Здравейте колеги,имам доста сериозен проблем с колата и до сега в никой сервиз не успяха да ми помогнат. Пробелмът е следния... колата пали изключително трудно особено в по студено време,върти нормално но не пали.Нафтовата помпа държи налягане предостатъчно,монтиран е клапан евентуално да не връща нафта към резервоара,дюзите са прочистени... двигателят е след основен ремонт но палеше много трудно и преди ремонта ... един вид автомобила е с почти нов двигател а старият проблем продължава... Помагайте моля
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблеми с паленето на Fiat Doblo 1.9JTD
Collapse
X
-
колега,значи дюзите ги свалихме и ги пратихме в София,там ги прегледаха и ги изчистиха и казаха че са наред... що се отнася до рейла би ли ми обяснил по-точно за какво става въпрос защото не съм много наясно.... помпатя я измериха във BOSCH сервиз и казаха,че държи достатъчно налягане ,един вид ни убедиха ,че можем да я изключим като вариант за проблема ... благодаря за бързия отговор !
Коментар
-
Да колега направихме диагностига в Балкан Стар нали са официални представители и се надявахме те да открият проблема но отговора беше "колата няма проблем " специално отидохме там за да проверят някакъв датчик на горивната рейка ... дано да не излъжа но мисля че така се водеше ... та хората направиха цялостна диагностика но без резултат за съжаление.
Коментар
-
Не искам да обиждам, но моите наблюдения са че в Балкан Стар дори да ти липсва двигателя ще кажат няма проблем колата пали...Търси някой читав сервиз за италиански автомобили, било то и малък. В София съм попадал на двама човека които бяха направо факири, но на единия му изгубих дирите, другия пък не съм виждал отдавна, но мога да питам един колега къде се намираше сервиза в който работи.FIAT BRAVO 1.9 JTD 105, 99г.
Коментар
-
Пич не мога да повярвам че си обиколил къде ли не и никой не открива проблема!Просто не е истина.Аз в подобни случай казвам така:Не е нужно да се пращат постояно помпи и дюзи за проверка на стенд.Ползвайте за стенд колата.На ли за това има компютър и може да се види всичко което ни интересува! Сега ако нещо е дефектирало и се открие кое,то трябва да се ремонтира или да се замени със изправно тествано задължително.Тук идва вече нуждата от стендове на които да се изпитат частите втора употреба или ремонтираните!Не знам какво и е на колата,но и през ум не ми е минало че не може да се открие причината.Ако не е проблем говори цифри.Говориш че помпата подържа налягане.Колко е то, и това на мотора ли е мерено или на стенда?Има ли значение кога е труден старта на студено или на топло?Казваш че след като запали работи нормално,това означава че механиката е наред и че за да не пали има една от тези причини:ниско налягане в рейла(причината трябва да се разбере каква е );липса на сигнал(или некоректен) от някой от датчиците колянов вал или разпределителен вал;проблем със имобилайзера.И за финал,направи си едно усилие и разбери когато не иска да запали от ауспуха излиза ли пушек докато въртиш на стартер?Успех!
Коментар
-
specialista написа:Пич не мога да повярвам че си обиколил къде ли не и никой не открива проблема!Просто не е истина.Аз в подобни случай казвам така:Не е нужно да се пращат постояно помпи и дюзи за проверка на стенд.Ползвайте за стенд колата.На ли за това има компютър и може да се види всичко което ни интересува! Сега ако нещо е дефектирало и се открие кое,то трябва да се ремонтира или да се замени със изправно тествано задължително.Тук идва вече нуждата от стендове на които да се изпитат частите втора употреба или ремонтираните!Не знам какво и е на колата,но и през ум не ми е минало че не може да се открие причината.Ако не е проблем говори цифри.Говориш че помпата подържа налягане.Колко е то, и това на мотора ли е мерено или на стенда?Има ли значение кога е труден старта на студено или на топло?Казваш че след като запали работи нормално,това означава че механиката е наред и че за да не пали има една от тези причини:ниско налягане в рейла(причината трябва да се разбере каква е );липса на сигнал(или некоректен) от някой от датчиците колянов вал или разпределителен вал;проблем със имобилайзера.И за финал,направи си едно усилие и разбери когато не иска да запали от ауспуха излиза ли пушек докато въртиш на стартер?Успех!
Коментар
-
p.b.stoyanov написа:Не искам да обиждам, но моите наблюдения са че в Балкан Стар дори да ти липсва двигателя ще кажат няма проблем колата пали...Търси някой читав сервиз за италиански автомобили, било то и малък. В София съм попадал на двама човека които бяха направо факири, но на единия му изгубих дирите, другия пък не съм виждал отдавна, но мога да питам един колега къде се намираше сервиза в който работи.
Коментар
-
Налягането е добро,остава и другите неща да са наред.Сега за пушека ще ти обърна внимание:ако няма пушек значи няма впръскване т.с. има причина дюзите да не впръснат,каква е тя е друга работа , ако има пушек обаче значи има впръскване и за да не запали причината е в мотора.Каква точно в момента не се ангажирам да кажа.Успех!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар