Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

bravo td 100 sx: може ли да се тунингова двигателя?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Схемата е супер, но само да не изпаднат колегите в заблуждение,че компютърът управлява нещо друго в нафтовата помпа освен клапана за гориво на помпата....имобилайзерът /FIAT CODE/. "ON-OFF".
    SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

    Коментар


      #17
      то много оффтопик стана ама виждам, че сте се цаговорили за това да та ви попитам. на мен пък ми казаха, че катто паля със СЕРВИЗНИЯ КЛЮЧ и по този начин си ресетираш компа. има ли нещо вярно, ако няма, с какво е по-различен сервизния ключ
      A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
      e30 forever!

      Коментар


        #18
        Nino написа:
        Схемата е супер, но само да не изпаднат колегите в заблуждение,че компютърът управлява нещо друго в нафтовата помпа освен клапана за гориво на помпата....имобилайзерът /FIAT CODE/. "ON-OFF".
        Ммда... ето да не стане грешка прилагам и схема на JTD мотора. Открийте разликите!
        Прикачени файлове
        Frontera Sport, X20SE март 1998

        Коментар


          #19
          BEX---GT---TDi написа:
          то много оффтопик стана ама виждам, че сте се цаговорили за това да та ви попитам. на мен пък ми казаха, че катто паля със СЕРВИЗНИЯ КЛЮЧ и по този начин си ресетираш компа. има ли нещо вярно, ако няма, с какво е по-различен сервизния ключ
          Червеният (или кафяв) ключ стартира режима на обучение на нов (син) ключ. Сам можеш да си обясниш защо не трябва да се кара с него.
          ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

          Коментар


            #20
            мерси за отговора
            A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
            e30 forever!

            Коментар


              #21
              Процедурата за добавяне на нов ключ се стартира с една определна последователност от действия която едва ли случайно може да бъде налучкана при ползването на червения ключ за палене на колата. Предполагам че това предупреждение е свързано чисто с механичното износване на ключовете. Аз имам един син и един червен ключ.Синия с който карам е толкова износен че от него едва ли ще може да се направи читаво копие докато червеният ми е като нов ...

              Коментар


                #22
                колеги, благодаря за инфото!значи за моята по-проста фиатка този компютър е само проблем, даващ възможност за разваляне на имобилайзера или смущения в контрола на подгряващите свещи, щото всичко останало ми е механично. Жалко, че не може да се махне междо другото, след като си смених онази, гадната трета свещ, колата все едно се отпуши! само не ми е ясно как това може да и влияе на вървежа
                Bravo SX TD100, 1997

                Коментар

                Working...
                X