още в проекта за двигател е сметнато да издържа толкова километри.така например на голф 6 му дават 240к до смяната му.в нашия случай обаче дават 100к с оригинален ремък и 60к с ментаците,така,че е време за смяна
                      Не говоря за Фиеста 2002 и Фокус 2001Щото новите са на по 200 000 км
                      FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ

                      Коментар


                        #12
                        е хайде пиши на кой дръглив форд преди 2000г му дават за ремъка 150к,че ми е интересно

                        Коментар


                          #13
                          tambuhtaneca написа:
                          ivel написа:
                          тук приятелю,говориш за други автомобили и то от по-ново поколение,на които конструктивно,още в проекта за двигател е сметнато да издържа толкова километри.така например на голф 6 му дават 240к до смяната му.в нашия случай обаче дават 100к с оригинален ремък и 60к с ментаците,така,че е време за смяна
                          Не говоря за Фиеста 2002 и Фокус 2001Щото новите са на по 200 000 км
                          Няма значение коя година е автомобила, има значение какво задвижва ремъка и какъв е размера на зъбните колела. При мен ремъка задвижва само разпределителните валове, но колелата са малки на диаметър ( около 40мм ) и ремъка се сменява на 90к. Първия ремък не е издържал и толкова колкото препоръчва производителя и мотора е станал на салата

                          Коментар


                            #14
                            ivel написа:
                            е хайде пиши на кой дръглив форд преди 2000г му дават за ремъка 150к,че ми е интересно
                            Фокус 1999 устройва ли те? По-старите 95-97 г. са на 64 000/ 5 години, от 97 г. са на 112к км/5 години и от 99 г. са на 150 к км / 10 години. За да не спорим излишно прилагам за конкретния модел интервалите - 72 к МИЛИ / 60 месецаhttp://www.fiat.co.uk/uk/PublishingI...TimingBelt.pdf
                            FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ

                            Коментар

                            Working...
                            X