Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем в мощността..

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем в мощността..

    Здравейте колеги. Собственик съм на Fiat Bravo 1.9td gt 101к.с. 1996 ноември. От скоро усетих спадане на мощността при ускорение на втора. В малко по високите оборото се чува свистене и си мисля са не ми е тръгнало турбото. Вчера изчистих ЕГР-А, но отново е все същото. Катализатора е махнат, за това изключвам и него. Ако имате идея какво може да й е на количката ще съм ви адски благодарен. И отделно задните спирачки са с дискове.. Някой има ли идея какви да сложа, защото за моя модел няма задни дискове..

    #2
    Огледай турбопътищата и кулера за начало, дали няма някъде омаслено по тях.
    Fiat Bravo 1.9 TD100

    Коментар


      #3
      Интересно е ,че преди да ми гръмне турбо-то колата започна да върви учудващо добре..... Не знам да ли принципно е така или е изключение но беше факт.... 99% проблема е в турбото.
      Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
      Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5

      Коментар


        #4
        Изключи буксата на дебитомера и покарай да видиш дали ще има разлика и сложи пластина на ЕГР-а за да си сигурен че няма да е от него.
        Bravo 1.9d 97г

        Коментар


          #5
          А ако просто някой от маркучите се е скъсал/разхлабил ?
          Фиат Крома 1.9 16v+
          Фиат Браво 1.6 16v
          Фиат Мареа 1.6 16v

          Коментар


            #6
            Именно заради това казах на колегата да огледа турбопътищата и кулера преди да почне с по-сложните неща. ЕГР няма да окаже отрицателно влияние на мощността, защото и до момента не е бил изолиран. За дебитомера мисля че в няколко теми се спореше колко важен е при ТД моторите, за това не смея да твърдя нищо за него.
            Fiat Bravo 1.9 TD100

            Коментар


              #7
              нафтаааааааааа. филтър моето момче , почни с най-евтиното .... няма да е лошо да видиш как е помпата в резервоара ако тд има такава щото и дебитомер не съм видял да имат

              Коментар


                #8
                Турбото се проверява относително лесно ако имаш къде да вдигнеш колата отдолу има лесен достъп до маркуча отвиваш скобата изкарваш маркуча този г-образния с оребрението и пипаш с пръсти оста за да видиш какъв луфт има, по принцип точно този маркуч съм го сменял и всичките които намерих втора ръка бяха нацепени, така че може и там да ти е пробойната.
                FIAT BRAVO 1.9 JTD 105, 99г.

                Коментар


                  #9
                  Re: Проблем в мощността..

                  shantaffee написа:
                  Здравейте колеги. Собственик съм на Fiat Bravo 1.9td gt 101к.с. 1996 ноември. От скоро усетих спадане на мощността при ускорение на втора. В малко по високите оборото се чува свистене и си мисля са не ми е тръгнало турбото. Вчера изчистих ЕГР-А, но отново е все същото. Катализатора е махнат, за това изключвам и него. Ако имате идея какво може да й е на количката ще съм ви адски благодарен. И отделно задните спирачки са с дискове.. Някой има ли идея какви да сложа, защото за моя модел няма задни дискове..
                  Колата е ТД 100! Информацията от налягането в смукателния колектор се "пренася" до помпата по маркуч!Има ли налягане и какво е не е ясно, както и каква е реакцията на турбо коректора!!!Аз съм в състояние да докажа или да отхвърля проблем във помпата(турбо коректора), а сам по себе си наличието или липсата на проблем ще докаже или отхвърли другия със надува.Успех!

                  Коментар

                  Working...
                  X