Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Jtd 105 скорости!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Чаве,правилен отговор,ама кой да мисли,пък и кой гое правил

    Коментар


      #17
      .

      chaveto написа:
      При не добре отделящ съединител се получава трудно влизане на първа и задна скорост. По някой път е достатъчно точно 1мм за да стане както трябва.
      А някаква свежа идея как да се добавят имено тези 1-2мм.Питам,защото при мен след смяна на полуоска и маслото се получи същия проблем.От тогава смених още два пъти маслото и сега наи-доброто ми постижение е съединителя го натискам до долу и го задържам малко,а скоростния лост плътно към мен и тогава е Ок.Ако не изпълня някое от тези двете-греда
      Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
      EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
      EX.Fiar Ritmo 105TC

      Коментар


        #18
        Re: .

        viktorsterev написа:
        chaveto написа:
        При не добре отделящ съединител се получава трудно влизане на първа и задна скорост. По някой път е достатъчно точно 1мм за да стане както трябва.
        А някаква свежа идея как да се добавят имено тези 1-2мм.Питам,защото при мен след смяна на полуоска и маслото се получи същия проблем.От тогава смених още два пъти маслото и сега наи-доброто ми постижение е съединителя го натискам до долу и го задържам малко,а скоростния лост плътно към мен и тогава е Ок.Ако не изпълня някое от тези двете-греда
        Либрата ако е с помпа-вилка-лагер,по-отгоре съм написъл отговора,ако е с лагер-помпа идея си нямам(освен да пробваш с обезвъздушаване).
        Bravo 1.9d 97г

        Коментар


          #19
          Както бях казал,съединителя е сменен комплект.Майстора каза,че са за смяна и двете семерини на кутията.Каза,че е долял масло,което не е редно.Трябва да се смени цялото.След това колата вкючваше супер.Не се усещаше педала.Супер мек.Сега като го натисна и сякаш се усеща нещо като леко препъване.Правих си опити като включвам.При натиснат съединител и движеща се кола,държа лоста с упора,за да включи първа и като мръдне колата,включва.

          Коментар


            #20
            Като начало почнете да включвате първо втора и тогава първа, това докато не си намерите проблема.

            Коментар


              #21
              .

              chaveto написа:
              Като начало почнете да включвате първо втора и тогава първа, това докато не си намерите проблема.
              А проблема е малко проба-грешка,поне при мен е така.Равносметката е,първото масло COMMA 75W90 GL5 2л.=20лв,Тампон скорости SASIC 35лв и два пъти за смяна по 15лв. тресеше ужасно,Tutela ZC75 2л.*15лв и на края по съвет на Emzo Total BV75W80 2л.*10лвРавносметка:След 100лв не мога да кажа че подобрението е голямо,наи-доброто постижение е че когато натисна до долу съединителя и лоста го дръпна плътно към мен 1ва влиза без проблем иначе ЦЧаве,жилото подлежи ли на реглаж?
              Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
              EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
              EX.Fiar Ritmo 105TC

              Коментар


                #22
                Либрата не е с жило.

                Коментар


                  #23
                  .

                  Не жило за съединителя,а това на лоста за скорости.Имам чувството че на лоста му трябва една идея на ляво да отиде т.е. за първа и втора.Основата на лоста е стегната и не играе.Малко му оспамих на колегата темата
                  Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
                  EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
                  EX.Fiar Ritmo 105TC

                  Коментар


                    #24
                    Dido_Lyubenov написа:
                    Маслото в скоростната кутия ? Синхронизатори ? Износване на зъбните колела ? Това са все варианти. Когато съединитела отделя добре, зъбните колела в СК спират да се въртят. В този случай, ако се случат зъб с/у зъб двете зъбни колела, които трябва да зацепят за първа предавка, се получава и проблема. При леко отпускане на съединитела, зъбното колело на първичния вал се завърта и тогава зъбите на двета колела се разминават и се зацепват. При нова или леко износена зъбна предавка, този проблем липсва или почти не прави впечатление, понеже зъбите имат профил по периферията, който помага да се разминат зъбите. Доброто и ново масло в СК също помага да не се получава този проблем. При износен съединител, няма добро отделяне на първичния вал на СК от маховика, при което се предава постоянно някакво движение на зъбното колело на първичния вал, от там и липсва момента в който зъбите се срещат и не могат да се зацепят двете зъбни колела на 1-ва или задна предавка. При останалите предавки, включването става в движение, а тогава зъбните колела на вторичния вал се въртят и се зацепват без проблем към тези на първичния. Дори да се срещнат зъбите им, въртеливото движение им помага да се разминат без да създават проблеми. Мисля че в това е проблема с 1-ва и задна след качествена смяна на съединител.
                    Що за глупости говориш.Няма скоростна кутия при която зъбните колела от първичния или вторичния вал да се управляват с лоста.За всяка скорост има ПОСТОЯННО ЗАЦЕПЕНА ДВОЙКА зъбни колела,а с лоста контролираш зацепващите муфи за отделните скорости.Муфите са зацепени на шлицове към СЪЩИЯ вал и на който се върти и съответното зъбно колело за което е предвидена.При включване на скорост тя захваща колелото за съответната скорост.Единствено задна е с плаващ обръщач и то когато не е синхронизирана и използва муфата за първа и втора скорост.Човека си има просто проблем с новия съединител.Ако при монтага са обесили скоростната кутия на муфата на феродовия диск и са я изкриви леко то той започва да бие и винаги опира в огледалните повърхности и затова включването на 1 и задна става по трудно. Като се по изпили малко ще стане по добре,нотова е лош монтаж,а не проблем в кутията.
                    Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                    Коментар

                    Working...
                    X