Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблеми с паленето на Fiat Doblo 1.9JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблеми с паленето на Fiat Doblo 1.9JTD

    Здравейте колеги,имам доста сериозен проблем с колата и до сега в никой сервиз не успяха да ми помогнат. Пробелмът е следния... колата пали изключително трудно особено в по студено време,върти нормално но не пали.Нафтовата помпа държи налягане предостатъчно,монтиран е клапан евентуално да не връща нафта към резервоара,дюзите са прочистени... двигателят е след основен ремонт но палеше много трудно и преди ремонта ... един вид автомобила е с почти нов двигател а старият проблем продължава... Помагайте моля

    #2
    кой и как каза,че дюзите са наред,какво значи предостатъчно налягане.започни със измерване на налягането в рейла на стартер и то когато е студено

    Коментар


      #3
      колега,значи дюзите ги свалихме и ги пратихме в София,там ги прегледаха и ги изчистиха и казаха че са наред... що се отнася до рейла би ли ми обяснил по-точно за какво става въпрос защото не съм много наясно.... помпатя я измериха във BOSCH сервиз и казаха,че държи достатъчно налягане ,един вид ни убедиха ,че можем да я изключим като вариант за проблема ... благодаря за бързия отговор !

      Коментар


        #4
        Диагностика правихте ли и на тази кола, какво показа?
        FIAT BRAVO 1.9 JTD 105, 99г.

        Коментар


          #5
          Да колега направихме диагностига в Балкан Стар нали са официални представители и се надявахме те да открият проблема но отговора беше "колата няма проблем " специално отидохме там за да проверят някакъв датчик на горивната рейка ... дано да не излъжа но мисля че така се водеше ... та хората направиха цялостна диагностика но без резултат за съжаление.

          Коментар


            #6
            Проблем с дюзите,а между другото коя разновидност на жтд е ?
            Bravo 1.9d 97г

            Коментар


              #7
              помпата прави налягане,но когато регулатора не работи коректно какво правим.затова ти трябва читава диагностика и следене на живи данни .поздрави

              Коментар


                #8
                1.9JTD 90hp дюзите споменах че са прегледани и прочистени,има ли други проблеми които биха породили те ... ... колега за какъв регулатор става въпрос ... задавам тъпи въпроси защото просто не съм наясно

                Коментар


                  #9
                  ivel написа:
                  помпата прави налягане,но когато регулатора не работи коректно какво правим.затова ти трябва читава диагностика и следене на живи данни .поздрави
                  Когато регулатора не работи коректно няма да има стабилни обороти на празен ход и ще гасне под товар.
                  Bravo 1.9d 97г

                  Коментар


                    #10
                    ясно колега .... след като запали колата работи перфектно,не съм забелязал нестабилни обороти на празен ход ,също така не е гаснала никога ...

                    Коментар


                      #11
                      Не искам да обиждам, но моите наблюдения са че в Балкан Стар дори да ти липсва двигателя ще кажат няма проблем колата пали...Търси някой читав сервиз за италиански автомобили, било то и малък. В София съм попадал на двама човека които бяха направо факири, но на единия му изгубих дирите, другия пък не съм виждал отдавна, но мога да питам един колега къде се намираше сервиза в който работи.
                      FIAT BRAVO 1.9 JTD 105, 99г.

                      Коментар


                        #12
                        Пич не мога да повярвам че си обиколил къде ли не и никой не открива проблема!Просто не е истина.Аз в подобни случай казвам така:Не е нужно да се пращат постояно помпи и дюзи за проверка на стенд.Ползвайте за стенд колата.На ли за това има компютър и може да се види всичко което ни интересува! Сега ако нещо е дефектирало и се открие кое,то трябва да се ремонтира или да се замени със изправно тествано задължително.Тук идва вече нуждата от стендове на които да се изпитат частите втора употреба или ремонтираните!Не знам какво и е на колата,но и през ум не ми е минало че не може да се открие причината.Ако не е проблем говори цифри.Говориш че помпата подържа налягане.Колко е то, и това на мотора ли е мерено или на стенда?Има ли значение кога е труден старта на студено или на топло?Казваш че след като запали работи нормално,това означава че механиката е наред и че за да не пали има една от тези причини:ниско налягане в рейла(причината трябва да се разбере каква е );липса на сигнал(или некоректен) от някой от датчиците колянов вал или разпределителен вал;проблем със имобилайзера.И за финал,направи си едно усилие и разбери когато не иска да запали от ауспуха излиза ли пушек докато въртиш на стартер?Успех!

                        Коментар


                          #13
                          specialista написа:
                          Пич не мога да повярвам че си обиколил къде ли не и никой не открива проблема!Просто не е истина.Аз в подобни случай казвам така:Не е нужно да се пращат постояно помпи и дюзи за проверка на стенд.Ползвайте за стенд колата.На ли за това има компютър и може да се види всичко което ни интересува! Сега ако нещо е дефектирало и се открие кое,то трябва да се ремонтира или да се замени със изправно тествано задължително.Тук идва вече нуждата от стендове на които да се изпитат частите втора употреба или ремонтираните!Не знам какво и е на колата,но и през ум не ми е минало че не може да се открие причината.Ако не е проблем говори цифри.Говориш че помпата подържа налягане.Колко е то, и това на мотора ли е мерено или на стенда?Има ли значение кога е труден старта на студено или на топло?Казваш че след като запали работи нормално,това означава че механиката е наред и че за да не пали има една от тези причини:ниско налягане в рейла(причината трябва да се разбере каква е );липса на сигнал(или некоректен) от някой от датчиците колянов вал или разпределителен вал;проблем със имобилайзера.И за финал,направи си едно усилие и разбери когато не иска да запали от ауспуха излиза ли пушек докато въртиш на стартер?Успех!
                          Колега благодаря за изчерпателното мнение.Значи документите не са при мен вмомента и немога да кажа с точност но по спомен помпата държи налягане 340 бара мерена е на мотора.Относно старта паленето е трудно без значение дали е топло или студено...при студено е малко по трудно каточели.Не съм забелязал какво се случва с ауспуха при палене но още утре ще проверя.Няма случай да запали веднага,винаги е трудно .Тези датчици,за които говориш не излизат ли при диагностика,защото когато напрвим всичко излиза "ОК" ? ....

                          Коментар


                            #14
                            p.b.stoyanov написа:
                            Не искам да обиждам, но моите наблюдения са че в Балкан Стар дори да ти липсва двигателя ще кажат няма проблем колата пали...Търси някой читав сервиз за италиански автомобили, било то и малък. В София съм попадал на двама човека които бяха направо факири, но на единия му изгубих дирите, другия пък не съм виждал отдавна, но мога да питам един колега къде се намираше сервиза в който работи.
                            Благодаря колега но за съжаление съм от Пловдив.Не съм си и помислил,че от Балкан Стар ще ни решат проблема,просто се надявахме на по-реална и точна диагностика с лицензирана програма но явно ... сещаш се

                            Коментар


                              #15
                              Налягането е добро,остава и другите неща да са наред.Сега за пушека ще ти обърна внимание:ако няма пушек значи няма впръскване т.с. има причина дюзите да не впръснат,каква е тя е друга работа , ако има пушек обаче значи има впръскване и за да не запали причината е в мотора.Каква точно в момента не се ангажирам да кажа.Успех!

                              Коментар

                              Working...
                              X