Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Свърши ми нафтата /Fiat Bravo TD 100/

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Свърши ми нафтата /Fiat Bravo TD 100/

    не можах да намеря подобна тема, затова ще питам директно и моля за компетентен отговор за тези който приемат всичко на шега нека да си задържат мнението за себе си..та свърши ми нафтата на фиат браво тд 100(98г), как да го обезваздуша или по точно как да го подкарам пак, казаха ми за няколко варянтя единия е да налея нафта в повечко и някой да ме дърпа ако не да съм отворил нафтения филтър и да съм го напоил с нафта а за дърпането нали не е хубаво уш дизел да се пали на скорост, знам че някой коли имат една помпичка а бравото дали има ?
    Кара : Fiat Bravo/1.9/ TD 100

    #2
    Колега жтд-то има подкачваща помпа за тд не мога да съм сигурен но пробвай сипи нафта даи 2,3 пъти на контакт и завърти после .
    Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
    Ex.Bravo 1997 1.8 GT

    Коментар


      #3
      Е така се води горивната уредба към бърза смърт. При дизела горивото е нещото което смазва горивната уредба, като я закачиш с въжето и минеш 1км на сухо докато запали и всичко става на 6 Ако имаш помпа за подкачване я използвай, ако нямаш то тогава пълни през маркучите с нафта филтър, ГНП.... и тогава опитвай да палиш.

      Коментар


        #4
        Няколко пъти ми е свършвала и винаги някой ме е дърпал защото АБ ми не е в цветущо здраве. В рамките на 50-100 метра съм запалил. Тзи помпичка я нямат всички ТД-та
        Fiat Bravo 1.9 TD100

        Коментар


          #5
          един тъп бърз въпрос тази помпичка за какво гледам ,че отива при горивния филтърhttp://prikachi.com/images.php?images/312/7641312G.jpg
          Кара : Fiat Bravo/1.9/ TD 100

          Коментар


            #6
            th3agle написа:
            един тъп бърз въпрос тази помпичка за какво гледам ,че отива при горивния филтърhttp://prikachi.com/images.php?images/312/7641312G.jpg
            Точно затова, за което ти трябва - да качи нафта от резервоара до филтъра без да се цапаш и да наливаш през маркучите
            Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
            Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

            Коментар


              #7
              Не става ли чалъма с дюзата. Отхлабва се гайката на една от дюзите за да няма налягане и се върти на стартер докато подкачи и протече.
              FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
              FIAT Punto sx 75 '94

              Коментар


                #8
                кола

                Да това последното съм го виждал доста майстори да го правят За обезвъздушаване от дюзата
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  така подкарах я най сетне, но все пак да споделя как и какво се прави. В моя случей понеже не е засмукала много въздух само капнах нафта в резервоара и стиснах няколко пъти помпичката докато не стане корава, после запалих без никакъв проблем все едно нищо не е ставало, но реших да се подсигоря и ходих при познат в сервиз и ми обесни как стоят нещатаАко не запали само от помпичката след като е станала твърда се развива от дюзата, но на моята кола влиза още един маркуч от горивната помпа под кората на двигателя и там има дюза и там трябва да се развие малко и да се завие пак (под дюза имам предвит болт, с клуч 10 се развива) (споменавам го защото днес чета дюза дюза отваряm дюза няма.. ) и пак ако не стане се развива филтъра на помпата и се полива с нафта след всяко действие се стиска помпичката докато стане корава, пак ако не запали вече трябва да се тегли колатас всеки опит да се запали колата стартера да не върти повече от 4-5 пъти
                  Кара : Fiat Bravo/1.9/ TD 100

                  Коментар


                    #10
                    кола

                    Когато има помпичка -круша е по лесно когато няма е по трудно .
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар

                    Working...
                    X