Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Stilo-Странно чукане !!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Stilo-Странно чукане !!!

    Здравейте,колата е Stilo 1.9 jtd -проблемът е следния:след като си махна крака рязко от газта се чува едно чукане все едно се удря метал в метал и после след като го сложа рязко отново се чува това тракане .Някой имал ли е подобен проблем?Ще се радвам да разбера от къде е проблема.....
    Stilo 1.9 JTD 115

    #2
    предполагам някой тампон на мотора,но това си е просто предположение

    Коментар


      #3
      +1
      STILO JTD

      Коментар


        #4
        Мое да е и разхлопан маховик, ама за да е толкоз зле, като гасиш мотора тряяяя да се чува като за пред разпад.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          Вътрешно каре
          Stilo 1.9 JTD 115Hp

          Коментар


            #6
            А може ли да е тоя проблемния тампон на скоростната кутия
            Stilo 1.9 JTD 115

            Коментар


              #7
              emzo написа:
              Мое да е и разхлопан маховик, ама за да е толкоз зле, като гасиш мотора тряяяя да се чува като за пред разпад.
              A може маховика да е пътник вече... По време на движение- рязко намачкай газта и после рязко я пусни- ако при подаване и отнемане на газ има тупкане- маховика е тръгнал.
              Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

              Коментар


                #8
                и при подаване на газ и при отнемане се чува чукането като метал в метал...колко пари е тоя маховик долу горе
                Stilo 1.9 JTD 115

                Коментар


                  #9
                  Маховика е много пари, не бързай да го отписваш. Провери демпферната шайба на коляновия вал, която върти пистовия ремък. Кажи дали ти вибрира обтегача на пистовия реемък, чува ли се това тракане когато включваш и изключваш компресора на климатика ? За да провериш каретата на полуоските без особени завирания под колата, включи на първа и леко отпусни съединитела като трябва колата да се придвижи напред около метър. Спри и потегли отново напред около метър, без да позволяваш на колата да тръгва назад. Ослушвай се дали ще се чуе това тракане. Ако се чуе само при първото потегляне, значи има луфт в трансмисията. Спри, не отпускай спирачката, и включи на задна. Повтори процедурата с плавното потегляне. Ако чуваш това изтракване непосредствено преди колата да започне да се движи има голяма вероятност да е от луфт в някое каре на полуоските. Друг начин да го провериш лесно е, като включиш колата на скорост - 1-ва примерно ( неработещ ДВГ) и я тикаш напред - назад до обиране на луфтовете. При това положение карето пак ще трака, но така маховика може да те подведе. За най-сигурно вдигни едото колело и го развъртай, ама колата да е на скорост. Ако има луфт в каретата на полуоската и се чува тракането, няма как да го пропуснеш. Дори ще видиш точно къде е. Ако е необходимо пвтори операцията и с другото колело.
                  Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                  Коментар


                    #10
                    muffytoz написа:
                    А може ли да е тоя проблемния тампон на скоростната кутия
                    Много вероятно! Ако не си го сменил до сега-направи го. До колкото помня при мен колата стана "по-мазна" при подаване и отнемане на мощност,да не говоря за комфорта в купето.
                    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                    Kawasaki ER-6n'2012

                    Коментар


                      #11
                      Вътешно каре
                      Powered by Emzo

                      Коментар


                        #12
                        iakvvu написа:
                        muffytoz написа:
                        А може ли да е тоя проблемния тампон на скоростната кутия
                        Много вероятно! Ако не си го сменил до сега-направи го. До колкото помня при мен колата стана "по-мазна" при подаване и отнемане на мощност,да не говоря за комфорта в купето.
                        Ванка, сещаш ли се за един колега, дето не го бил сменял тампона и нямал грам вибрации
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #13
                          при мен стваше така от тампона на скоростната някой преди мен беше подложил още две шайби на стойката кадето се хваща тампона и разтоянието стана 2 милиметра и при подаване на гас и отнемане опира метал в метал болта старчеше това стана при смяна на нов тампон новия е по мек и вибрира повече и опираше примахнах 2 шайби и се оправи то трабва да има една бяха сложини още две тези болтове са на стойката на самата кутия
                          fiat stilo jtd

                          Коментар


                            #14
                            Бе да взема и аз участие... И при мен има съвсем леко чукване, почти не се чува ако съм си пуснал музика, дори тихо, не го чувам... Само като дам газ и като отнемам... Иначе на празен ход има доста вибрации... Забелязах че като загрее колата или като пусна климатика значително намаляват вибрациите... Четох че тампонът на скоростите създавал подобни ядове та се чудя дали да го сменя... Ама тука в Пазарджик ми обявяват 220лв. за оригинален тампон и 140 за заместител, ама италиански... Чудя се дали има смисъл да се смени сус заместител...
                            Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
                            Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
                            EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

                            Коментар


                              #15
                              Predatorsi написа:
                              Бе да взема и аз участие... И при мен има съвсем леко чукване, почти не се чува ако съм си пуснал музика, дори тихо, не го чувам... Само като дам газ и като отнемам... Иначе на празен ход има доста вибрации... Забелязах че като загрее колата или като пусна климатика значително намаляват вибрациите... Четох че тампонът на скоростите създавал подобни ядове та се чудя дали да го сменя... Ама тука в Пазарджик ми обявяват 220лв. за оригинален тампон и 140 за заместител, ама италиански... Чудя се дали има смисъл да се смени сус заместител...
                              Сменяй не се чуди, пък относно цените, направи справка и на други места но по спомен преди 5 години вземах ОРИ тампон на цена около 120-30лв.
                              Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

                              Коментар

                              Working...
                              X