не можах да намеря подобна тема, затова ще питам директно и моля за компетентен отговор за тези който приемат всичко на шега нека да си задържат мнението за себе си..та свърши ми нафтата на фиат браво тд 100(98г), как да го обезваздуша или по точно как да го подкарам пак, казаха ми за няколко варянтя единия е да налея нафта в повечко и някой да ме дърпа ако не да съм отворил нафтения филтър и да съм го напоил с нафта а за дърпането нали не е хубаво уш дизел да се пали на скорост, знам че някой коли имат една помпичка а бравото дали има ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Свърши ми нафтата /Fiat Bravo TD 100/
Collapse
X
-
Е така се води горивната уредба към бърза смърт. При дизела горивото е нещото което смазва горивната уредба, като я закачиш с въжето и минеш 1км на сухо докато запали и всичко става на 6 Ако имаш помпа за подкачване я използвай, ако нямаш то тогава пълни през маркучите с нафта филтър, ГНП.... и тогава опитвай да палиш.
Коментар
-
един тъп бърз въпрос тази помпичка за какво гледам ,че отива при горивния филтърhttp://prikachi.com/images.php?images/312/7641312G.jpgКара : Fiat Bravo/1.9/ TD 100
Коментар
-
th3agle написа:един тъп бърз въпрос тази помпичка за какво гледам ,че отива при горивния филтърhttp://prikachi.com/images.php?images/312/7641312G.jpg
Коментар
-
така подкарах я най сетне, но все пак да споделя как и какво се прави. В моя случей понеже не е засмукала много въздух само капнах нафта в резервоара и стиснах няколко пъти помпичката докато не стане корава, после запалих без никакъв проблем все едно нищо не е ставало, но реших да се подсигоря и ходих при познат в сервиз и ми обесни как стоят нещатаАко не запали само от помпичката след като е станала твърда се развива от дюзата, но на моята кола влиза още един маркуч от горивната помпа под кората на двигателя и там има дюза и там трябва да се развие малко и да се завие пак (под дюза имам предвит болт, с клуч 10 се развива) (споменавам го защото днес чета дюза дюза отваряm дюза няма.. ) и пак ако не стане се развива филтъра на помпата и се полива с нафта след всяко действие се стиска помпичката докато стане корава, пак ако не запали вече трябва да се тегли колатас всеки опит да се запали колата стартера да не върти повече от 4-5 пътиКара : Fiat Bravo/1.9/ TD 100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар