Чаве,правилен отговор,ама кой да мисли,пък и кой гое правил
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Jtd 105 скорости!
Collapse
X
-
.
chaveto написа:При не добре отделящ съединител се получава трудно влизане на първа и задна скорост. По някой път е достатъчно точно 1мм за да стане както трябва.Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
EX.Fiar Ritmo 105TC
Коментар
-
Re: .
viktorsterev написа:chaveto написа:При не добре отделящ съединител се получава трудно влизане на първа и задна скорост. По някой път е достатъчно точно 1мм за да стане както трябва.Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
Както бях казал,съединителя е сменен комплект.Майстора каза,че са за смяна и двете семерини на кутията.Каза,че е долял масло,което не е редно.Трябва да се смени цялото.След това колата вкючваше супер.Не се усещаше педала.Супер мек.Сега като го натисна и сякаш се усеща нещо като леко препъване.Правих си опити като включвам.При натиснат съединител и движеща се кола,държа лоста с упора,за да включи първа и като мръдне колата,включва.
Коментар
-
.
chaveto написа:Като начало почнете да включвате първо втора и тогава първа, това докато не си намерите проблема.Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
EX.Fiar Ritmo 105TC
Коментар
-
.
Не жило за съединителя,а това на лоста за скорости.Имам чувството че на лоста му трябва една идея на ляво да отиде т.е. за първа и втора.Основата на лоста е стегната и не играе.Малко му оспамих на колегата тематаLacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
EX.Fiar Ritmo 105TC
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Маслото в скоростната кутия ? Синхронизатори ? Износване на зъбните колела ? Това са все варианти. Когато съединитела отделя добре, зъбните колела в СК спират да се въртят. В този случай, ако се случат зъб с/у зъб двете зъбни колела, които трябва да зацепят за първа предавка, се получава и проблема. При леко отпускане на съединитела, зъбното колело на първичния вал се завърта и тогава зъбите на двета колела се разминават и се зацепват. При нова или леко износена зъбна предавка, този проблем липсва или почти не прави впечатление, понеже зъбите имат профил по периферията, който помага да се разминат зъбите. Доброто и ново масло в СК също помага да не се получава този проблем. При износен съединител, няма добро отделяне на първичния вал на СК от маховика, при което се предава постоянно някакво движение на зъбното колело на първичния вал, от там и липсва момента в който зъбите се срещат и не могат да се зацепят двете зъбни колела на 1-ва или задна предавка. При останалите предавки, включването става в движение, а тогава зъбните колела на вторичния вал се въртят и се зацепват без проблем към тези на първичния. Дори да се срещнат зъбите им, въртеливото движение им помага да се разминат без да създават проблеми. Мисля че в това е проблема с 1-ва и задна след качествена смяна на съединител.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар